miramis Skrevet 27. juli 2014 #21 Skrevet 27. juli 2014 Hvis du ville ha tips, kan jrg informere om at nippelen "kommer ut" hvis man piercer den.
victoria er kul Skrevet 27. juli 2014 Forfatter #22 Skrevet 27. juli 2014 Hvis du ville ha tips, kan jrg informere om at nippelen "kommer ut" hvis man piercer den. gjør den? vil jo egnetlig ikke ha piercing i nippelen, så om jeg piercer også tar ut piercingen, holder nippelen seg fortsatt ut da?
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #23 Skrevet 27. juli 2014 Er det noen her med innovernippel som har pierca seg? Sliter med det samme selv og haaater det. Vurderer derfor en liten percing, dersom det er redningen ???! Er snart 30 år og ser ikke ut som om det fikser seg selv.Anonymous poster hash: a73c3...02a
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #24 Skrevet 27. juli 2014 Dette ville jeg ikke engang lagt merke til Anonymous poster hash: 379a9...c5d
Gjest Coolaid Skrevet 27. juli 2014 #25 Skrevet 27. juli 2014 victoria er kul, on 26 Jul 2014 - 23:42, said: Hei! Jeg bruker 75c i bh og er 16 år, men har utrolig små brystvorter noe jeg synes ikke er så veldig fint. Jeg har den mørke ringen rundt, som er ganske stor, men nippelen syns ikke. Når jeg blir kald kommer den såvidt fram, men jeg skulle ønske jeg hadde normale nippler som alle andre! Gutter liker vell også at jentene har nippler,noen som vet om jeg noen gang får normale? Noen med tips/egen erfaring? Og hva er det egentlig guttene liker? I de fleste tilfeller liker de jenten som de sitter på. Slapp av, du er lik tusenvis av jenter og puppene dine tiltrekker gutter som honning gjør for bier.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå