Gå til innhold

Jeg elsker snille menn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er så kjipt at det er så mange menn som faktisk er snille, men som ikke tør å vise det fordi kompisene erter dem med at de er "whipped" eller tøffel.. Noe som egentlig er veldig motsigende!

Endret av SuperFace
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kvinner generellt, tror jeg ikke ønsker snille gode menn som kan kose med dem, har jeg inntrykk av. De trenger visst en bølle som kan beskytte og kontrollere. Er dette en fair antagelse av dagens kjønnsmarked? Jeg vet ikke...men det er slik jeg har fått mer og mer inntrykk av de senere årene.

Så det er derfor mange av oss kanskje sliter litt, vi finner ikke de snille mennene fordi den der røkla med bøller har tatt over alt.

Jeg vil ikke ha en bølle, jeg vil ha en sånn snill mann, en sånn gentleman som vet hvordan han skal oppføre seg og. Sånne andre brutale beist vil jeg ikke ha.

Anonymous poster hash: f6dfe...e18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har rast fra deg med å pule på bad boys og ønsker nå en snill tøffel som kan forsørge deg, er det slik å forstå?

Anonymous poster hash: bb008...a25

Har bare hatt sex med to stykker, begge to var snille menn jeg var i forhold med.

Anonymous poster hash: db64d...1cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som er trygge nok på seg selv til at de ikke trenger å leke tøff eller spille spill for å få damer interesserte i dem. Menn som er klar over at damer som går for "bad boys" ikke er noe å samle på uansett. Menn som er trofaste, tar vare på damene sine og som finner stolthet i å ha funnet kjærligheten foran å nedlegge flest mulig kvinner.

Sukk, jeg håper at jeg snart finner meg en slik mann. Jeg er så lei av drittsekker og bitre menn som klager over at kun drittsekkene får seg noe.

Snille menn, hvis dere fortsatt finnes der ute, jeg lover at det finnes oppegående kvinner som foretrekker dere! ♥

Anonymous poster hash: db64d...1cb

Ofte får man inntrykk at drømmemannen er Trond Wiggo Torgersen. Bra utdannelse (lege), morsom, snill, stabil og trofast.

Meeen i virkeligheten er ville jeg satt mine penger på Vin Diesel. :laugh:

Men lykke til TS. Målet ditt burde være fullt mulig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare hatt sex med to stykker, begge to var snille menn jeg var i forhold med.

Anonymous poster hash: db64d...1cb

Men, hvorfor har du så lang nese, bestemor?

Anonymous poster hash: 69e81...bb2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte får man inntrykk at drømmemannen er Trond Wiggo Torgersen. Bra utdannelse (lege), morsom, snill, stabil og trofast.

Meeen i virkeligheten er ville jeg satt mine penger på Vin Diesel. :laugh:

Men lykke til TS. Målet ditt burde være fullt mulig.

Er han singel? :rodmer:

Anonymous poster hash: 56abd...b4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde alle damer sett etter en slik mann som hadde jeg hatt maaaange venniner og kjærester...

Har vel mistanke til at TS er en mann som driver reklame for seg selv at han er snil...

Endret av Samson66
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så kjipt at det er så mange menn som faktisk er snille, men som ikke tør å vise det fordi kompisene erter dem med at de er "whipped" eller tøffel.. Noe som egentlig er veldig motsigende!

Ja, kanskje på ungdomsskolen er det sånn. Men det er klart at selv i voksen alder så gir man gjerne beskjed til en god kompis dersom man ser at han er i ferd med å fullstendig utslette seg selv fordi han tenker med pikken. Generelt liker ikke vi menn å høre en god kompis si: "Jeg får ikke lov til å....". Og da gir vi gjerne beskjed også, ber dem tenke seg litt om.

---------------------

Forøvrig, når det gjelder trådens tema, så blir det for dumt å legge det fram som om man bare er ute etter en "snill mann", og at disse omtrent er umulige å finne. Hadde man virkelig hatt så lave forventninger, hadde det ikke vært noe problem å finne noen. De aller fleste menn er snille, de aller fleste mennesker er snille. Hvis det virkelig var sånn at man måtte leite med lupe for å finne en snill mann, eller en snill kvinne, så hadde samfunnet vårt sett betraktelig annerledes ut. Men det handler så klart om mer enn det. Man vil selvsagt ha noen som er mer enn bare "snill". Man vil ha noen som får en til å le, som kan stimulere til tankevirksomhet, som nyter litt respekt på jobben og i samfunnet ellers, som man har seksuell kjemi med, en eller ei som mor, far, venninner og kompiser vil anse som et "catch" and the list goes on and on. Og det er det ikke noe galt med heller. Man skal være litt kresen, det er tross alt snakk om et helt liv (forhåpentligvis), og man ønsker gjerne ikke å måtte kjede seg i hjel, hånd i hånd med en "snill mann" eller en "snill kvinne".

Og så handler det om måten man møter folk på også. Dersom man gjør seg så jævlig tilgjengelig hele tiden, så blir man også behandlet deretter. Som mann vil du bli ansett som "desperat". Som kvinne vil du bli ansett som "løs". Det gir ikke noe godt inntrykk, men det kan være godt nok der og da, enten for en mann som ikke akkurat takker nei til et lett singel-knull, eller for en kvinne som vil ha en aseksualisert "lillebror" som hun kan gråte på skuldera til. Både den mannen som knulla deg på byen - og den kvinnen som prakket alle sine manneproblemer på deg - kan være snille de og, når de finner den rette personen for dem, hun eller han som har den ekstra lille "x-faktoren" som alle andre "snille menn" og "snille kvinner" ikke har.

Så det å redusere det hele til et spørsmål om "snill vs. slem" blir rett og slett for dumt. Ingen vil ha noen som er "slem", og de aller fleste mennesker er heller ikke "slemme". Vi vil ha mye mer enn bare det, både kvinner og menn. Det var også poenget mitt ved å forsøke å "spleise" TS med Morgan fra Ullared. For når man leser mye av det som skrives her inne om hva kvinner vil ha, eller om hva menn selv tror de har å by på, så får man jo nesten litt inntrykk av at det er Morgan som er drømmemannen med stor D :fnise:

Endret av evnukken
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Jeg har funnet en sånn mann og vil ikke bytte han ut for noe i verden.

Trist at det ikke er en selvfølge at kvinner vil ha snille menn, og trist at snill sidestilles med tøffel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, jeg vil også ha en snill fyr. En gutt er jo ikke kjedelig bare fordi han er snill, det er en teit misforståelse.Egentlig trodde jeg at det sier seg selv, men tydeligvis tror en del gutter at de fleste jenter vil ha såkalte bad boys? Hva vil det si, egentlig? Gutter som ikke behandler andre med respekt, er opptatte av å tøffe seg og å promotere seg selv hele tiden..?

Når jeg ser på hva slags gutter mine søstre og venninner har funnet seg og trives med så ser jeg jo tydelig at de alle sammen er utrolig gode og snille karer. De bryr seg om andre, er enkle å prate med, har mye mellom øra, er morsomme og herlige, og jeg føler at vi alle går godt overens på tvers av kjønnene. Det er som om ingen av oss egentlig er så opptatt av at de er gutter og vi er jenter, vi er bare alle ålreite mennesker som trives sammen og behandler hverandre som likeverdige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sef vil vi ha snille menn.....problemet er jo at de derre jævlene later som de er snille, helt til de har oss på kroken. Og da er det dessverre for sent.



Anonymous poster hash: f4d88...219
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sef vil vi ha snille menn.....problemet er jo at de derre jævlene later som de er snille, helt til de har oss på kroken. Og da er det dessverre for sent.

Anonymous poster hash: f4d88...219

For sent?????

Anonymous poster hash: 7a727...bd4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

Jeg vil også finne meg en snill mann, men jeg hadde overhodet ikke brukt KG som en plattform for slikt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ofte får man inntrykk at drømmemannen er Trond Wiggo Torgersen. Bra utdannelse (lege), morsom, snill, stabil og trofast.

Meeen i virkeligheten er ville jeg satt mine penger på Vin Diesel. :laugh:

Men lykke til TS. Målet ditt burde være fullt mulig.

Måtte jeg ha valgt mellom de to hadde jeg faktisk tatt Trond Viggo. Skjønner ikke hvorfor alle menn tror Vin Diesel er greia, jeg har i vertfall aldri helt skjønt hva som er så hot med han.

Når det er sagt er det absolutt ikke slik at alle snille menn er kjedelige. Snill er dessuten et av de personlighetstrekkene jeg og alle jentene jeg kjenner setter høyt hos en potensiell partner.

Syns det er litt morsomt at flere menn klager over at vi kvinner vil ha bad boys og at når noen skriver at de elsker snille menn er det ikke mange fornøyde svar å få :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Så det er derfor mange av oss kanskje sliter litt, vi finner ikke de snille mennene fordi den der røkla med bøller har tatt over alt.

Jeg vil ikke ha en bølle, jeg vil ha en sånn snill mann, en sånn gentleman som vet hvordan han skal oppføre seg og. Sånne andre brutale beist vil jeg ikke ha.

Anonymous poster hash: f6dfe...e18

Flott å lese at det finnes bra kvinner der ute. Ja kvinner setter seg selv i fella når de dingler rundt med "bøllene". Man vil ikke komme godt ut av slike forhold på sikt. Men vi ser jo bare her i tråden hvordan holdningene er mot snille menn. De er visst både late og dumme og tøffler! Det er så tragisk å lese og jeg mister nesten trua.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt morsomt at flere menn klager over at vi kvinner vil ha bad boys og at når noen skriver at de elsker snille menn er det ikke mange fornøyde svar å få :ball:

Vel. Jeg klager ikke :opplyser: Men det som er åpenbart for endel menn er at det finnes en mismatch mellom det som sies, og det som menn oppfatter som handlemåte.

Snill, kjekk , grei, trofast osv er forventede svar. Alle veit at det bør man svare.

Muskler, høyde, penger, stor pikk, attitude, makt, drittsekkoppførsel/dominant og fet bil/båt/leilighet ser man ikke etter, hvis man blir spurt. Det er overfladisk og overhode ikke PK.

Meeen så er det bare det at praksisen ikke stemmer overens med teorien. Hjernen og følelsene går ikke i takt når de velger sengepartnere.

De såkalte "snille" guttene , eller de som regner seg som snill (hva enn det betyr). Blir utkonkurrert av de mer dominerende og spennende bad ass gutta. Og ender opp som bitterpikker på KG. :vetikke:

Det er en grunn til at gutter søker jobber som gir penger/makt, pumper jern for å få muskler og ønsker å fremstå som spennede på insta.

Så når TS skriver at hun ønsker seg en "snill gutt". Så tenker nok mange jaaaaada...sikkert. Men det holder ikke å bare være grei.

Gutta er ikke spesielt mye bedre i mange tilfeller. Boobs and body before brains. :danse:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

Enig, jeg vil også ha en snill fyr. En gutt er jo ikke kjedelig bare fordi han er snill, det er en teit misforståelse.Egentlig trodde jeg at det sier seg selv, men tydeligvis tror en del gutter at de fleste jenter vil ha såkalte bad boys? Hva vil det si, egentlig? Gutter som ikke behandler andre med respekt, er opptatte av å tøffe seg og å promotere seg selv hele tiden..?

Når jeg ser på hva slags gutter mine søstre og venninner har funnet seg og trives med så ser jeg jo tydelig at de alle sammen er utrolig gode og snille karer. De bryr seg om andre, er enkle å prate med, har mye mellom øra, er morsomme og herlige, og jeg føler at vi alle går godt overens på tvers av kjønnene. Det er som om ingen av oss egentlig er så opptatt av at de er gutter og vi er jenter, vi er bare alle ålreite mennesker som trives sammen og behandler hverandre som likeverdige.

Helt enig...en snill mann er da ikke dum og tøffel fordi han er snill?! Var derfor jeg dro min observasjon i første post. En nær venn av meg er av den typen som TS etterlyser, men han har aldri vært en magnet for damene, på tross av at han er flott å se på OG snill og gentleman. Jeg har sett og observert at kvinner overser de beste mannfolka. Det er trist, for jeg tror de fleste damer vil få et godt liv sammen med en slik mann. En som det er tak i og som står opp for det han tror på, men som alikevel behandler damen som prinsesse.

Disse kvalitetene finnes i mange menn, men sannheten er at de blir oversett. Og det er jo egentlig bare trist. Men godt å se at det har dukket opp flere bra damer med bra instilling nå senere i denne tråden ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg har funnet en sånn mann og vil ikke bytte han ut for noe i verden.

Trist at det ikke er en selvfølge at kvinner vil ha snille menn, og trist at snill sidestilles med tøffel.

Fint at flere tenker slik. Det er jommen ikke lett for oss menn å vite hvordan vi bør være for å bli fremstillt riktig. Når man automatisk blir fremstillt som tøffel fordi man liker å ta godt vare på kjærsten....jeg blir mindre klok av hele greia :) når ble gode kvaliteter sett på som lite attraktivt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å lese at det finnes bra kvinner der ute. Ja kvinner setter seg selv i fella når de dingler rundt med "bøllene". Man vil ikke komme godt ut av slike forhold på sikt. Men vi ser jo bare her i tråden hvordan holdningene er mot snille menn. De er visst både late og dumme og tøffler! Det er så tragisk å lese og jeg mister nesten trua.

Synes du selv at du er en snill mann?

Anonymous poster hash: db64d...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Jeg klager ikke :opplyser: Men det som er åpenbart for endel menn er at det finnes en mismatch mellom det som sies, og det som menn oppfatter som handlemåte.

Snill, kjekk , grei, trofast osv er forventede svar. Alle veit at det bør man svare.

Muskler, høyde, penger, stor pikk, attitude, makt, drittsekkoppførsel/dominant og fet bil/båt/leilighet ser man ikke etter, hvis man blir spurt. Det er overfladisk og overhode ikke PK.

Meeen så er det bare det at praksisen ikke stemmer overens med teorien. Hjernen og følelsene går ikke i takt når de velger sengepartnere.

De såkalte "snille" guttene , eller de som regner seg som snill (hva enn det betyr). Blir utkonkurrert av de mer dominerende og spennende bad ass gutta. Og ender opp som bitterpikker på KG. :vetikke:

Det er en grunn til at gutter søker jobber som gir penger/makt, pumper jern for å få muskler og ønsker å fremstå som spennede på insta.

Så når TS skriver at hun ønsker seg en "snill gutt". Så tenker nok mange jaaaaada...sikkert. Men det holder ikke å bare være grei.

Gutta er ikke spesielt mye bedre i mange tilfeller. Boobs and body before brains. :danse:

Jeg sier ikke at det holder å bare være grei, men at det er en kvalitet jeg ser etter i en mann. "Bad boys" tenner meg omtrent like mye som bestemors kålstuing.

Anonymous poster hash: db64d...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...