Askmeagain89 Skrevet 26. desember 2014 #1341 Del Skrevet 26. desember 2014 Ville helt klart kjøpt på tilbud fremfor fullpris når man plutselig trenger. Min søster brukte reisesengen ganske mye første året ettersom hun overnattet hos oss og mor fordi mannen var på jobbreise og hun trengte avlastning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 26. desember 2014 Forfatter #1342 Del Skrevet 26. desember 2014 Mm ja kanskje noe å tenke på! Kjøper dere bæresele? Tips : mye tilbud på jollyroom nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. desember 2014 #1343 Del Skrevet 26. desember 2014 Ja, vi tenker å kjøpe bæresele:) har sett litt på ergobaby, synes de virker greie:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 26. desember 2014 Forfatter #1344 Del Skrevet 26. desember 2014 Kanskje smart å ha ? Hva tenker dere å bruke til? De er også på tilbud på jollyroom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. desember 2014 #1345 Del Skrevet 26. desember 2014 Kanskje smart å ha ? Hva tenker dere å bruke til? De er også på tilbud på jollyroom Ser mange bruker det i butikken/kjøpesenteret og på tur i ulendt terreng. Hvis babyen ikke har kolikk og alt går greit ønsker vi også å reise litt, tenker det er greit å ha i en slik sammenheng:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 26. desember 2014 #1346 Del Skrevet 26. desember 2014 Bæresele er visstnok veldig lurt å ha, spesielt hvis man får en unge som virkelig hater vogn. Jeg får låne av søster og hun har vel angelpack? Tror den heter det. Jeg syns den er veldig fin og enkel i bruk. Jeg liker ikke babybjørn, selv ikke de nye. Jeg var også innom jollyroom nå. Masse fine tilbud. Noen som vet hvor lenge? Vurderer å handle inn i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 26. desember 2014 #1347 Del Skrevet 26. desember 2014 (endret) Søsteren min fikk bare brukt bæresele for ungen hylte i vognen så for henne var det redningen på alt fra kjøpesenteret til middagslaging hjemme. Vi føder jo også ganske nært våren og da er det mye varmere og fullt mulig å ha den nyfødte litt i bæresele Endret 26. desember 2014 av Askmeagain89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 26. desember 2014 Forfatter #1348 Del Skrevet 26. desember 2014 Ja da er det kanskje lurt! Fant masse på jollyroom. La alt i handlevognen og det landa på 1000,- ble en bæresele, reiseseng, nesesuger, ammepute, smokker og en sånn melkekopp. Har nemlig hørt st man ikke skal venne baby med flaske når den er liten fordi det vil forstyrre sugeevnen når man ammer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 26. desember 2014 #1349 Del Skrevet 26. desember 2014 Så koselig nå fikk jeg også skikkelig handlelyst. Får bra mye mer for pengene på tilbud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 26. desember 2014 Forfatter #1350 Del Skrevet 26. desember 2014 Ja ikke sant ??? Hva fant du der ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 26. desember 2014 #1351 Del Skrevet 26. desember 2014 Ja ikke sant ??? Hva fant du der ? Tilbud på vognen jeg ønsker og reisesengen samt en del sånn ekstrautstyr til vogn osv. Fikk ikke sjekket allverden for jeg har fortsatt besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 26. desember 2014 Forfatter #1352 Del Skrevet 26. desember 2014 Oi tilbud på vognen - det er jo kjempe bra !!!! Slå til når besøket har forsvunnet 🙈👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 26. desember 2014 #1353 Del Skrevet 26. desember 2014 Oi tilbud på vognen - det er jo kjempe bra !!!! Slå til når besøket har forsvunnet 🙈👏 Jeg tror nok det er lurt ja var gratis frakt og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 26. desember 2014 Forfatter #1354 Del Skrevet 26. desember 2014 Ja gratis frakt ved bestilling over 1000,- men frakten er uansett ikke ille. 49,- tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 27. desember 2014 Forfatter #1355 Del Skrevet 27. desember 2014 I dag har jeg hatt litt angst igjen. Kjente et par små spark da jeg våknet. Vært å Shoppa litt og kjørt dn times tid i bilen. Ikke kjent noe. Kom Hjem og fikk angst!! Dyttet på magen og spist isbiter men kjente ikke noe. Fant frem doppler og hørte hjertelyd. Ble oppriktig redd og bekymret. Fikk det for meg at noe var galt! Så tenkte jeg at jeg måtte ha i meg litt mat. Satte i gang med matlaging og holdt meg i intens aktivitet imens. Etter å ha spist fikk jeg heldigvis noen dult og kjenner en god del bevegelse 🙏🙏🙏🙏🙏🙏 det var skrekkelig skrekkelig skummelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 27. desember 2014 #1356 Del Skrevet 27. desember 2014 I dag har jeg hatt litt angst igjen. Kjente et par små spark da jeg våknet. Vært å Shoppa litt og kjørt dn times tid i bilen. Ikke kjent noe. Kom Hjem og fikk angst!! Dyttet på magen og spist isbiter men kjente ikke noe. Fant frem doppler og hørte hjertelyd. Ble oppriktig redd og bekymret. Fikk det for meg at noe var galt! Så tenkte jeg at jeg måtte ha i meg litt mat. Satte i gang med matlaging og holdt meg i intens aktivitet imens. Etter å ha spist fikk jeg heldigvis noen dult og kjenner en god del bevegelse 🙏🙏🙏🙏🙏🙏 det var skrekkelig skrekkelig skummelt Godt det gikk bra Det er veldig skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 28. desember 2014 #1357 Del Skrevet 28. desember 2014 Ingen kjekk situasjon nei, men bra at hun gav litt bekreftelse på at hun er der til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 28. desember 2014 Forfatter #1358 Del Skrevet 28. desember 2014 Nå tar vi oss en tur på sykehuset. Snakket med jordmor og grunnet at jeg kjenner så lite bevegelser vil de ta meg inn for undersøkelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 28. desember 2014 #1359 Del Skrevet 28. desember 2014 Nå tar vi oss en tur på sykehuset. Snakket med jordmor og grunnet at jeg kjenner så lite bevegelser vil de ta meg inn for undersøkelser. Lykke til! Håper alt går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 28. desember 2014 #1360 Del Skrevet 28. desember 2014 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå