studenten Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter #681 Del Skrevet 19. oktober 2014 Juhuu Herreminhatt!!!!! ♡ Hurra for 38 uker!! Snart i mål nå!! Tiden går så fort nå MÅ du pakke fødebaggen Den fødebagen ja.. Ja, jeg skal gjøre det i morgen. Eller på onsdag. SENEST PÅ ONSDAG, jeg lover. ... Sitter å ser på fødeavdelingen og de som fødte nå visste at de hadde en syk baby som bare kom til å leve i et par dager etter fødsel, herreguuud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 19. oktober 2014 #682 Del Skrevet 19. oktober 2014 Den derre fødebaggen ja... Snaaart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter #683 Del Skrevet 19. oktober 2014 Den derre fødebaggen ja... Snaaart kan man ikke bare pakke når riene starter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 19. oktober 2014 #684 Del Skrevet 19. oktober 2014 kan man ikke bare pakke når riene starter Akkurat d jeg sa til ei venninne i dag ;-) fniiis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 19. oktober 2014 #685 Del Skrevet 19. oktober 2014 Spotter du fortsatt?? Ringte du føden? Bør jeg ringe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter #686 Del Skrevet 19. oktober 2014 Spotter du fortsatt?? Ringte du føden? Bør jeg ringe?? Neh, det er bare såviiiidt, så jeg anser det som STOPPET... Blæh. Ringte ikke føden. Hvis du blør friskt og det liksom.. drypper, kanskje du skal ringe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 19. oktober 2014 #687 Del Skrevet 19. oktober 2014 Jeg googla en gang for mye, så jeg dro på kontroll for sikkerhetsskyld. Alt var fint. MeN bebis ligger i seteleie(!) Mæææn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter #688 Del Skrevet 19. oktober 2014 Jeg googla en gang for mye, så jeg dro på kontroll for sikkerhetsskyld. Alt var fint. MeN bebis ligger i seteleie(!) Mæææn!!! Så bra!!! sjekket de modning eller hva gjorde de? Har ikke baby ligget ned? Hjæælp! Da får du vel ekstra oppfølging nå da i tilfelle setefødsel???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 19. oktober 2014 #689 Del Skrevet 19. oktober 2014 Sjekka ikke modning. Skal tilbake på fredag for å sjekke om bebis har snudd seg eller for å vurdere vending. Og dersom det ikke går å vende, så sjekker de om jeg kan føde vaginalt allikevel... æææh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #690 Del Skrevet 20. oktober 2014 Sjekka ikke modning. Skal tilbake på fredag for å sjekke om bebis har snudd seg eller for å vurdere vending. Og dersom det ikke går å vende, så sjekker de om jeg kan føde vaginalt allikevel... æææh! håper lille snur seg da! Det er fortsatt litt tid igjen! ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #691 Del Skrevet 20. oktober 2014 Her har alt av modning stoppa opp. Null niks nada brunlig utflod eller noe som helst lenger!! What... Mannen forsov seg til jobb i dag, så når han likevel var sent ute fikk jeg lurt han med på en rask runde ludo, mehehe.... Kanskje det kan hjelpe på med litt modning igjen 😁😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 20. oktober 2014 #692 Del Skrevet 20. oktober 2014 Ludo kan jo gjøre susen har jeg lest. Pass på at du kommer, så får du ordentlig sammentrekninger Her har det ikke stoppet opp, så jeg er bare stressa.. he he ... men så har jo jeg hatt symptomer siden dag en, så det hadde vel vært merkelig om det ikke var sympomer noen uker her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #693 Del Skrevet 20. oktober 2014 Ludo kan jo gjøre susen har jeg lest. Pass på at du kommer, så får du ordentlig sammentrekninger Her har det ikke stoppet opp, så jeg er bare stressa.. he he ... men så har jo jeg hatt symptomer siden dag en, så det hadde vel vært merkelig om det ikke var sympomer noen uker her Hehehe men jeg hakke sjans! Så får håpe påfyll fra han er god nok jobb😂 Æææh spennende :D ja ja om fire uker er vi uansett mammaer 💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #694 Del Skrevet 20. oktober 2014 FOR en sløv dag. Har ikke gjort annet enn å spist frokost hittil. Har fått sendt en mail til en skole jeg gikk på tidligere som ikke er så langt unna, for å høre om jeg kan låne fotostudio der en dag denne uken. Samboer maser så fælt på at vi må ta noen bilder før det er forsent, så da får vi gjøre det. Jeg har ikke veldig lyst. Føler meg stygg og fæl og feit og slik.. Har stygg hud, fire dobbelthaker, celulitter fra topp til tå, tjukke fingre, eksemutbrudd.... JAH, kommer til å være kjempelekker på bildene liksom. Men det er utrolig hva jeg får gjort i photoshop, så kan i det minste smoothe huden min litt sikkert koselig å se tilbake på da. Så hååååper vi får låne det og at vi rekker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #695 Del Skrevet 20. oktober 2014 HVORDAN avvenner man seg ting man ikke tåler?? ÅH. Jeg blir så sinnsykt fæl i eksemet/huden når jeg får i meg ting jeg ikke tåler. Og nå om dagen er det.. MELK, hvetemel og havre.. Jeg eeelsker melk, men lurer på om jeg skal prøve meg på laktosefri melk nå, og holde meg til maks to glass om dagen (frokost og kvelds). Jeg kan jo drikke en liter melk om dagen, så ikke rart jeg ser ut som jeg gjør. Men assa, åååe. NO MORE havregrøt på meg, så det skal gå bra å kutte. Men, hva med kanelboller som har så mye hvetemel æsj, hater at jeg er allergisk mot så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. oktober 2014 #696 Del Skrevet 20. oktober 2014 Du kan lage kanelboller på annet type mel. Avhengig av hva det er du er allergisk mot i hvetemelet, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #697 Del Skrevet 20. oktober 2014 Du kan lage kanelboller på annet type mel. Avhengig av hva det er du er allergisk mot i hvetemelet, da. .. vel, når sant skal sier er jeg strengt tatt allergisk mot alt korn.... Men jeg får bare ta LITT og ikke kaste innpå fire stykker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #698 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg får aldri sove om natten lenger!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 21. oktober 2014 #699 Del Skrevet 21. oktober 2014 Da er vi to... Våkner alltid rundt 2.30, og får ikke sove.. Så våkner lillemor rundt 6 for dagen og hun sover kun 1.5 time delt på to dupper i løpet av hele dagen så kan tro det blir lite søvn på mor.. På den måten blir ikke overgangen til nyfødt igjen så stor, siden jeg er vant til å sove lite nå, sett fra den positive siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 21. oktober 2014 #700 Del Skrevet 21. oktober 2014 Det er like spennende å oppdatere seg her, selv om det ikke skjer noe Fødebaggen klar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå