Gå til innhold

Var på byen i kveld...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så du kjenner godt til både kvaliteten og prisen på prostituerte? I tillegg tar du med hjem en jente du ikke er tiltrukket av overhodet og som i tillegg er så full at hun sikkert hadde blitt med alle andre også?

:)

Vet ikke hvor du vil, men dette er virkelig ikke spesielt. Kjenner INGEN som ikke har tatt med seg en full jente hjem han ikke i ettertid sa ikke var tiltrekkende. Det må i såfall være menn som er avholds.

Og hvem har ikke fått tilbud av nigerianske horer eller kanskje kikket inn på eskortesider av nysgjerrighet?

Edit: Noen som har prøvd nigerianske horer på fylla og hatt en grei opplevelse? Prøvd en gang og det var like mye scam som de brevene de sender ut.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS!

Jeg er i samme situasjon som deg, og det er så frustrerende :sukk:

Å dra på byen er gøy av og til, men føler at jeg må dra nesten hver helg, for hvor ellers skal jeg møte en potensiell kjæreste.

Nå har så og si alle mine venninner kjæreste og samboer, så nå føles det ekstra ensomt, og jeg begynner å få litt panikk. Er blitt 27 år, så må liksom raska på.

Hvor bor du? Kanskje vi kunne ha dratt på mannejakt sammen?:P

Anonymous poster hash: 22512...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Vet ikke hvor du vil, men dette er virkelig ikke spesielt. Kjenner INGEN som ikke har tatt med seg en full jente hjem han ikke i ettertid sa ikke var tiltrekkende. Det må i såfall være menn som er avholds.

Og hvem har ikke fått tilbud av nigerianske horer eller kanskje kikket inn på eskortesider av nysgjerrighet?

Edit: Noen som har prøvd nigerianske horer på fylla og hatt en grei opplevelse? Prøvd en gang og det var like mye scam som de brevene de sender ut.

Snakk for deg selv, taper.

Om du har benyttet deg av nigerianske prostituerte som med stor sannsynlighet er trafficking-offer, ser jeg på deg som avskum som er mindre verdt enn asken på en sigarett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk for deg selv, taper.

Om du har benyttet deg av nigerianske prostituerte som med stor sannsynlighet er trafficking-offer, ser jeg på deg som avskum som er mindre verdt enn asken på en sigarett!

Hva er alder på deg, bare av ren nysjerrighet? :) Du oppfører deg som en gjennomsnittslig 15-åring.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Hva er alder på deg, bare av ren nysjerrighet? :) Du oppfører deg som en gjennomsnittslig 15-åring.

Så du mener at det er en respektabel ting å benytte seg av trafficking-offer eller mennesker i en vanskelig situasjon?

Basert på hva du har sagt tidligere i tråden vet jeg vel hva du tenker om akkurat det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du mener at det er en respektabel ting å benytte seg av trafficking-offer eller mennesker i en vanskelig situasjon?

Basert på hva du har sagt tidligere i tråden vet jeg vel hva du tenker om akkurat det...

Nei hadde ikke noe med det å gjøre. Bare generell oppførsel. Du fremstår som en ungdomskoleelev som nettopp har mistet jomfrudommen sin og er kjempestolt over det. Å kalle noen for taper helt ut av det blå i en saklig diskusjon får du heller ingenting ut av, foruten å latterliggjøre deg selv. Prøv en litt mer ydmyk holdning så skal du se at alt går mye bedre :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Nei hadde ikke noe med det å gjøre. Bare generell oppførsel. Du fremstår som en ungdomskoleelev som nettopp har mistet jomfrudommen sin og er kjempestolt over det. Å kalle noen for taper helt ut av det blå i en saklig diskusjon får du heller ingenting ut av, foruten å latterliggjøre deg selv. Prøv en litt mer ydmyk holdning så skal du se at alt går mye bedre :)

Om noen benytter seg av nigerianske prostituerte som med stor sannsynlighet er trafficking-offer eller i det minste mennesker i en vanskelig situasjon, så kvalifiserer det med god margin til å bli kalt taper.

