AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #21 Del Skrevet 3. august 2014 Hun sparer til denne Hun skrev på IG at hun selger fordi hun skal ha shoppestopp samt spare til ny bil... Har hørt det er denne hun sparer til: Anonymous poster hash: b7e9c...99d 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 3. august 2014 #22 Del Skrevet 3. august 2014 Haha :D Forresten, lurer på hvorfor hun skal "spare" til ny bil... Med shoppingen og forbruket deres/hennes skulle man tro de hadde råd til ny bil. Og å ha så mange svindyre vesker er egentlig litt kvalmt (ja, jeg innrømmer at jeg er en smule misunnelig hehe!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #23 Del Skrevet 3. august 2014 Hun skrev på IG at hun selger fordi hun skal ha shoppestopp samt spare til ny bil... Hun bruker hans penger på å kjøpe dyre vesker, evt får i gaver av han, også selger hun de (dyrt) for å spare? Kreativ metode Anonymous poster hash: 34d57...85e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 3. august 2014 #24 Del Skrevet 3. august 2014 Men gud så stygge mesteparten av de veskene var! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tbag Skrevet 3. august 2014 #25 Del Skrevet 3. august 2014 (endret) Jeg kom over hennes instragram nå. Der ser jeg at hun selger haugevis av merkevesker til en stiv pris. Hun publiserer vesker som hun skal selge stadig vekk. Så da lurer jeg- er dette vesker hun har kjøpt for å selge, for så å få fortjeneste? Eller er det vesker hun eier, som hun har brukt? Uansett snakk om svimlende priser! Anonymous poster hash: 126a2...973 Hun selger de for til tider langt unna salgspris, så noe fortjeneste blir det ihvertfall ikke. :-) Endret 3. august 2014 av Tbag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 4. august 2014 #26 Del Skrevet 4. august 2014 Sykt! Jeg vurderer å unne meg en veske til 2500 fra Tiger etter all sommerjobbinga, og det synes jeg er MYE for ei veske Hva er det hun holder på med siden hun har penger til å kjøpe så mange dyre vesker? Anonymous poster hash: 126a2...973 Jeg syns også det er mye for en veske. Jeg sparte i tre år til min drømmeveske, og kjøpte den i USA med 20% avslag til 2000kr, og var helt shaky etterpå fordi det var MYE. 2500kr ER mye penger, men jeg syns det er sunt og fint at du vil "unne deg" en, for det er helt greit hvis man har råd OG ikke kjøper tolv til fjortentusen sånn circa samtidig. En fin veske er en investering som alle bør få ta seg råd til hvis de vil og kan, men man trenger ikke 300 (der sikkert 2/3 ikke er fine en gang!). Liker at du har sunn tankegang. Finner ikke spor av det innimellom LA's veskesamling. Hun virker som ei søt jente, men jeg klarte ikke å følge når annenhvert bilde er ei veske hun selger som generelt koster en månedslønn. Hvorfor kjøpe hvis hun skal selge de med en gang? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 4. august 2014 #27 Del Skrevet 4. august 2014 Hun selger de for til tider langt unna salgspris, så noe fortjeneste blir det ihvertfall ikke. :-) Det blir jo fortjeneste når hun selv ikke har betalt for veskene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #28 Del Skrevet 4. august 2014 En del av disse veskene er nok gaver og sponsede produkter.. Så fortjenesten må bli ganske høy!! Hvor skal de flytte da? Har Mr.Riise fått seg no ny klubb?? Anonymous poster hash: 82579...