Gå til innhold

Jeg elsker snille menn!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener nå at kvinner ikke går etter bad boys fordi de er "slemme", men fordi de unektelig har en del egenskaper som kvinner søker etter. For eksempel utadventhet, standhaftighet, tør å stå for sine meninger, er ofte attraktive, har høy materiell velstand etc. Alt dette er egenskaper som også "snille" menn kan ha, men veldig ofte så sammenfaller egenskapene med en "bad" personlighet, derfor stikker "bad-boyen" av med damene generelt sett. Noen av disse mennene begynte jo som "snille" på veien mot suksess og endte kanskje opp som mer kyniske, for man behøver faktisk ganske spisse albuer for å gjøre det godt i mange bransjer i dag. Det er spis eller bli spist og da er det dessverre naturlig at man trekker med seg en god del mindre heldige egenskaper som en også tar med seg over i privatlivet/datingsituasjoner også.

Så man må rett og slett jobbe for å få disse egenskapene selv som "snill" mann. Og dessverre kreves det en ikke ubetydelig del av sosial og materiell vellykkethet for å være attraktiv nok. Klarer man det uten å bli for kynisk er det gull, i motsatt fall er det bedre å ende opp som en kynisk mann med draget enn en "snill" mann uten suksess og liten mulighet for å skaffe seg partner.

Anonymous poster hash: 08ba1...4db
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest HarryDotter
Skrevet

Tøffel.

Anonymous poster hash: 69e81...bb2

Alle kan vi si noe uten å få frem det vi mener skriftlig. Å være litt ydmyk å innrømme feil er ikke tøffel i mine øyne ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle menn som ikke stryker KG-kvinnene med hårene ;)

Hvorfor idoliserer du en korrupt politiker? Du applauderer griske mennesker som forsyner seg med gryn, mens folket lider under fattigdommen? Skam deg!

Anonymous poster hash: 6d44a...1a0

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Klarer ikke huske tråden og finner den ikke igjen da jeg var anonym, så du skal slippe å be om unnskyldning. :lol: Det eneste jeg husker er at jeg i utgangspunktet diskuterte med Teeden og at du tok hans side.

Anonymous poster hash: db64d...1cb

Oioioi :)

Ikke for å tråkke på teeden, men da skjønner jeg faktisk at du kunne bli irritert på meg. :)

Hahahaha...han har jo mildt sagt hatt endel kraftsalver her inne. Og jeg er ikke enig med han i 99% av tilfellene

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvorfor idoliserer du en korrupt politiker? Du applauderer griske mennesker som forsyner seg med gryn, mens folket lider under fattigdommen? Skam deg!

Anonymous poster hash: 6d44a...1a0

Vi er glade i deg også AB :) Trenger du en klem?

Gjest Nordavind
Skrevet

Det er en mann som er bitter på å ikke finne seg noen og derfor skriver mye som tyder på at han er bitter. Helst da frekke ting.

Ah takk. Synes det er et ekkelt ord :-)

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Sef vil vi ha snille menn.....problemet er jo at de derre jævlene later som de er snille, helt til de har oss på kroken. Og da er det dessverre for sent.

Anonymous poster hash: f4d88...219

Her er problemet. Kvinner vil ha kjekke ordentlige menn. Alle kjekke er ikke ordentlige, men alle kan fremdeles late som og en kvinne vet jo ingenting før det er for sent. Ofte blind av forelskelse fordi "han er jo så kjekk og han er jo snill mot meg". En snill mann som ikke får seg noe er ikke kjekk. Kjekke snille menn er stortsett alltid opptatt.

Skrevet

Min mann er ikke kun snill,han er kjekk,følsom,tøff,myk,sexy og ikke minst min beste venn

Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Å være snill utelukker vel ikke andre positive egenskaper?

Jeg ser på meg selv som snill og rettferdig. Men jeg kan også dele ut et slag i en slosskamp, fange fisk på flue, danse på en technoklubb i tyskland, si noe om en vin, gå på ski, ha en mening om politikk, digge fete biler OOOOG er rå i senga. Det ene utelukker vel ikke det andre?

Jeg vil ha ei snill dame. Det betyr ikke at hun ikke får være pen eller smart. Det betyr bare at jeg ikke vil ha ei ond jævla heks av ei kjerring. Går vel begge veier antar jeg.

• Liker 4
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Her er problemet. Kvinner vil ha kjekke ordentlige menn. Alle kjekke er ikke ordentlige, men alle kan fremdeles late som og en kvinne vet jo ingenting før det er for sent. Ofte blind av forelskelse fordi "han er jo så kjekk og han er jo snill mot meg". En snill mann som ikke får seg noe er ikke kjekk. Kjekke snille menn er stortsett alltid opptatt.

Kvinner vil jo ha en mann som er allsidig og som behersker og mestrer så mange situasjoner som mulig. En som ikke er klein og pinlig. En som kan være med dem på ferie til Frankrike å være en skikkelig gentleman der. En som kan prate for seg på resturant, en som vet hvorfor/hvordan man smaker på vin. En som kan være på en fest uten å være helt nørd, men som er sosial og utadvent og som folk liker.

En kjekk, allsidig, tøff og herlig fyr.

Omtrent 0,1% av alle menn er slik (undertegnede er slik, bare for å ha nevnt det). Kvinner får da vel også lov til å drømme om drømmemannen, eller?

Bare en snill fyr..vel.de aller fleste fyrer er noenlunde snille. Men de har enten liten tiss, er superkleine på fest, kan ikke danse, kan ikke te seg, kan ikke sloss, kan ikke pule, kan ikke ditt kan ikke datt. Folk flest, uansett KJØNN er jo noen jævla retards.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for bloggreklame.

Rainbow81, mod

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trur det er enkelt.

Kjekk bad boy trumfer ukjekk snill gutt.

Og kjekk snill gutt trumfer ukjekk bad boy.

Det er faktisk ikke alle bad boys som drar damer.

Noen ender opp som tapere også.

Anonymous poster hash: 9192b...b56

Skrevet

Har verdens snilleste mann! Og ikke nok med det, jeg synes han er kjempe kjekk og han er rå i senga. Hvorfor skal mann nøye seg med bare en bra egenskap? Siden han er så snill og god mot meg og batna våres og tar vare på oss, gjør jeg det jeg kan for at han skal få hva han trenger og tar vare på han. Noen liker snille gutter, og er i et bra forhold og ikke bare utnytter de!:)

Anonymous poster hash: 65650...3c7

Å kalle noen bitter på bakgrunn av det du gjorde synes jeg er lavmål! Det er faktisk litt trendy å kalle menn bitre her på KG.

Skulle likt å vite din manns innerste tanker, jeg tviler på at du både er og har det så fantastisk du beskriver. Jeg tror veldig mange kvinner her inne lyver om hvordan de har det og hvordan de er. Selvfølgelig er det fare for at jeg tar feil, men jeg tror nok jeg er inne på noe.

Jwg symes du faktis skyller Harry D en unnskyldning.

Lykke til videre i livet.

• Liker 1
Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Menn som leker tøffe er ikke kommet over tenåra enda.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Kanskje vennen din ikke har så mye annet interessant å by på enn at han er snill? Eller så har han det, men han er ikke noe flink til å la det skinne gjennom. Som jeg skrev tidligere i innlegget, å være snill er jo ikke nok i seg selv.

Jeg vil forresten ikke behandles som en prinsesse. Vil behandles pent, men jeg føler at den prinsessegreia nesten blir som å behandle jenta som om hun er laget av glass. Sånt får jeg mark av :P

Hehe det er vanskelig å svare på....Men jeg kjenner han godt i.o.m at han er barndomskompis. Han har god økonomi, god helse, er utrolig generøs og ser også veldig bra ut. Både meg og flere stusser stadig hvorfor han ikke har funnet kjærligheten enda. Men jeg vet ikke hvordan kvinner tenker og hva de virkelig er ute etter så kanskje han mangler noe vesentlig? Det er vel sånt som gjør at usikkerheten sprer seg i en mann vil jeg tro. Utilstrekkeligheten over å ikke føle seg ønsket på tross av at man har svært mange gode egenskaper. :vetikke:

Jeg tror jeg missbruker konseptet "prinsesse" i posten min her ;) Med det mener jeg å verdsette henne som det viktigste i livet. Hun skal være den jeg strever etter å tilfredstille. Er hun glad så er jeg glad osv osv. Jeg hadde ikke likt selv at en dame hadde gått rundt å behandlet meg med silkehansker. Jeg ønsker bare at hun skal være min beste venn og en jeg kan stole 100% på.

På genrell basis......Jeg driter i hva slags familie hun kommer ifra, om hun har mye eller lite penger, om hun er ingeniør eller sykepleier. Er det for mye forlangt å håpe på et godt menneske ved siden av seg om dagen? Har jeg lav standard av den grunn? Penger og matrielle goder ordner seg stort sett på merkelig vis. Står man på og er positiv vil det meste ordne seg ;)

Skrevet

Menn som er trygge nok på seg selv til at de ikke trenger å leke tøff eller spille spill for å få damer interesserte i dem. Menn som er klar over at damer som går for "bad boys" ikke er noe å samle på uansett. Menn som er trofaste, tar vare på damene sine og som finner stolthet i å ha funnet kjærligheten foran å nedlegge flest mulig kvinner.

Sukk, jeg håper at jeg snart finner meg en slik mann. Jeg er så lei av drittsekker og bitre menn som klager over at kun drittsekkene får seg noe.

Snille menn, hvis dere fortsatt finnes der ute, jeg lover at det finnes oppegående kvinner som foretrekker dere! ♥

DU skriver jo nesten om meg jo :P

AnonymBruker
Skrevet

DU skriver jo nesten om meg jo :P

Så bli med meg ut på middag. ;D

Skrevet

Ja jeg er fortsatt snill men ikke fått noe brev i innboksen fra damer som liker snille menn. Er bare prat...hehe

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg er fortsatt snill men ikke fått noe brev i innboksen fra damer som liker snille menn. Er bare prat...hehe

Det var jo litt synd da at du ikke har fått noen brev. For min del så tror jeg du er litt ung. :sjenert: Hvis du er under 30...?

Anonymous poster hash: f6dfe...e18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...