Gå til innhold

Etter magesjau..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid pleier det å ta før dere har fått tilbake matlysten? Har gått en 4 dager til meg nå, men har liksom ikke lyst på noen ting. Hvis jeg spiser er det som regel boller, kjeks og cola. Prøvde meg på en brødskive i mårrest, men den var uhyre vanskelig å svelge...

Anonymous poster hash: 814cf...e15
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det pleier å ta meg et par dager. Men som voksen er det lettere å få ned noe da man tenker mer rasjonelt enn barn. Du må rett og slett tvinge i deg mat, så blir du bedre. Husk å drikke mye væske nå som det er så varmt

Anonymous poster hash: 8c7f4...c2c
Gjest Funky Punk
Skrevet

Pleier å ta et par dager før jeg er tilbake til gamle meg igjen.

Imellomtiden så tvinger jeg i meg små, små måltider. Dvs kanskje 1 dl suppe, en halv brødskive osv og selvfølgelig masse drikke

Skrevet

Ca 1 uke eller 2 før jeg er helt normal igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Ok, takk for svar. Noen tips til hva som er lett mat å få ned? Gjerne middagsforslag:)

Anonymous poster hash: 814cf...e15

Gjest Funky Punk
Skrevet

Grønnsakssuppe er noe som alltid får opp matlysten igjen hos meg

Eller wok.

I de dagene er det best med mat man kan pirke litt i, ikke spise en hel tallerken, men som samtidig gir mye næring

Skrevet (endret)

Jeg mister kun matlysten deler av sykdomsperioden. Det vil si at jeg gjerne spiser som normalt igjen før jeg har blitt frisk. Å ha problemer 1 til 2 uker i ettertid har jeg aldri hørt om.

Endret av Maximillian Cohen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...