Jeg er ydmyk når jeg har grunn til å være det og om du har lest mer enn de siste tre innleggene mine, så vil du se at jeg som regel er ganske hjelpsom, snill og hyggelig med folk som har et minimum av dannelse og respekt for sine medmennesker. De som det ikke har får kanskje møte min andre side, men da er det altså en grunn til det.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg sier det, men er det noen i denne tråden som mangler dannelse og respekt for medmennesker, så er det nettopp deg. Tror du kommer langt med rådet over om å vise litt mer ydmykhet. Om du får et kick ut av å se tøff ut på internett, så gjerne for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget. Du har en ganske fordømmende innstilling og ser ut til å sidestille jenter som har ONS med horer.

Det er heller ikke slik at alle jenter som går ut på byen er "sørpe fulle, latterliggjør seg selv og trenger hjelp til å komme seg hjem". Selv trådstarter som sikkert er en koselig og søt jente går ut på byen.

Tipper du har hatt null ONS, men gjerne kunne tenke deg å prøve. Om du har ringt en hore er jeg usikker på, men jeg tror ikke du har baller nok til det heller.

:)

Men det er svært mange som gjør det. Både gutter og jenter. T u r n o f f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter her

Hva med den 0,1 %? Ja, de helgene jeg ser tilbake på som gode helger har jeg stort sett gjort helt andre ting enn å henge på byen. Kanskje jeg selv skal bli flinkere til å ta initiativ til at vennegjengene mine skal finne på andre hyggelige ting i helgene. :)

Telttur høres jo supert ut det, men nei, du møter kanskje ikke så mange single jenter alene på telttur på fjellet ;)

Anonymous poster hash: a128f...0c5

Hehe, de få gode helgene jeg har på byen i løpet av et år, er nok de helgene jeg avtaler med et par-tre kompiser at vi skal sette oss ned på en pub å ta noen øl, uten å egentlig ha noen plan med det. De kveldene blir som oftest veldig bra :laugh:

Det er ikke like enkelt å ta iniativ i vennegjengen. Spesielt ikke når mange av dem har helt andre interesser og verdier enn en selv. Jeg har fremdeles mange i min vennegjeng som er på byen hver bidige helg.

Nei, man treffer ikke mange alene på fjellet heller, men terapi for sjelen er det uten tvil!

Uansett, godt det finnes jenter som deg der ute. Det gjør at jeg ser litt lysere på singel-tilværelsen! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, de få gode helgene jeg har på byen i løpet av et år, er nok de helgene jeg avtaler med et par-tre kompiser at vi skal sette oss ned på en pub å ta noen øl, uten å egentlig ha noen plan med det. De kveldene blir som oftest veldig bra :laugh:

Det er ikke like enkelt å ta iniativ i vennegjengen. Spesielt ikke når mange av dem har helt andre interesser og verdier enn en selv. Jeg har fremdeles mange i min vennegjeng som er på byen hver bidige helg.

Nei, man treffer ikke mange alene på fjellet heller, men terapi for sjelen er det uten tvil!

Uansett, godt det finnes jenter som deg der ute. Det gjør at jeg ser litt lysere på singel-tilværelsen! :blomst:

Enig, impulsturer på byen blir faktisk ofte rimelig bra :)

Takk det samme :blomst:

Anonymous poster hash: a128f...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Enig. Jeg drikker (eller, fester) ikke for tiden fordi jeg finner det helt meningsløst - for meg. Det er koselig med sene kvelder hos venner; å drikke litt vin eller øl, snakke, le, mimre eller bli kjent. Men å feste, bli drita full, sitte på trasige uteplasser/eller mørke uteplasser med DJ, masse folk, alt for høy musikk, folk som hopper og danser... nei, det er ikke noe for meg. Jeg koser meg ikke i slike omstendigheter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, impulsturer på byen blir faktisk ofte rimelig bra :)

Takk det samme :blomst:

Anonymous poster hash: a128f...0c5

Ja, det blir som regel veldig bra, så lenge det ikke skjer for ofte...!

Selv fokuserer jeg mye på trening og restutisjon fremfor sene kvelder på byen...! :-)

Hvor gammel er du? Føler at de fleste jenter på min alder fremdeles ikke er helt ferdig med sene kvelder på byen. Selv om at det begynner å komme seg.

Jeg er 23 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS!

Jeg er i samme situasjon som deg, og det er så frustrerende :sukk:

Å dra på byen er gøy av og til, men føler at jeg må dra nesten hver helg, for hvor ellers skal jeg møte en potensiell kjæreste.

Nå har så og si alle mine venninner kjæreste og samboer, så nå føles det ekstra ensomt, og jeg begynner å få litt panikk. Er blitt 27 år, så må liksom raska på.

Hvor bor du? Kanskje vi kunne ha dratt på mannejakt sammen? :P

Anonymous poster hash: 22512...f07

Godt å høre at det er flere som meg :)

Jeg har grublet litt for meg selv etter at jeg startet denne tråden og tenker at jeg skal prøve å være flinkere til å ta kontakt med nye mennesker også utenom når jeg er på byen. Hvem vet hva som kan komme av det? :rolleyes:

Bor i Bergen :)

Anonymous poster hash: a128f...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Ja, det blir som regel veldig bra, så lenge det ikke skjer for ofte...!

Selv fokuserer jeg mye på trening og restutisjon fremfor sene kvelder på byen...! :-)

Hvor gammel er du? Føler at de fleste jenter på min alder fremdeles ikke er helt ferdig med sene kvelder på byen. Selv om at det begynner å komme seg.

Jeg er 23 år.

23 er da ikke mye? Er vel få som er ferdig med sene kvelder på byen i den alderen. Jeg trives fortsatt med sene kvelder på byen og er ca 10 år mer enn det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det blir som regel veldig bra, så lenge det ikke skjer for ofte...!

Selv fokuserer jeg mye på trening og restutisjon fremfor sene kvelder på byen...! :-)

Hvor gammel er du? Føler at de fleste jenter på min alder fremdeles ikke er helt ferdig med sene kvelder på byen. Selv om at det begynner å komme seg.

Jeg er 23 år.

Selv om jeg ikke er så innmari ofte på byen er jeg ikke så flink å legge meg tidlig. Liker godt å trene om kveldene og nå om sommeren er det jo helt fantastisk å stikke på fjellturer sent på kveld! Men jeg føler meg gjerne 1000 ganger bedre dagen etterpå om jeg har trent sent på kvelden enn om jeg drikker til langt på natt, så det får heller våge seg ;)

Jeg er 25. Godt mulig det. De fleste menn i 20-åra er vel glad i å dra på byen også tenker jeg, er vel gansske likt for begge kjønn.

Anonymous poster hash: a128f...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 er da ikke mye? Er vel få som er ferdig med sene kvelder på byen i den alderen. Jeg trives fortsatt med sene kvelder på byen og er ca 10 år mer enn det:)

Usj... Handler om fokus og interesser. JEg har rett og slett 0 interesse av å drikke alkohol i enorme mengder! ;-)

Bortkastede penger og tid! ;-)

Sier ikke at jeg ikke tar en øl eller 5 i ny og ne, men det er nok for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Usj... Handler om fokus og interesser. JEg har rett og slett 0 interesse av å drikke alkohol i enorme mengder! ;-)

Bortkastede penger og tid! ;-)

Sier ikke at jeg ikke tar en øl eller 5 i ny og ne, men det er nok for meg.

En øl eller 5 tar jeg på hverdager;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, bråkete utesteder er helt meningsløst. Det er steder for de som er kjekke/pene nok til å peke ut noen, danse, veksle 3 ord(noe mer er umulig) også dra hjem for sex. Dagen etter er mannen stortsett fornøyd, mens kvinnen ikke er det så som så med. :fnise:

Haha, så sant som det er sagt. Føler jeg ble ferdig med sånt når jeg var 19, men det er jo det folk fortsatt gjør når de skal ut i slutten av 20-årene, med mindre jeg har veldig unormale venner. Skulle gjerne fått med meg folk på litt roligere steder, men tror ikke jeg vet om noen i Oslo en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...