AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Hvor lang tid pleier det å ta før dere har fått tilbake matlysten? Har gått en 4 dager til meg nå, men har liksom ikke lyst på noen ting. Hvis jeg spiser er det som regel boller, kjeks og cola. Prøvde meg på en brødskive i mårrest, men den var uhyre vanskelig å svelge... Anonymous poster hash: 814cf...e15
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Det pleier å ta meg et par dager. Men som voksen er det lettere å få ned noe da man tenker mer rasjonelt enn barn. Du må rett og slett tvinge i deg mat, så blir du bedre. Husk å drikke mye væske nå som det er så varmt Anonymous poster hash: 8c7f4...c2c
Gjest Funky Punk Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Pleier å ta et par dager før jeg er tilbake til gamle meg igjen. Imellomtiden så tvinger jeg i meg små, små måltider. Dvs kanskje 1 dl suppe, en halv brødskive osv og selvfølgelig masse drikke
masekopp Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Ca 1 uke eller 2 før jeg er helt normal igjen.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 Ok, takk for svar. Noen tips til hva som er lett mat å få ned? Gjerne middagsforslag:)Anonymous poster hash: 814cf...e15
Gjest Funky Punk Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 Grønnsakssuppe er noe som alltid får opp matlysten igjen hos meg Eller wok. I de dagene er det best med mat man kan pirke litt i, ikke spise en hel tallerken, men som samtidig gir mye næring
Maximillian Cohen Skrevet 29. juli 2014 #7 Skrevet 29. juli 2014 (endret) Jeg mister kun matlysten deler av sykdomsperioden. Det vil si at jeg gjerne spiser som normalt igjen før jeg har blitt frisk. Å ha problemer 1 til 2 uker i ettertid har jeg aldri hørt om. Endret 29. juli 2014 av Maximillian Cohen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå