AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #1 Del Skrevet 26. juli 2014 Jeg vet ikke om jeg er imponert, skal le eller om jeg burde gråte av denne bloggen http://hannavaage.blogg.no/ Hun skal bli lege, men er samtidig rosablogger. Legger ut bilder i legefrakk samtidig som duckface og photoshop er høyst tilstedeværende. Jeg vet ikke hva jeg mener selv, mulig jeg bare fikk litt sånn "eh, jeg håper ikke hun blir legen min". Mulig jeg er et fælt, fælt menneske. Anonymous poster hash: d4464...69d 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #2 Del Skrevet 26. juli 2014 Herlighet altså. IQ har vel ingenting med utseende å gjøre.... Anonymous poster hash: 8a7e4...2fa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #3 Del Skrevet 26. juli 2014 Uff da.. Hadde fastlegen min hatt en blogg av lignende karakter, hadde jeg byttet fastlege. Anonymous poster hash: e59ac...ee3 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #4 Del Skrevet 26. juli 2014 Hmmm... hun kom inn på medisin så det betyr at hun har litt i nøtta selv om bloggen kanskje får deg til å tro noe annet. Dessuten så virker hun som en person som er flink med mennesker. Det er mange leger som kommer inn på medisin og som er kjempe "smart", men som ikke er flink med mennesker. Det som er dumt med Norge er at universitetene våre ikke intevjuer de som skal studere medisin eller andre viktige ting. Anonymous poster hash: d1cf1...209 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #5 Del Skrevet 26. juli 2014 Herlighet altså. IQ har vel ingenting med utseende å gjøre.... Anonymous poster hash: 8a7e4...2fa Det er ikke utseendet man reagerer på, men å fremstille seg selv sånn på en blogg. Hadde aldri gått til en lege eller psykolog (f.eks.) av den type, med mindre det ikke kunne ungås. Anonymous poster hash: e59ac...ee3 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #6 Del Skrevet 26. juli 2014 Jeg synes bare det er litt useriøst. Jeg tror ikke det blir så positivt for henne senere. Jeg ville ikke hatt en lege som også er rosablogger. Jeg tror heller ikke særlig mange arbeidsgivere ser på det som noe særlig positivt. Anonymous poster hash: 87f22...ddd 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylva Virvla Skrevet 26. juli 2014 #7 Del Skrevet 26. juli 2014 Morsomt! Hun motbeviser en del fordommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 26. juli 2014 #8 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) . Endret 24. februar 2019 av Citha 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 26. juli 2014 #9 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Herlighet altså. IQ har vel ingenting med utseende å gjøre.... Anonymous poster hash: 8a7e4...2fa Herlighet altså. Ingen som har sagt at IQ har noe med utseende å gjøre ... Jeg skjønner hva du mener. Klarer f.eks ikke å se for meg en mann på 50 som kommer med problemer med inkontinens, eller ei jente på 14 som sliter med spiseforstyrrelser, eller at jeg skulle komme dit og skrevet under en gynekolog-undersøkelse f.eks. Men det er fremdeles noen år til hun er ferdig utdannet, og ting kan forandre seg. Kan hende hun virker helt annerledes på jobb, enn hun gjør på bloggen. Duckface på fritida betyr ikke nødvendigvis at du er umoden i jobbsammenheng! Endret 26. juli 2014 av Rainstorm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lila Skrevet 26. juli 2014 #10 Del Skrevet 26. juli 2014 Ved første øyekast ser det jo utrolig spesielt ut, men alle som klarer å komme inn på medisinstudiet har jobbet knallhardt - så det er nok mer til henne enn hva utseendet tilsier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheel Skrevet 26. juli 2014 #11 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Såklart er du ikke et fælt menneske som dømmer jenter som går kledd som en blanding av Barbie og prostituerte, som viser trutemunn og synes de er så forferdelig søte selv. De velger selv å fremstå på den måten. HVIS det er slik at denne jenta faktisk har litt i toppelokket, er hun seriøst DUM som fremstår seg slik. Veldig mye dummere enn mindre intelligente som er slik. Endret 26. juli 2014 av Pheel 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #12 Del Skrevet 26. juli 2014 Hmmm... hun kom inn på medisin så det betyr at hun har litt i nøtta selv om bloggen kanskje får deg til å tro noe annet. Dessuten så virker hun som en person som er flink med mennesker. Anonymous poster hash: d1cf1...209 "Flink med mennesker"? Hun og sånn ca størsteparten av resten av verdens befolkning, mener du? Og nei, det er ikke IQ'en hennes man sår tvil ved her, hun viser jo bare at man (dessverre) kan være en soleklar paradise hotel kandidat selv om man kom inn på legestudiet. Takke meg til den mannlige, middelaldrende fastlegen min! Anonymous poster hash: e59ac...ee3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #13 Del Skrevet 26. juli 2014 Herregud så mange fordommer… la nå folk gjøre som de vil, den damen det refereres til virker da både dyktig og pliktoppfyllende, at damer pynter seg og liker pene klær har da ingenting med valg av studie å gjøre. Tro meg, har møtt på værre leger enn det der!! Anonymous poster hash: 1a108...f0d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #14 Del Skrevet 26. juli 2014 "Flink med mennesker"? Hun og sånn ca størsteparten av resten av verdens befolkning, mener du? Og nei, det er ikke IQ'en hennes man sår tvil ved her, hun viser jo bare at man (dessverre) kan være en soleklar paradise hotel kandidat selv om man kom inn på legestudiet. Takke meg til den mannlige, middelaldrende fastlegen min! Anonymous poster hash: e59ac...ee3 Mannlige middelaldrende fastleger er ikke alltid de beste! Anonymous poster hash: 1a108...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #15 Del Skrevet 26. juli 2014 For å gjøre det klart: det er ingen som har dratt inn utseende her i det hele tatt. Det finnes ekstremt mange pene medisinstudenter og leger. Det som er det spesielle, som mange reagerer på, er at hun er rosablogger. Det virker bare så overfladisk og så useriøst, og når en jakter på et så profilert yrke, så kan dette virke i litt negativt. Jeg ville aldri ha blitt behandlet av Caroline Berg Eriksen (fotballfrue), Sophie Elise, Heidi Alexandra eller Tcmn selv om de muligens hadde vært veldig smarte og hva enn. Anonymous poster hash: 87f22...ddd 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #16 Del Skrevet 26. juli 2014 Såklart er du ikke et fælt menneske som dømmer jenter som går kledd som en blanding av Barbie og prostituerte, som viser trutemunn og synes de er så forferdelig søte selv. De velger selv å fremstå på den måten. HVIS det er slik at denne jenta faktisk har litt i toppelokket, er hun seriøst DUM som fremstår seg slik. Veldig mye dummere enn mindre intelligente som er slik. Du er ikke prostituert selv om du velger å gå med pene klær Anonymous poster hash: 1a108...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheel Skrevet 26. juli 2014 #17 Del Skrevet 26. juli 2014 Du er ikke prostituert selv om du velger å gå med pene klær Anonymous poster hash: 1a108...f0d ? Skrev aldri det heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #18 Del Skrevet 26. juli 2014 Man er ganske høy på seg selv om man har en "rosablogg" hvor hovedfokuset er hvor fin du er! Jeg syntes dømmekraften hennes er svært dårlig og mister all respekt. Som lege bør man være litt respektabel mener nå jeg! Anonymous poster hash: d5c89...177 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #19 Del Skrevet 26. juli 2014 Du er ikke prostituert selv om du velger å gå med pene klær Anonymous poster hash: 1a108...f0d Er ikke sikker på om de prostituerte er de jeg beundrer klesstilen til .Anonymous poster hash: 0fc1e...c49 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #20 Del Skrevet 26. juli 2014 Merker at jeg blir desensitisert av alle rosabloggene som finnes, da jeg ikke lenger legger særlig merke til duckface eller retusjering. Synes dog bildene hvor hun viser BH-en lengre ned på siden gir et useriøst inntrykk, det kan vel ikke være heldig for en kommende lege? Anonymous poster hash: 862cf...ed8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg