victoria er kul Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 (endret) Hei! Jeg bruker 75c i bh og er 16 år, men har utrolig små brystvorter noe jeg synes ikke er så veldig fint. Jeg har den mørke ringen rundt, som er ganske stor, men nippelen syns ikke. Når jeg blir kald kommer den såvidt fram, men jeg skulle ønske jeg hadde normale nippler som alle andre! Gutter liker vell også at jentene har nippler,noen som vet om jeg noen gang får normale? Noen med tips/egen erfaring? Og hva er det egentlig guttene liker? Endret 26. juli 2014 av victoria er kul
victoria er kul Skrevet 26. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2014 (endret) Dine høres helt normale ut. Vet ikke hvordan jeg forklare hvordan de ser ut, men fant et bilde fra google som ligner ganske bra PICT1823.jpg Endret 26. juli 2014 av victoria er kul
victoria er kul Skrevet 26. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2014 Tror du må finne en annen link. bryst2_446064a.jpg virket denne linken?
Ferny Skrevet 26. juli 2014 #6 Skrevet 26. juli 2014 bryst2_446064a.jpg virket denne linken? Skjønner hva du mener, at selve knoppen liksom går innover? Tror ikke det er unormalt, eller noe å gjøre med det. Brystvorter er jo like ulike som andre kroppsdeler. Og puppene på bildet så helt fine ut. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #7 Skrevet 26. juli 2014 ta en titt på pinlige sykdommer, der snakker de om det i en episode. Anonymous poster hash: 98916...32d 2
Gjest iGirl Skrevet 26. juli 2014 #8 Skrevet 26. juli 2014 Det bildet der viser "innovervendte brystvorter", det er ganske vanlig - mange jenter har slike. Du er ennå ung og mye kan fortsatt skje. Brystene dine endrer form og størrelse helt til du er ca 25 år gammel faktisk. Det finnes en slags "sugekopp" du kan sette over brystvorten og trekke den ut med vakuum. Snakk med helsesøster eller fastlegen din. Som sagt er dette ingen krise. Vi er alle forskjellige, og dette er absolutt ikke noe unormalt. 1
victoria er kul Skrevet 26. juli 2014 Forfatter #10 Skrevet 26. juli 2014 Skjønner hva du mener, at selve knoppen liksom går innover? Tror ikke det er unormalt, eller noe å gjøre med det. Brystvorter er jo like ulike som andre kroppsdeler. Og puppene på bildet så helt fine ut. Det bildet der viser "innovervendte brystvorter", det er ganske vanlig - mange jenter har slike. Du er ennå ung og mye kan fortsatt skje. Brystene dine endrer form og størrelse helt til du er ca 25 år gammel faktisk. Det finnes en slags "sugekopp" du kan sette over brystvorten og trekke den ut med vakuum. Snakk med helsesøster eller fastlegen din. Som sagt er dette ingen krise. Vi er alle forskjellige, og dette er absolutt ikke noe unormalt. Tusen takk for svar dere to, ble glad av å høre det! Selv om det er noe jeg virkelig har komplekser for, føler liksom at guttene synes det er viktig med brystvorter, av en eller annen grunn.. Synes derfor det har vært litt småflaut da gutter har sett/tatt på puppene mine tidligere..
victoria er kul Skrevet 26. juli 2014 Forfatter #11 Skrevet 26. juli 2014 Oi!! Det der vil jeg virkelig prøve!
ohdeergod Skrevet 26. juli 2014 #12 Skrevet 26. juli 2014 mine var også sånn da jeg var på din alder. de kommer fram etterhvert 1
victoria er kul Skrevet 26. juli 2014 Forfatter #13 Skrevet 26. juli 2014 mine var også sånn da jeg var på din alder. de kommer fram etterhvert mine var også sånn da jeg var på din alder. de kommer fram etterhvert åh så herlig. hvor gammel var du da de begynte å komme fram? 1
Gjest iGirl Skrevet 26. juli 2014 #14 Skrevet 26. juli 2014 Tusen takk for svar dere to, ble glad av å høre det! Selv om det er noe jeg virkelig har komplekser for, føler liksom at guttene synes det er viktig med brystvorter, av en eller annen grunn.. Synes derfor det har vært litt småflaut da gutter har sett/tatt på puppene mine tidligere.. Guttene er så overlykkelige over å få leke med et sett med pupper at de ikke legger merke til det engang. Så det tror jeg ikke du skal bekymre deg for. 1
ohdeergod Skrevet 26. juli 2014 #15 Skrevet 26. juli 2014 åh så herlig. hvor gammel var du da de begynte å komme fram? Det husker jeg ikke.. kanskje 17? Er nå 22
victoria er kul Skrevet 26. juli 2014 Forfatter #16 Skrevet 26. juli 2014 Det husker jeg ikke.. kanskje 17? Er nå 22 nå ble jeg glaaad
Gjest Keikolina Skrevet 27. juli 2014 #17 Skrevet 27. juli 2014 Fikk ikke pupper engang før jeg var 17, derkommer seg nok
smilo Skrevet 27. juli 2014 #18 Skrevet 27. juli 2014 Mine har vært slik hele livet, men de kommer frem når jeg fryser og ved seksuell stimuli. Og de mennene jeg har hatt, har alle likt å få frem brystvortene, for det er et sikkert tegn på at jeg responderer på deres kjærtegn. Ikke stress med dette. Menn tar det som en utfordring
Gjest HarryDotter Skrevet 27. juli 2014 #19 Skrevet 27. juli 2014 Guttene er så overlykkelige over å få leke med et sett med pupper at de ikke legger merke til det engang. Så det tror jeg ikke du skal bekymre deg for. Tror du har rett her iGirl. Sånne småbagateller er det svært få av oss menn som legger merke til. Vær happy med de du har TS 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #20 Skrevet 27. juli 2014 Jeg har også hatt komplekser for dette, helt til jeg satt med flere kompiser (hvorav to av de hadde sett puppene mine), og de begynner å diskutere pupper og hvilke som var fine. De to som hadde sett mine kom med meg som eksempel på "skikkelig fine pupper". Da skjønte jeg at nippelen min skal jeg ihvertfall ikke bry meg om Anonymous poster hash: 9784a...2aa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå