Gå til innhold

Var på byen i kveld...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er bare deppa og ensom når jeg er full av en eller annen grunn.



Anonymous poster hash: d6e3e...9f8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er mann og har det på samme måte som deg. Har nylig kommet ut av et langt forhold og de få turene det har blitt på byen i det siste gir meg angst hva gjelder singellivet. Jeg kan ha det gøy med venner på vorspiel, men ute på byen føler jeg at jeg kaster bort tiden min.

Kompisene mine sier jeg bare må rote rundt og ha det gøy nå som jeg har sjansen. Det er i og for seg spennende nok og overraskende enkelt. Jeg skal ikke lyve og si at oppmerksomheten og den fyiske kontakten ikke føles bra der og da, men tilfredstillende er det ikke. På byen føler jeg man kun er en "pakke" og den består av hvordan man ser ut, hva man har på seg og hva enn man klarer å skryte/lyve inn i en samtale på 30 min. Dersom begge parter finner innholdet i "pakken" tilfredstillende gis det signaler om at "vi skal stikke". Jo flere jenter jeg treffer, desto større blir angsten for at jeg ikke kommer til å treffe kjærestemateriale.

Så jeg spør som deg, hvor ellers skal jeg finne kvinnen i mitt liv? Nå lever jeg i håpet om å møte noen på padletur, skitur eller kanskje når jeg lufter hunden. Da vet jeg i det minste at hun er aktiv og det er jo en start.

Hva med å date noen fra KG? ;)

Anonymous poster hash: d6e3e...9f8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... bare dro henne hardt i håret også lå hun der på bakken ...

Eh, du høres ikke riktig frisk ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter her.

Godt å høre at jeg ikke er den eneste som blir litt smådeppa av å gå på byen i blant. Prøvde med ny giv i dag, og jeg reiser virkelig ut for å ha det gøy med de jeg er med. Likevel blir jeg så paff over hvor meningsløst det hele er. De kunne jeg jo bare ha funnet på noe annet med?

Nei. Singellivet alstå. Ikke noe for meg.



Anonymous poster hash: a128f...0c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det. Går ut og håper og komme i kontakt med noen men alle sitter eller står der sammen med sine venner så sitter man der da litt og drikker ut og stikker innom et psr steder til. Samme greia så rusler man hjem og lurer på hva var vitsen og gå ut...Lenge til neste gang.... Lifes a Bitch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater generelt utesteder i Norge!



Anonymous poster hash: 076e1...bd7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er akkurat som deg og følte den samme frustrasjonen i forhold til hvor jeg kunne møte en mann når jeg ble singel i en alder av 28. Jeg orket ikke dette med å fly på byen og hadde det samme synet på nettdating som det du har, men jeg synes ikke du skal slå det helt fra deg. Jeg ble overtalt og det er faktisk litt morro. Jeg traff også en fantastisk mann som har gitt meg det livet og den kjærligheten jeg alltid har ønsket meg. Vi holder fremdeles sammen og har barn nummer to på vei så som sagt, ikke slå det helt fra deg ;)



Anonymous poster hash: 9adb4...d7a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat som deg og følte den samme frustrasjonen i forhold til hvor jeg kunne møte en mann når jeg ble singel i en alder av 28. Jeg orket ikke dette med å fly på byen og hadde det samme synet på nettdating som det du har, men jeg synes ikke du skal slå det helt fra deg. Jeg ble overtalt og det er faktisk litt morro. Jeg traff også en fantastisk mann som har gitt meg det livet og den kjærligheten jeg alltid har ønsket meg. Vi holder fremdeles sammen og har barn nummer to på vei så som sagt, ikke slå det helt fra deg ;)

Anonymous poster hash: 9adb4...d7a

Det var jo hyggelig å lese da. :rodmer:

Nei, jeg får vel begynne å vurdere om det er noe jeg kan prøve i vertfall.. Men kjenner stabeistet i meg er veldig motvillig :angry:

TS.

Anonymous poster hash: a128f...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å date noen fra KG? ;)

Anonymous poster hash: d6e3e...9f8

Kanskje det? Venter til sommerferien er over og jeg er på plass i Oslo igjen.

Jeg er akkurat som deg og følte den samme frustrasjonen i forhold til hvor jeg kunne møte en mann når jeg ble singel i en alder av 28. Jeg orket ikke dette med å fly på byen og hadde det samme synet på nettdating som det du har, men jeg synes ikke du skal slå det helt fra deg. Jeg ble overtalt og det er faktisk litt morro. Jeg traff også en fantastisk mann som har gitt meg det livet og den kjærligheten jeg alltid har ønsket meg. Vi holder fremdeles sammen og har barn nummer to på vei så som sagt, ikke slå det helt fra deg ;)

Anonymous poster hash: 9adb4...d7a

For en vitamininnsprøytning i denne tråden av ensomme, bitre single mennesker. Jeg er veldig glad på dine vegne for at du har funnet den store kjærligheten. Håper dere blir en lykkelig liten familie!

Var ute igjen i går. Traff på ei veldig søt jente, med verdens peneste smil og fantastisk figur. Vi hadde veldig bra kjemi, men hun var selvfølgelig opptatt. Hun sa hun gikk 4 år under meg på samme studie faktisk, så jeg skal definitivt holde et øye på henne og sivilstatusen hennes.

Så nytt utested og kom i snakk med en annen kvinne. Hun hadde nettopp fullført norges vanskeligste studie og hun var et imponerende intellekt på alle måter. For noen uker siden pratet med noen leger som studerte i Øst-Europa og de var så høye på seg selv at de like gjerne kunne datet seg selv, aldri i livet om noen andre var gode nok. Men hun jeg pratet med i går var ikke sånn, hun var heller ydmyk og interessert i meg, hvilket er en veldig god egenskap. Problemet er at jeg ikke fant henne attraktiv overhodet, null tiltrekning og da blir det vanskelig. Men alt i alt en god natt på byen, ser lyset i tunnellen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Om dere ikke liker å gå ut på byen, er det vel bare å slutte å gå ut på byen?

Jeg var ekstremt lei av å gå ut på byen i vår, men etter en sommer på landet og minimalt med uteliv ser jeg frem til noen runder ut i Oslo nå i august. Om formålet med å gå ut er utelukkende å møte noen, så blir man som regel skuffet og det legger et dårlig premiss for kvelden som helhet. Møter man noen er det en fantastisk kveld, men om man ikke møter noen, så er det en mislykket kveld.

Om målet i stedet er å være sosial, drikke god øl (eller Bloody Mary på Internasjonalen) ha det morsomt med venner og samtidig være åpen for å tulle rundt og møte noen, så vinner man uansett hva som skjer. Det er derfor jeg nå om dagen går hjem alene med et smil om munnen, mens når jeg gikk hjem alene tidligere følte jeg meg mislykket og trist.

Altså, endre grunnen til at dere går ut, finn bedre uteplasser (gjerne puber eller plasser hvor det generelt er enklere å snakke) eller rett og slett ikke gå ut så ofte eller i det hele om det ikke er noe dere liker.

Litt av grunnen til at jeg nå foretrekker å møte kvinner i hverdagen er fordi jeg føler det er mye mer ekte. Det er rått, usminket og folk er som regel mye mer autentiske, mye på grunn av fravær av alkohol. I tillegg konkurrerer man ikke med all stimulansen som er på en uteplass (musikk, venninner, andre menn, etc) og man skiller seg også veldig ut fra andre menn som ikke tør å snakke med kvinner uten at de er fulle klokken ti på tre lørdags natt.

:)

Endret av Leo Nardo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chloè

Trådstarter her.

Godt å høre at jeg ikke er den eneste som blir litt smådeppa av å gå på byen i blant. Prøvde med ny giv i dag, og jeg reiser virkelig ut for å ha det gøy med de jeg er med. Likevel blir jeg så paff over hvor meningsløst det hele er. De kunne jeg jo bare ha funnet på noe annet med?

Nei. Singellivet alstå. Ikke noe for meg.

Anonymous poster hash: a128f...0c5

Altså, hvis du bare går ut på byen for å treffe en mann så kan du like så godt la vær. Du kommer til å ha det dritt hver gang. Man går ut på byen for å kose seg med sine venner, danse, snakke , flørte. Treffer man en oppegående person er det en bonus.

Hva mener du med at singellivet ikke er noe for deg? Jeg har aldri helt forstått meg på slike jenter. Ja, selvfølgelig er det koselig å ha noen. Men at du trives såpass lite i ditt eget selskap at du alltid må ha en mann, og furter og klager på alt når du ikke har en.. nei vettu hva, det høres ut som et trist liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere ikke liker å gå ut på byen, er det vel bare å slutte å gå ut på byen?

Jeg var ekstremt lei av å gå ut på byen i vår, men etter en sommer på landet og minimalt med uteliv ser jeg frem til noen runder ut i Oslo nå i august. Om formålet med å gå ut er utelukkende å møte noen, så blir man som regel skuffet og det legger et dårlig premiss for kvelden som helhet. Møter man noen er det en fantastisk kveld, men om man ikke møter noen, så er det en mislykket kveld.

Om målet i stedet er å være sosial, drikke god øl (eller Bloody Mary på Internasjonalen) ha det morsomt med venner og samtidig være åpen for å tulle rundt og møte noen, så vinner man uansett hva som skjer. Det er derfor jeg nå om dagen går hjem alene med et smil om munnen, mens når jeg gikk hjem alene tidligere følte jeg meg mislykket og trist.

Altså, endre grunnen til at dere går ut, finn bedre uteplasser (gjerne puber eller plasser hvor det generelt er enklere å snakke) eller rett og slett ikke gå ut så ofte eller i det hele om det ikke er noe dere liker.

Litt av grunnen til at jeg nå foretrekker å møte kvinner i hverdagen er fordi jeg føler det er mye mer ekte. Det er rått, usminket og folk er som regel mye mer autentiske, mye på grunn av fravær av alkohol. I tillegg konkurrerer man ikke med all stimulansen som er på en uteplass (musikk, venninner, andre menn, etc) og man skiller seg også veldig ut fra andre menn som ikke tør å snakke med kvinner uten at de er fulle klokken ti på tre lørdags natt.

:)

Jeg er helt enig i det du skriver, og tror nok kanskje litt av grunnen til at jeg mistrives er at de flkene jeg har dratt ut med i det siste går på steder som oppleves helt "feil" av meg. Så ved neste anledning skal jeg dra ut med en gjeng som er litt mer på linje med mine preferanser ift. uteliv :)

Og jeg drar ikke ut ene og alene for å treffe noen, slik at det er sagt nok en gang ;)

Altså, hvis du bare går ut på byen for å treffe en mann så kan du like så godt la vær. Du kommer til å ha det dritt hver gang. Man går ut på byen for å kose seg med sine venner, danse, snakke , flørte. Treffer man en oppegående person er det en bonus.

Hva mener du med at singellivet ikke er noe for deg? Jeg har aldri helt forstått meg på slike jenter. Ja, selvfølgelig er det koselig å ha noen. Men at du trives såpass lite i ditt eget selskap at du alltid må ha en mann, og furter og klager på alt når du ikke har en.. nei vettu hva, det høres ut som et trist liv.

Nei, jeg går ikke ut på byen bare for å treffe en mann.

Singellivet er ikke noe for meg fordi jeg rett og slett trives bedre i et forhold, der er bare slik jeg er skrudd sammen. Jeg mistrives absolutt ikke i mitt eget selskap, tvert i mot er jeg en person som setter ekstremt stor pris på alenetid, også når jeg er i et forhold. Jeg koser meg når jeg er alene. Det at jeg liker å være i et forhold betyr slett ikke at jeg vil være rundt denne personen hele tiden. Livet mitt nå, selv som singer, er kjempebra. Jeg har flust i venner og fritidsaktiviteter og det er ikke slik at jeg trenger en mann, absolutt ikke :)

Jeg furter og klager ikke over alt heller, men det dårlige inntrykket jeg har fått av utelivet i byen hvor jeg bor de siste gangene jeg har vært ute er noe som plager meg. Livet mitt er ikke trist av den grunn. ;)

Anonymous poster hash: a128f...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forstår ikke hvorfor man går ut om man bare vil prate med venner og slikt, det kan man jo gjøre bedre hjemme. Går selv ut utelukkende for å jakte på kvinner, men har det jo lættis uansett om noen blir med meg hjem eller ikke.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med det samme som mange her - å finne den rette - ihvertfall på byen. Virker så kleint å skulle ta kontakt med helt fremmede. Hadde ei søt snelle lest ei bok alene i et hjørne hadde jeg ikke sett mørkt på det i det hele tatt, så det er tydeligvis noe med at de fleste sitter i en gruppe som gjør det skummelt. Det blir dem mot meg liksom. Også tenker jeg at det alltid er bedre menn i lokalet de heller kunne tenkt seg å prate med.

Jeg husker en gang for mange år siden hvor jeg faktisk turte å be et par damer om jeg kunne sette meg ved bordet deres - noe de faktisk gikk de med på. Men de var helt uinteresserte, og jeg endte opp som en slags tilskuer til samtalen deres. Mulig jeg ikke var nok på hugget, men husker det ihvertfall bare som en dårlig opplevelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg skrive kort om byen hva jeg synes.

For meg er det fantastisk å feste ut på byen langt utover natta, kose seg med jentene, just have funn.

Jeg hadde vært mer lykkelig hvis jeg kunne gå ut i Oslo, men dessverre bor jeg langt unna. (2 timer med bil)

Følelsen for meg når jeg er ute på byen, å se at det er masse folk ute, kanskje bli kjent med noen osv.

Det hadde vært bedre at folk ikke slås ute, jeg skjønner ikke hvorfor må dem gjøre det. Kommer til å ødelegge for andre som er på denne uteplass.

Når skal jeg komme meg ut av Norge litt, på uteplassene i utlandet Tyskland, Spania, Tyrkia osv. Folk kommer bare til deg hvis du sitter for deg selv, og spør om du vil være med å feste sammen. At du ikke blir sittende alene, og det setter jeg stort + til det.

Jeg har aldri, aldri opplevd det i Norge, når det er sommer så kommer jeg meg ut på byen, hvis jeg blir sittende for meg selv. Ingen som kommer å spør, om jeg vil være med å drikke sammen eller være i gjengen.

Fantastiske damer ute på nattklubbene, men noen av dem kan være aggressive etter par forsøk så blir jeg kjent med noen av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...