Rootz Skrevet 9. august 2014 #21 Del Skrevet 9. august 2014 Høh... Han har tilbydd seg på nytt. Da er det bare å kjøre på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rootz Skrevet 9. august 2014 #22 Del Skrevet 9. august 2014 Dropper hellstrøm med tanke på att han ikke har en michelin resturant mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 9. august 2014 Forfatter #23 Del Skrevet 9. august 2014 Da er det bare å kjøre på! Har mann jeg:) Og vi er hverandres tjenere Ellers takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rootz Skrevet 9. august 2014 #24 Del Skrevet 9. august 2014 Har mann jeg:) Og vi er hverandres tjenere Ellers takk for tipset! So? da blir det jo en ekstra liggende hvis den andre ryker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 9. august 2014 Forfatter #25 Del Skrevet 9. august 2014 So? da blir det jo en ekstra liggende hvis den andre ryker Du sier noe der Hvis noe skjer så har jeg KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 9. august 2014 #26 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg fikk denne meldingen på PM i går av en ny bruker: Sendt i går, 10:04 Du virker spennende og veldig vakker. Er du interessert i sextreff Arabella? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 9. august 2014 Forfatter #27 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg fikk denne meldingen på PM i går av en ny bruker: Sendt i går, 10:04 Du virker spennende og veldig vakker. Er du interessert i sextreff Arabella? Det var rett på sak! Svarte du på den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 9. august 2014 #28 Del Skrevet 9. august 2014 Det var rett på sak! Svarte du på den? Nei. For alt denne brukeren vet kan jeg være stygg som nøkken og ikke det minste spennende . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 9. august 2014 Forfatter #29 Del Skrevet 9. august 2014 Nei. For alt denne brukeren vet kan jeg være stygg som nøkken og ikke det minste spennende . Sant det! Greit å la Vær å gi dem oppmerksomhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 10. august 2014 #30 Del Skrevet 10. august 2014 Jeg fikk denne meldingen på PM i går av en ny bruker: Sendt i går, 10:04 Du virker spennende og veldig vakker. Er du interessert i sextreff Arabella? Han har nok latt seg blende av avataren din. Menn kan være enkle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pixxie Skrevet 27. august 2014 #31 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg fikk også melding av mr. Smith med spørsmål om han kunne bli tjeneren min. Sa at det var jeg og samboeren min meget positive til hvis det innebar husarbeid. Fikk aldri svar og støvet samler seg opp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 28. august 2014 Forfatter #32 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg fikk også melding av mr. Smith med spørsmål om han kunne bli tjeneren min. Sa at det var jeg og samboeren min meget positive til hvis det innebar husarbeid. Fikk aldri svar og støvet samler seg opp! He he...Kan lure på baktankene til enkelte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kongen Skrevet 28. august 2014 #33 Del Skrevet 28. august 2014 Haha jag vill också få från han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 29. august 2014 Forfatter #34 Del Skrevet 29. august 2014 Haha jag vill också få från han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå