Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?

cinderella_h

Anbefalte innlegg

Så herlig Cinderella :hjerte: Det er så godt å se at du gleder og koser deg :) Håper julen blir fantastisk!

Godt at babyen kunne danse litt tango for deg :)

Den magen kjenner jeg også til, snur og vender på meg et utall ganger og er så støl i magen når jeg våkner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er en smerte som varer noen sekunder akkurat i det jeg snur meg! Ikke godt!

Jeg satt nå å koste meg i morres. La meg igjen men fikk jo ikke sove !! Så da lå jeg og kjente på magen og lille som våknet til! Da ble det noen spark og jeg la merke til st sparkene kommer høyere nå! Da vi var på ul sist gang - en uke siden - hadde hun snudd seg med hodet ned! I tillegg ligger hun med ryggen til magen min. Det har hun gjort hver gang faktisk! Så de gangene det er få spark så tenker jeg at dette er favoritt stillingen og at hun sparker mor ryggen min.

Det jeg imidlertid ikke har klart enda er å snakke med magen. Jordmor sa det til meg - begynn å snakk og synge! Det får heg meg ikke til altså!! Men stryker og tenker.

I dag har jeg satt min fot for aller siste gang i en matbutikk før jul! For et kjør !!! Det car runde nummer to i dag og måtte innom to ulike butikker for å få alt! Som jeg skrev i askmeagain sin dagbok sø kjører vi full pakke her på

Julaften - ribbe, pinnekjøtt, multekrem, karamellpudding og himmelsk lapskaus. Så i dag ble 4 kg pinnekjøtt innkjøpt! Jul er dyrt!! Ingen tvil om det! Nå er alt i hus.

Har begynt på julvasken ettersom morgendagen går med til mye sosialt med familie og venner. Det går tregt! Tungt er drt også! Også må jeg innom klesskapet og se hva jeg får på meg av kjoler i år! Det blir vel verre tenker jeg 🙈🙈 var forresten en dame i butikken i dag som så på meg og sa : ja der kommer det en liten nyhet ja. Jeg blir lek flau hver gang 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke snakke til magen. Det har aldri jeg gjort. :) Baby merker nok ikke forskjell på om du snakker til andre eller til den, så den blir nok kjent med stemmen din uansett. :)

Jeg synger nattasang til sønnen min minst annen hver kveld (pappa legger jo også), så spent på om han vil kjenne igjen sangen etter fødsel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja samme tanke hadde jeg også!

Men sang har jeg også

Blitt anbefalt. Faktisk sa min mor at jeg skulle spille en og samme sang flere ganger også bruke denne sangen når babyen blir født til å

Roe den ned. Så det er nok smart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke kynnere du får på natten da? :) da stivner på en måte magen til og det kan være ubehagelig/vondt. :)

Ja, er helt galskap på butikkene nå!!

Jeg snakker heller ikke til magen:) tenker han hører meg uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men rart at jeg ikke har det om dagen! Det skjer hvis jeg skal snu meg fra en side til en annen. Da Stivner magen også hogger det til. Får lagt meg på

Ryggen og Biter tenna sammen i fem sekunder så er det over! Ja kanskje kynnere .... Hm ... Men kun natten jeg opplever det!

Nå har vi kommer hjem fra middagsselskap hos et vennepar med to små barn. Oi oi oi ... Mye liv ja! Og de hadde mye å anbefale og advare. Og i de fleste sammenhenger sa de : men det får dere ikke tid til - nei det rekker dere ikke - nei da kan dere ikke gjøre sånt mer.

Oi mannen ble nesten skremt han ! Hehe.

Sove noen timer nå - så fult kjør igjen i morgen! En del mat forberedelser og litt venninne kaffe og gavebytting.

Natti natt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten bare hatt kynnere på natten til nå. Spurte JM om det og hun sa det var mange som hadde kynnere bare på nattestid..:) God natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen lille julaften.

Jeg er som et barn - forventningsfull over julen og får dermed ikke sove 🙈🙈

Ja da kan det jo faktisk være kynnere da! Og holy! Hørt at man skal gange den smerten med ti så har man riene på fødselen! Jeg er død 😱😱😱

Nå er det litt frokost og diverse hjemme så

Ut åå litt hygge før hjemme forberedelsene Setter i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I lige måde, selvom dagen allerede er over halvveis.

Har

Fått gjort unna det sosiale. Stått et par timer på kjøkkenet. Blant Anna skrelt ferdig 45 poteter !!!! Nå er det relax resten av kvelden. Har gått i ett i hele dag så ikke kjent ett eneste spark forutenom de ti minuttene jeg satt ned på et kjøpesenter tidligere i dag! Nå er hun vel godt dysset i søvn gjennom dagen så håper hun sparker godt i kveld :)

God lille julaften alle sammen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ligger man her i sengen igjen. Sliten etter en lang dag med forberedelser. Mamma har kommet og grunnet reisevei skal hun overnatte til i morgen. Men føler en viss amper og trykket stemning etter familiedrama som har vært! Vi har ikke snakket om det men det er et trykk som henger over og som jeg føler er veldig ubehagelig ! Det legger faktisk en demper på hele stemningen! Ikke helt dette keg drømte om til jul dessverre :(

Vel, alt er i hus og pinnekjøtt er lagt i vann! Trykket i oss masse mat og godis allerede. Lille baby sparker i massevis og jeg skal snart skulle lyset for å ta natta. Den store dagen - julaften - venter rett rundt hjørnet !!

God natt :) og god jul 😘😘😘❄️❄️❄️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julaften !!!!!!

Ønsker dere alle en god jul. Ta vare på øyeblikkene og hverandre ❤️❤️🌹❄️❄️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Håper alle hadde en fin julefeiring i går ! Stille på forumet ser jeg så folk og fe er vel opptatt med sitt.

Selv hadde jeg en veldig hyggelig julaften tiø tross for litt turbulente tider. Men mamma sørget faktisk for en koselig

Julaften og hun hjalp masse til. Hadde hun ikke gjort det hadde jeg vel

Vært totalt sengeliggende i dag. Jeg var så kjørt i går kveld - ryggen verket og jeg måtte flere ganger reise meg under middagen og røre på meg! Heldigvis er den bedre i dag!

Har blitt godt "mobbet" disse to dagene for at jeg har lagt på meg og spiser enormt! Jepp spiste og koste meg, det skal

Være sagt!

Fikk mye fint også! Tilogmed lille babyen fikk noen fine ting 🙈 mor fikk en del

Nye klær som absolutt trengtes i disse tider.

En ting forbauset meg - alle måtte ta på

Magen min, hvilket er det værste jeg vet! De stod og holdt på den pg ventet på spark! Grusomt ! Kjente ikke så mye på dagen i går for da gikk det i ett, men i går kveld var det action. Mamma satt tilogmed ved siden av og så at hun sparket ❤️

Nå ligger jeg rett ut på sofaen med julegodter, en god julefilm og en mann som kiler føttene mine. Hehe herlig ❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilige med juledager er å sove lenge og spise når man vil 🙈🙈🙈🙈 våknet før vekkerklokken ringte i dag og sitter i pysjen i stua med en kopp kaffe og julekake. Vi spiser en bedre frokost disse dagene men mannen sover enda 🙈 så får rydde litt, stelle meg litt også vekke han.

Forresten - mye salg nå!!! Flere som skal ta storshoppingen av baby ting nå de kommende dagene / ukene ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig det hørtes ut :hjerte:

Det tenkte jeg ikke på, men det var en god idè. Så at det var tilbud på voksipose på nett, men var ikke snakk om store tilbudet. Kommer vel mer den 27.

Godt å høre at julen ble fin :) Det fortjener du etter alt som har vært med familien i det siste og bekymringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kommer sikkert mer

Og mer disse dagene! Vi får følge nøye med! Men nå må det jo være trygt og begynne med innkjøp og forberedelser?!

Jeg fant også en kjempe fin rosa reiseseng til 299,- før 699,- men på en annen side - skal man slå til fordi det er billig eller skal man vente? Man trenger jo ikke den på det første året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kommer sikkert mer

Og mer disse dagene! Vi får følge nøye med! Men nå må det jo være trygt og begynne med innkjøp og forberedelser?!

Jeg fant også en kjempe fin rosa reiseseng til 299,- før 699,- men på en annen side - skal man slå til fordi det er billig eller skal man vente? Man trenger jo ikke den på det første året.

Jeg hadde kjøpt den var jeg deg!:) lurt å slå til på gode tilbud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...