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #29 Del Skrevet 4. august 2014 En del av disse veskene er nok gaver og sponsede produkter.. Så fortjenesten må bli ganske høy!! Hvor skal de flytte da? Har Mr.Riise fått seg no ny klubb?? Anonymous poster hash: 82579...428 Jeg tviler sterkt på at hermes eller chanel vil sponse en WAG. Anonymous poster hash: faf06...d8e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #30 Del Skrevet 4. august 2014 Fornuftig av Louise at hun vil selge unna dyre vesker. John Arne er tross alt nå arbeidsledig og har for øyeblikket ingen inntekt (har vel ikke rett på NAV-penger?). Så de trenger alle penger sårt. Dette beviser at Louise tross alt har økonomisk sans og ikke tror penger kan bare høstes inn fra et tre til forbruk. Anonymous poster hash: 6d014...db9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #31 Del Skrevet 4. august 2014 Jeg tviler sterkt på at hermes eller chanel vil sponse en WAG. Anonymous poster hash: faf06...d8e En av hennes bestiser driver jo klesbutikk. Er det Høyer? Husker ikke akkurat nå..Anonymous poster hash: 82579...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 4. august 2014 #32 Del Skrevet 4. august 2014 En av hennes bestiser driver jo klesbutikk. Er det Høyer? Husker ikke akkurat nå..Anonymous poster hash: 82579...428 Disse veskene hennes selges uansett ikke på Høyer eller i andre klesbutikker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #33 Del Skrevet 4. august 2014 Jeg tviler sterkt på at hermes eller chanel vil sponse en WAG.Anonymous poster hash: faf06...d8e WAG er vel å ta litt hardt i... Anonymous poster hash: b9074...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #34 Del Skrevet 4. august 2014 Miinto sponset jo hele oppholdet dems på Ibiza nå nylig.. De har Kardashian Kollection. Var vel derfor de møtte hun Khloe Kardashian da de var i USA? På sponset tur fra Betsson.. Der de fikk be med alle vennene sine... Hele bryllupet var sponset, alle turene. Jeg vil tro også de fleste klærne er det......Anonymous poster hash: 82579...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #35 Del Skrevet 4. august 2014 John Arne og Louise må leve drømmelivet. Blir litt misunnelig ja... Anonymous poster hash: 6d014...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #36 Del Skrevet 4. august 2014 Miinto sponset jo hele oppholdet dems på Ibiza nå nylig.. De har Kardashian Kollection. Var vel derfor de møtte hun Khloe Kardashian da de var i USA? På sponset tur fra Betsson.. Der de fikk be med alle vennene sine... Hele bryllupet var sponset, alle turene. Jeg vil tro også de fleste klærne er det......Anonymous poster hash: 82579...428 Miinto er noe annet enn Hermès og Chanel. Kan ikke sammenlignes. Anonymous poster hash: b9074...c3e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #37 Del Skrevet 4. august 2014 Noen som vet hvorfor de flytter fra leiligheten i London? I følge instagram er det ikke akkurat med glede hun pakker ned sakene sine. Anonymous poster hash: b6d1b...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #38 Del Skrevet 4. august 2014 Noen som vet hvorfor de flytter fra leiligheten i London? I følge instagram er det ikke akkurat med glede hun pakker ned sakene sine. Anonymous poster hash: b6d1b...e94 JAR har mistet jobben sin i Fulham (som ligger i London). Og har vel innsett det blir vanskelig å finne ny jobb (klubb) i London. Etter hva jeg har hørt er JAR veldig hypp på å signe en fotballklubb i Dubai og evt i Statene. Han bør ha skaffet seg en klubb innen et halvår ellers blir han ikke særlig attraktiv på markedet. Anonymous poster hash: 6d014...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #39 Del Skrevet 4. august 2014 Noen som vet hvorfor de flytter fra leiligheten i London? I følge instagram er det ikke akkurat med glede hun pakker ned sakene sine. Anonymous poster hash: b6d1b...e94 Tipper Riise har fått signa ny klubb. Anonymous poster hash: faf06...d8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #40 Del Skrevet 4. august 2014 Flytter de hjem til Norge (dersom han ikke har fått ny kontrakt). Har også lest om Dubai, men vet ikke om det har blitt noe av ennå. Ikke en mediasak ennå i alle fall. Anonymous poster hash: b6d1b...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg