Gå til innhold

muslimske jenter og sex

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg lurer på hvor liberale eller konservative muslimske jenter er til i forhold til sex. Spesielt sex før ekteskap osv.

Det virker som mange av dem er veldig styrt av tradisjoner og foreldre!

Hvis i så fall noe "samkvem" er tillatt: hvor langt kan man gå (hvor settes grensen) ?

Er gjensidig onanering/fingring eller oralsex tilatt ?

(mener å ha hørt at kun samleie er tabu).

Noen som vet noe mer om dette ? noen som selv er muslimer eller som har mye kontakt med muslimske jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonymus

hadde sex med ei muslismke jente for ett år siden (ONS). Hu var andregenerasjon og ganske sekulær.

Hun hadde fra Iran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Det varierer nok fra jente til jente, for jeg regner ikke med at samtlige foreldre sjekker opp slike ting her i Norge.

Men jeg har hørt rykter om at en del har analsex i stedet for vanlig, men hvor mye sannhet det ligger i det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarko

Jeg er veldig interessert i en muslimsk jente, men vi er kun venner. Jeg ønsker å ha et forhold til henne, fordi jeg synes hun er en deilig kvinne på alle måter.

Dessverre så er det slik for henne, at hun kun kan være sammen med en muslimsk mann, men hun synes det er helt greitt at muslimske menn har forhold til ikke-muslimske kvinner. Grunn til dette, er at hvis man får et barn sammen, så blir barnet regnet som muslimsk hvis far til barn er det. Dermed så vil det bli flere muslimer i denne verden. Det var hennes begrunnelse, men om alle muslimer tolker det slik vet jeg ikke.

Jeg har aldri fortalt henne at jeg liker henne mer enn bare som en venn. Vi forteller hverandre nesten alt og jeg har tolket det slik ut i fra det hun forteller at hun har en elsker, som selvfølgelig er muslim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer vel an på hvor hun er fra og hva som er tradisjon/kultur der.

kjenner til flere muslimske jenter som har barn før de gifter seg, så de må antagelig ha hatt sex også. og det er ikke noe familien ser på som skam. Men det er forskjell på land til land, by til by, samfunn til samfunn og familie til familie.

Hun vet best hva hun kan gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Muslimske jenter er vel like forskjellige som protestantiske jenter? Eller katolske? Eller norske? Eller europeiske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Innlegget er tatt vekk i følge reglene

Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

Rasistiske, satanistiske, nazistiske o.l. utsagn, eller innlegg med en undertone av disse "ismene".

Chiquita (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
kommer vel an på hvor hun er fra og hva som er tradisjon/kultur der.

kjenner til flere muslimske jenter som har barn før de gifter seg, så de må antagelig ha hatt sex også. og det er ikke noe familien ser på som skam.

Hun vet best hva hun kan gjøre.

det du skriver her tviler jeg MEGET sterkt på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deema

Hvorfor tviler du paa det Aline skriver? Det finnes muslimer over hele verden. De er like mangfoldige som de kristne er.

Analsex er forbudt i fölge koranen. Betyr ikke at det ikke praktiseres, men altsaa ikke lov...

Og en muslimsk kvinne kan heller ikke gifte seg med en ikke muslimsk mann, men en muslimsk mann kan gifte seg med en ikke muslimsk kvinne.

Selvsagt KAN man gifte seg med en "ikke-muslimsk" person, men det er altsaa ikke lov i forhold til religionen deres.

Et annet ineterssant poeng med muslimer og sex, er at i fölge koranen har de en PLIKT til aa tilfredstille sin kone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor liberale eller konservative muslimske jenter er til i forhold til sex. Spesielt sex før ekteskap osv.

Det virker som mange av dem er veldig styrt av tradisjoner og foreldre!

Hvor liberale de er kommer helt an på grad av tilhørighet til religionen, hvor sterkt de føler å følge koranen. Og så hvor liberale/konservative foreldrene er. Noen foreldre må bare velge ektemenn til døtrene sine, andre lar døtrene velge i stor grad selv. Men etter koranen må de gifte seg med en muslims mann.

Religion, tradisjon og familie er viktig i den muslimske kultur, derfor "styres" de - i den grad det kan kalles styring.

Hvis i så fall noe "samkvem" er tillatt: hvor langt kan man gå (hvor settes grensen) ?

Er gjensidig onanering/fingring eller oralsex tilatt ?

(mener å ha hørt at kun samleie er tabu).

Følger de koranen skal de ikke ta et eneste skritt før de er gift, ikke engang kysse. Før ekteskap.

Onani er tillatt.

Etter de er gift er oralsex tillatt så lenge det er gjort på renslig vis. Svelging av urene kroppsvesker er ikke tillatt.

Analsex er ikke tillatt uansett.

Kommer helt an på hvor liberal/konservativ den enkelte jente/familie er.

Jeg vet om en jente som ikke vil forelske seg før hun er gift - slik som hun er oppdratt til å følge koranen.

Jeg svarer ut i fra ting jeg har lest og ting en venn av meg har fortalt meg da han er muslim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det du skriver her tviler jeg MEGET sterkt på

det er jo ditt problem gjest, jeg kjenner altså disse kvinne personlig, de bor i sitt , muslimske, hjemland og det er ikke noe problem at de har barn og fremdeles ikke er gift.

I noen muslimske land så er barn livsforsikringen din, og det er om å gjøre å ha flest mulig for å sikre seg så godt som mulig. Det er både menn og kvinner som da går barn utenom ekteskapet, både før de er gift og mens de er gift!

Tror du at du vet alt om alle muslimske land i verden? Tror du at alle muslimer tolker bibelen på NØYAKTIG samme måte?

Hvorfor tror du ikke det, som kristne og andre, er mulig for muslimer å være forskjellige?

Kjenner du forresten mange muslimer personlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Et annet ineterssant poeng med muslimer og sex' date=' er at i fölge koranen har de en PLIKT til aa tilfredstille sin kone.[/quote']

...og allikevel praktiserer de omskjæring av kvinnene enkelte steder......

Men det var et sidespor... muslimske kvinner og sex vet jeg ikke noe om.... men det jeg regner med er at det er like store forskjeller på hvor praktiserende de er i forhold til sin tro, som det er forskjell på hvor kristne enkelte kristne er, eller ikke er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Deema

Mysan,

Omskjäring er forferdelig, alle er enig om det. Og det praktiseres ogsaa av kristne...ikke bare muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

la meg si det slik. alle mine venniner er muslimske, selv er jeg norsk... men muslimske jenter den dag idag er ikke så dydige slik vi skal ha dem til. jeg har aldri sett noen jenter som er så gale etter gutter slik dem er, ute på kjøpesentre parker ol snur de seg etter den en eo gden andre og sjekker dem opp.. og 80% av dem har hatt sex.. vi lever i 2004 og det er mer og mer vanlig og de er ikke så pliktoppfyllende som det dem en gang var..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millie.
la meg si det slik. alle mine venniner er muslimske' date=' selv er jeg norsk... men muslimske jenter den dag idag er ikke så dydige slik vi skal ha dem til. jeg har aldri sett noen jenter som er så gale etter gutter slik dem er, ute på kjøpesentre parker ol snur de seg etter den en eo gden andre og sjekker dem opp.. og 80% av dem har hatt sex.. vi lever i 2004 og det er mer og mer vanlig og de er ikke så pliktoppfyllende som det dem en gang var..[/quote']

dette tviler jeg meget sterkt på.

jeg har hatt kontakt med muslimske miljøer i over 5 år og ut ifra det og jeg vil heller si at om du snudde de prosentallene så blir det mer korrekt.

tviler meget sterkt på at 80% av ugifte muslimske jenter har hatt sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tviler meget sterkt på at 80% av ugifte muslimske jenter har hatt sex

Var jo ikke det "anonym" skev heller da...

Anonym skrev at 80% av de muslimske jentene h*n hadde kontakt med har hatt sex.

Det er jo ikke det samme som at 80% av alle ugifte muslimske jenter har hatt sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min erfaring er at norske jenter har mye høyere moral enn muslimske jenter. Min eks ble flere ganger sjekket opp av muslimske jenter mens vi var gift. Av nysgjerrighet chattet jeg på en chat i en storby i et muslimsk land. Da fikk jeg bekreftet at mine erfaringer stemte. Jentene tok gjerne imot besøk av gifte utenlandske menn som de hadde chattet med og som kom på besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok hevet over etthvert tvil at ikke muslimske jenter kan være minst like "uforskende" i senga som andre jenter...som f eks kristne...

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, jeg har hatt sex med muslimsk jente og jeg har hatt sex med jødisk jente, - dessverre aldri samtidig.... =(

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hillary..

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, jeg har hatt sex med muslimsk jente og jeg har hatt sex med jødisk jente, - dessverre aldri samtidig.... =(

Tenk om det var samtidig, og tenk om du er kristen (helst katolikk), Waco!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...