Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?

cinderella_h

Anbefalte innlegg

Okey ... Dette var jo gøy! Forkjølet. Tett i nesen. Pusset nesen og begynte så klart å blø nedeblod. Og jeg som ikke tåler to dråper blod før jeg svimer av! Får det lissom ikke til å stoppe og blir jo livredd!

Googlet ltt og fant ut at under forkjølelse så er slimhinner hovne. Så når jeg er tett og pusser nesa hele tiden så er det vel naturlig at det blør - pluss at jeg går på blodfortynnende.

Hater blod !! Heldigvis er det neseblod og ikke annet 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal lese litt om vognen! Har aldri hørt om den før:)

Helt normalt å blø i nesen som gravid! Har skjedd flere ganger her..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo jeg ingen vognspesialist, men jeg tror ikke at det er positivt at alle hjulene er så små. Kommer nok lit an på hvor du bor og hvor du kommer til å trille. Men for meg som kommer til å trille mye i turløyper med grus hadde det nok vert uaktuelt. Og så er jeg ikke så glad i hvordan sportsdelen er, men det erjo en smaksak:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kom nok frem til det samme lillemeg90! Så det ble ikke den vognen gitt! Trodde jeg hadde tenkt på alt men det er jammen meg mye å tenke på! Så får bruke tiden litt til og titte litt. Kanskje heller satse på januar salget :)

Nei nå går jeg rundt tett som bare det. Tørr ikke pusse mer i frykt for blod. Men det er ikke det værste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, vogn er vanskelig! Jeg har begynt å se på bruktmarkedet her... :) kan få kjøpe en emmaljunga nitro som er ganske ny og fint brukt, den har små hjul fremme og det er eneste det jeg er usikker på... Men har snakket med mange som sier det ikke er noe problem her hvor vi bor (har veldig lite snø) og turløypene er jo pakket grus, så det holder visst med dempingen til bakhjulene. Men det holder meg litt tilbake... Testet en i butikken og det var jo veldig greit det da. Følte ikke den var mindre stabil enn de med 4 faste hjul. Skal se på en emmaljunga edge duo i dag. Så får se hvordan vi liker den!:)

Kjedelig å være så tett da! Det går nok fint så lenge du ikke blåser for hardt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emaljunga sine er veldig fine! Hadde lyst på city crossover, men den var litt for stor og klumpete for bagasjerommet vårt... Men har i alle fall stor nok bagdel, og har gode hjul for alle slags underlag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tok en tur ut på babyshop i går og trillet litt vogner. Det er jo så koselig 😍 spurte damen som

Jobber der om hvilken vogn som er bestselgende. Det var emmaljunga ja! Men da stod jeg å holdt i 2015 modellen. Det var dyre saker!! Men tittet også litt på finn når jeg kom hjem! Jeg skal følge med

Der fremover. Man kan sikkert få en like fin vogn selvom det ikke er 2015 modell. Tenker at man heller kan spare litt penger sånnsett.

Jeg sendte gynekologen min sms i går vedrørende timebestilling. Vi har lyst til

Å ta dn ultralyd etter uke 23. Hvertfall etter det legen min sa vedrørende at uke 23 er en milepæl. Så tror vi gjør det sånn og heller holder tilbake med shoppingen til det. Ble også litt bekymret da jeg hørte at babyen kan stoppe å ta til seg næring og ikke vokse! Vil se den en siste gang på ul og få det bekreftet. Fikk ikke svar i går - men kommer vel til uken.

Begynner på 20+ i dag 👏👏👏☺️☺️☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk takk søte jenter 😍😍😍😍😍☺️☺️🙈🙈🙈🙈🙈🙈

I dag har vært virkelig en produktiv dag! Fått lagd litt julegaver! Vasket akvariumet, handlet og vært litt sosial. Lagd stek til middag mens fryseren ble avtinet og ryddet. Nå gjenstår det en film og sengen :) gleder meg til siste!

Mulig det er en kombo - men er så tett og alt er lissom litt tungt. Magen har nok begynt å bli litt tyngre også. Man blir liSsom blitt fortere sliten! Men mye skyldes nok nesen ja !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så trøtt jeg er! Klarer ikke holde øynene oppe. Stakkars mannen måtte se ferdig filmen alene. Filmen jeg hadde mast om å se😖🙈

Har kommet meg til sengs! Elsker sengen min altså!!! Mangel på søvn kommer absolutt til å bli ett av de større problemene om en stund. Et annet problem er at jeg sovner aldri igjen hvis noen vekker meg! Blir jeg vekket på nAtten så skjer det rent sjeldent at jeg sovner igjen!

En annen ting jeg tenker mye på er Pus! Har dere kjæledyr ? Hund eller katt? selv har jeg katt som er inne. Det er babyen min. Vi deler seng og han fotfølger meg i huset til enhver tid. Min største skrekk er at baby skal få allergi. Alle utfordringer ellers skal jeg takle. Mannen er skeptisk! Hsn er redd for kloring, hår og at den legger seg oppå baby! Vi har vestemt at så lenge baby sover på soverommet vårt så skal Pus utestenges. Men mitt hjerte brister 😥😥😥 mye tanker omkring det der ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så trøtt jeg er! Klarer ikke holde øynene oppe. Stakkars mannen måtte se ferdig filmen alene. Filmen jeg hadde mast om å se

Har kommet meg til sengs! Elsker sengen min altså!!! Mangel på søvn kommer absolutt til å bli ett av de større problemene om en stund. Et annet problem er at jeg sovner aldri igjen hvis noen vekker meg! Blir jeg vekket på nAtten så skjer det rent sjeldent at jeg sovner igjen!

En annen ting jeg tenker mye på er Pus! Har dere kjæledyr ? Hund eller katt? selv har jeg katt som er inne. Det er babyen min. Vi deler seng og han fotfølger meg i huset til enhver tid. Min største skrekk er at baby skal få allergi. Alle utfordringer ellers skal jeg takle. Mannen er skeptisk! Hsn er redd for kloring, hår og at den legger seg oppå baby! Vi har vestemt at så lenge baby sover på soverommet vårt så skal Pus utestenges. Men mitt hjerte brister mye tanker omkring det der ja....

Kjenner meg igjen med trøttheten ja. Var så våken de første ukene da jeg liksom skulle være trøtt og nå er jeg konstant trøtt og sover uendelig mange timer om jeg har mulighet ;) Vi får nyte det mens vi enda kan ;)

Jeg deler den samme skrekken om allergi! Jeg vet virkelig ikke hva jeg gjør hvis baby blir allergisk. Vi har hund. Jeg orker virkelig ikke tanken på at han ikke får være hos oss resten av hans liv :( så ungen må bare være allergifri :fnise:

Det som er veldig lurt med hunder er å venne dem til alt som endres i god tid før fødsel. Vi har allerede begynt å trene en del ting med han slik at det blir lettere med baby i hus. Katter er mye mer selvstendig, men kan være lurt å venne pus til at den ikke får være på soverommet lenger. Jeg så også et program om katter og baby og da anbefalte denne mannen som "trente" kattene å øve med en dukke. Det programmet ligger sikkert på nett. Husker ikke hva programmet eller mannen het, men han er kjent.

Endret av Askmeagain89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslig dere har hatt en fin kveld! Vi har vert hos venner og kost oss der!

Vi har jo en liten hund, og vi er også kjempe redd for at baby skal være allergisk. Ang. Oppførsel til hunden så er han svært forsiktig rundt barn, så vi håper at ete kommer til å gå fint. Vi må også gi han gode assosiasjoner til baby. Hvis alt rundt baby blir "nei" så er det lettere for at sjalusi blir et problem. Vi hadde jo også katt før hun ble påkjørt så hadd tenkt litt på det også. Vi tenkte også kattefritt soverom, de kommer jo opp over alt :/ sikkert lurt å begynne avenning en tid før termin slik at det ikke blir bom stopp i det baby kommer inn døren. Er også lurt å få noe av utstyret i hus slik at dyrene blir vandt med dem før baby kommer. Dyr liker jo ikke så godt forandringer, så greit å ta det sakte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...