Gå til innhold

Bruk av Radar Inseksspray.


Gjest Virvar

Anbefalte innlegg

Gjest Virvar

"Sörj för god ventilation. Vanlig allmänventilation eller vädring är normalt tillräckligt. Spraya inte mot öppen låga, glödande material eller andra antändningskällor. Tvätta händerna efter användning. Skakas kraftigt före användning. Mot enstaka insekter, spraya en kort dusch på ca 1 m avstånd. Med många insekter i rummet, spraya i olika riktningar från mitten av rummet i sammanlagt ca 5 sekunder per ca 10 m3rumsvolym, från mitten av rummet och gärna i riktning mot fönster där insekterna uppehåller sig. Stäng dörrar och fönster och lämna rummet i ca 20 minuter. Vädra före längre vistelse i rummet. Bekämpa ej direkt mot getingbon, endast mot enstaka getingar. För krukväxter, spraya korta duschar från 0,75-1 m avstånd, även mot bladens undersida. Undvik att växten blir våt. Vädra rummet. Upprepa behandlingen efter behov. Spraya ej mot personer, husdjur eller tapeter. Spraya ej närmare än 2 m från ytor. Ta bort eller täck över akvarier och djurburar. Stäng luftpump till akvarier. Ta bort eller täck över mat, djurfoder, köksredskap och anslutna elektriska apparater. "

Dette er beskrivelsen av hvordan man bruker Radar insektspray - en blå spray, mot insekter innendørs.

Jeg greide ikke finne norsk beskrivelse på nettet merkelig nok.

Vel. Det er norsk bakpå den sprayen jeg har kjøpt, så det er ikke problemet..

Men nå spørst det om jeg kommer til å bruke den. Det ser for meg ui som om man skal ta bort kjøleskap og alle inrettninger på kjøkkenet. Man må ta bort maten (altså tømme alle skaper ! :o ), . Det med å dekke til akvariet var jeg klar over, det er logisk, Men det frister ikke å sette i gang med denne prosessen.

Hvordan gjør dere - det må da være flere enn meg som har behov for å bli kvitt blomsterfluer, skrukketroll og edderkopper inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker Masta Kill.. - synes det er mer effektivt .. og ikke så skadelig..

Nessemaskin velg skadedyrbekjempelse.. og "Flue-insektsmiddel «Masta Kill»

Fluemiddel du har ventet på! Tar også knekken på stokkmaur .

Mastak-Kill virker som kontaktgift og skal derfor ikke sprøytes ut i rommet, men dusjes lett på plasser som insektene foretrekker.

(vinduskarmer, vegger o.l.)

Virksom mot flue, vegglus, flått, bille, maur, stokkmaur, edderkopp, loppe, lus, mygg og kakerlakk.

* Ufarlig for alle varmblodige individer som

mennesker og dyr ved forskriftsmessig bruk

* Sikker virkning mot alle insekter og skadedyr ved spesiell synergi-kombinasjon

* Inneholder biologisk virksom komponent

* Hurtig virkning, som i praksis betyr bedre «Knock-Down» effekt

* Langtidsvirkning over flere uker

* Ingen tilsetning av løsemidler

* Ingen drivgass - ikke brennbar

* Behagelig lukt

Masta-Kill med biologisk aktiv komponent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja .. så vidt jeg vet..

"Alle" mine dyr er blitt borte (og jeg bor i et gammelt hus) ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...