Gå til innhold

studenten har blitt mamma!

studenten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallio! med mindre du føder kan du ikke være stille på denne måten her!!

Endret av Saraby
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLO DERE INGEN GRUNN TIL POPCORN! :fnise:

Merker jeg kjenner etter på alle nye følelser selv. Har en del mensenmurringer om dagen. Sånn man får dagene før mensen (eller hvertfall jeg). Magen er rar og det stikker langt neri her.. man blir jo nysgjerrig og litt forhåpningsfull...

Hvordan merket du at bebis hadde festet seg? Merket du forskjell?

Jeg har jo ikke hatt noe murringer eller noe jeg... Bare plutselig begynt med denne brune utfloden.... Skjønner ingenting.
Merket ikke at han festet seg. Forrige uke hadde han ikke det, og på torsdag på kontroll hadde han det liksom... Såe, trodde jeg skulle hatt mye nedpress, men neida!

Jeg har ikke peiling, men legger inn en sånn her: :popcorn:

Spar popcornet, skjer svæææært lite altså :fnise:

Oi! Høres ut som den akupunkturen funker? ;)

Ja, jeg tror faktisk den er med å hjelper litt. Spent på neste runde på onsdag :laugh:

Neimen, her skjer det ting! Så spennende! :hoppe:

ja, men ikke fødsel, altså!!!

Det har vært stille her i dag????? Tilfeldig eller? ♡

Ja, tilfeldig! :nigo: Vi har nemlig vært på familiebesøk og ikke kommet hjem før for en time siden!

Hehe, spennende! Er hun en av de få som slipper å vente så lenge kanskje?!

Neeeida, jeg er fortsatt forberedt på overtid, jeg! :ler2:

Hallio! med mindre du føder kan du ikke være stille på denne måten her!!

HALLO INNSKILD!

Vi har vært på familiebesøk i dag, og ikke kommet hjem før nå sånn ca. Har ikke hatt noen vondter, så det er ikke fødsel på mils avstand enda! Jeg har fortsatt brunlig utflod, men ikkenoe mer enn det. Så det er nok ikke så mye som driver å skjer, formen er på topp. Får se hva jeg våkner opp til i morgen.

Fortalte mannen om dette i dag tidlig, han får småpanikk og sier at han ikke er klar enda :fnise:
og mamma blir jo helt skjelven og ber meg ringe lege for å sjekke om det er slimproppen, haha. Jeg ba a slappe av og sa det ikke var det! merker vel når den går? har jo hørt rykter om at det er en KLUMP. og det har ikke kommet ut for å si det sånn....... :fnise:

... kanskje jeg bare har fått en...... bakterieinfeksjon????? Har lest at det kan gi brun utflod. ÅNEI tenk om det er det som har skjedd? Burde jeg ringe føden imorra å høre? Men jeg klør ikke, det svir ikke, ingenting er vondt.

..... Ble dere sykt skuffa nå, såååååri :jolie:

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg la aldri merke til at slimproppen gikk. Plutselig 4 dager over termin gikk vannet, så den må jo ha gått på et tidspunkt. :P Uansett så trenger man ikke ringe føden selv om slimproppen har gått. :)

Ser utfloden ut som gammelt blod eller er det en annen brunfarge?

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skuffa ja!!! Dette hadde vært lyspunktet på en akk så kjedelig kveldsvakt :jolie:

Får bare beklage at jeg ikke kunne gjøre kvelden din mer spennende :pasha:

Jeg la aldri merke til at slimproppen gikk. Plutselig 4 dager over termin gikk vannet, så den må jo ha gått på et tidspunkt. :P Uansett så trenger man ikke ringe føden selv om slimproppen har gått. :)

Ser utfloden ut som gammelt blod eller er det en annen brunfarge?

Kanskje den kommer ut så smått at jeg ikke merker det. Kan jo være den som er i ferd med å gå i oppløsning..

Ja, veldig gammelt i såfall. Eller.. assa jeg vet ikke, det er veldig mørkt! Ikke noe frisk farge i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bare beklage at jeg ikke kunne gjøre kvelden din mer spennende :pasha:

Kanskje den kommer ut så smått at jeg ikke merker det. Kan jo være den som er i ferd med å gå i oppløsning..

Ja, veldig gammelt i såfall. Eller.. assa jeg vet ikke, det er veldig mørkt! Ikke noe frisk farge i det hele tatt!

Hm, ikke godt å si hva det er. :) Kan jo være det bare er litt gammelt blod av en eller annen grunn. Du kan jo ta det opp på neste kontroll. Det er vel ikke lenge til nå når du er så nært termin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ikke godt å si hva det er. :) Kan jo være det bare er litt gammelt blod av en eller annen grunn. Du kan jo ta det opp på neste kontroll. Det er vel ikke lenge til nå når du er så nært termin. :)

Skal ikke på kontroll igjen før 30. oktober! Får se de nærmere dagene om det endrer seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren steike!! ;-)

ja ja.. men, da kan vi ventr litt til sammen :-)

Jeg har googla litt div symptomer i dag. Virker ikke unormalt å ha litt farge på utfloden i de ukene vi er i nå, men dersom du blir usikker, så er det jo bare å ta en tlf til føden :-)

ser at man kan få brunlig utflod etter samleie... har dere hoppet i høyet de siste dagene? ;-)

... Du har brun eller rød utflod eller blødninger. Brun utflod kan tyde på at livmorhalsen er i ferd med å åpne seg, bli tynnere og mykere. Fødselen kan da starte nesten øyeblikkelig eller komme om noen dager..... (fra terminkalkulator.no)

Endret av Løvsol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nåheeeei! Jeg trodde noe var i gang jeg nå - men det er greit at lillebror venter litt til, vil jeg tro? ;) Blir uansett spennende fremover nå! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søren steike!! ;-)

ja ja.. men, da kan vi ventr litt til sammen :-)

Jeg har googla litt div symptomer i dag. Virker ikke unormalt å ha litt farge på utfloden i de ukene vi er i nå, men dersom du blir usikker, så er det jo bare å ta en tlf til føden :-)

ser at man kan få brunlig utflod etter samleie... har dere hoppet i høyet de siste dagene? ;-)

... Du har brun eller rød utflod eller blødninger. Brun utflod kan tyde på at livmorhalsen er i ferd med å åpne seg, bli tynnere og mykere. Fødselen kan da starte nesten øyeblikkelig eller komme om noen dager..... (fra terminkalkulator.no)

Ikke siiii det da!! :sjokkert::sjokkert::sjokkert: Men jeg tror fortsatt ikke det, i og med at jeg ikke har noe vondter! Så jeg har god tålmodighet enda :D

Vi får vente sammen et par uker til, vel? :nigo:

Jaaa, vi var faktisk i høyet TRE ganger forrige uke.... Men nå sist for tre dager siden..... og da... fikk mannen plutselig illebefinnende og KLARTE IKKE fullføre, haha. stakkar, han ble så brydd og bare "jah.. du fikk ikke noe modningskur nå da...." HEHE.. tenker jeg spør pent om vi skal prøve igjen over helga :ler2:

nåheeeei! Jeg trodde noe var i gang jeg nå - men det er greit at lillebror venter litt til, vil jeg tro? ;) Blir uansett spennende fremover nå! :blomst:

Ja, det er veldig greit, vi er jo ikke klare i det hele tatt :overrasket: Men det ser ut som det kan bli litt nervepirrende framover.. Iiik...

Har dere fått satt opp senga, da?

Ehe.. Kremt.. Nei.. vi har bonusjenta i helga, så har fult opp med andre ting enn redebygging. Lover å ta det over helga :plystre: da skal jeg pakke ferdig fødebagen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...