sol87 Skrevet 6. august 2015 #61 Del Skrevet 6. august 2015 Godt å høre at det ikke bare er meg som får dømmende pekefingre opp i ansiktet! Er så lei av å måtte gå i diskusjoner med mennesker som åpenbart mener at man må være amutert krigsveteran for å få lov til å ha HC-bevis. Jeg ser tilsynelatende oppegående ut, og er for så vidt det til en grad, og da gidder ikke folk å sjekke frontruta først. De har bestemt at jeg ikke er syk nok og skal dermed fortelle meg hvem plassene er til for.... -.- Det er vel den barnslige i meg som kommer fram her, men noen ganger må det være greit å bare be folk om å dra til helvete og ikke si noe mer. Du har bevis på at du kan parkere der, du skal ikke forsvare deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Lolly Skrevet 6. august 2015 #62 Del Skrevet 6. august 2015 Det er vel den barnslige i meg som kommer fram her, men noen ganger må det være greit å bare be folk om å dra til helvete og ikke si noe mer. Du har bevis på at du kan parkere der, du skal ikke forsvare deg. Du har helt rett, selvfølgelig. Likevel er det vanskelig enkelte ganger, spesielt om personen lager en scene for hele parkeringsplassen. Da vil man gjerne fremstå som et sympatisk menneske, selv om jeg gjerne kommer med en hel regle gloser i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #63 Del Skrevet 7. august 2015 Tror det var ironisk ment :-p Skulle ønske du hadde rett, men jeg har lest for mange andre innlegg fra ham til å klare å tro det. Anonymous poster hash: ff164...435 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 7. august 2015 #64 Del Skrevet 7. august 2015 Skulle ønske du hadde rett, men jeg har lest for mange andre innlegg fra ham til å klare å tro det. Anonymous poster hash: ff164...435 Ah, får håpe vi får et svar da, om det var ironi eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #65 Del Skrevet 7. august 2015 Det er mange som misbruker slike kort. Søsteren til en kompis er handikappet, og familien hadde derfor et sånt kort. Og foreldrene brukte det hele tiden selv om datteren ikke var med i bilen.Anonymous poster hash: dd6d0...784 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #66 Del Skrevet 7. august 2015 Jeg har ofte fått tilsnakk, når jeg ber dem om å se etter i frontruta min før de sier noe blir folk enten 1. Flaue og ber om unnskyldning -mumle mumle det er så mangen som tar plassene fra dere, så jeg ville bare si ifra. Beklager mumle mumle. 2. Forbanna, for de ikke skjønner hvorfor jeg som bare har krykker skal ha en så god parkeringsplass. Anonymous poster hash: 0a751...44e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 8. august 2015 #67 Del Skrevet 8. august 2015 Gud bedre... Man tar ikke ut et sykt barn av bilen og setter det i spesialvogn/rullestol for så å la det sitte der ubevoktet midt på en parkeringsplass mens man parkerer bilen. Er du virkelig så dum? Og nei, man er ikke alltid to voksne når man skal ut. Se svaret under. Tror det var ironisk ment :-p Nope, var ikke ironisk ment.. Jeg mener HELT seriøst at barnefamilier får la ungene gå ut av bilen FØR mor/far parkerer slik at det er NULL sjanse at de smeller døra i andre biler. Eventuelt skulle det vært forbudt for barnefamilier å ha biler der dørene gikk utover.. (Altså at de skulle hatt minivan med skyvedør. Men det var ment mer på generell basis, og jeg har aldri påstått at det ikke finnes unntak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 8. august 2015 #68 Del Skrevet 8. august 2015 Se svaret under. Nope, var ikke ironisk ment.. Jeg mener HELT seriøst at barnefamilier får la ungene gå ut av bilen FØR mor/far parkerer slik at det er NULL sjanse at de smeller døra i andre biler. Eventuelt skulle det vært forbudt for barnefamilier å ha biler der dørene gikk utover.. (Altså at de skulle hatt minivan med skyvedør. Men det var ment mer på generell basis, og jeg har aldri påstått at det ikke finnes unntak. Nå har som sagt jeg ikke barn, men jeg ville ALDRI ha latt 4 åringen (frisk eller ei) min sitte alene mens jeg parkerte bilen. Og hvis jeg noen gang blir vitne til det så kommer jeg til å ringe barnevernet. Snakk om å gjøre det lett for kidnappere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #69 Del Skrevet 8. august 2015 Gud og hvermann får jo lov til å parkere på HC-plassene nå. Burde vært mye strengere på hvem som fikk plassene slik at vi som faktisk trenger dem får brukt dem. Anonymous poster hash: b2202...42c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 9. august 2015 #70 Del Skrevet 9. august 2015 All relevant informasjon bør ligge i hovedtråd. Meld deg ut som medlem dersom du ikke forstår hvordan et forum fungerer! Det er et diskusjonsarena og dermed mulig å komme med tilleggsinfo etterhvert som folk spør eller ikke "godtar" informasjon som ikke allerede er i hovedinnlegget. Når det er sagt...det er nok tungt med større vogn og et større barn som trenger vogn. Er en grunn til vognbehov. Det er en belastning for moren/den som hjelper denne gutten. I tillegg skrev hun at får å få utnyttet utstyret i bilen (tilpasset barnet) så trengs det større plass noe hc-parkering gir. Bruk hodet før du kommenterer ting. Tenk hvor sårt det er for en mor å ikke bli tatt seriøst/kalt snylter uten grunn! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 9. august 2015 #71 Del Skrevet 9. august 2015 Se svaret under. Nope, var ikke ironisk ment.. Jeg mener HELT seriøst at barnefamilier får la ungene gå ut av bilen FØR mor/far parkerer slik at det er NULL sjanse at de smeller døra i andre biler. Eventuelt skulle det vært forbudt for barnefamilier å ha biler der dørene gikk utover.. (Altså at de skulle hatt minivan med skyvedør. Men det var ment mer på generell basis, og jeg har aldri påstått at det ikke finnes unntak. Større sjanse for at ungene løper rundt mellom bilene og kommer borti mens de er alene og mor/far parkerer. Ikke ansvarlig å la barn stå alene midt på en parkeringsplass med biler kjørende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 9. august 2015 #72 Del Skrevet 9. august 2015 Større sjanse for at ungene løper rundt mellom bilene og kommer borti mens de er alene og mor/far parkerer. Ikke ansvarlig å la barn stå alene midt på en parkeringsplass med biler kjørende. Ikke om de er veloppdragne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 9. august 2015 #73 Del Skrevet 9. august 2015 Ikke om de er veloppdragne. Hjelper ikke hvor mye en 4 åring er oppdratt. Unger er uoppmerksomme. Hvorfor tror du at man må gi unger 1 beskjed 1000 ganger? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 9. august 2015 #74 Del Skrevet 9. august 2015 Hjelper ikke hvor mye en 4 åring er oppdratt. Unger er uoppmerksomme. Hvorfor tror du at man må gi unger 1 beskjed 1000 ganger? På grunn av mangel på oppdragelse og tomme trusler. "Hvis ikke du bla bla så drar vi.." Drar de? Nope... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #75 Del Skrevet 9. august 2015 På grunn av mangel på oppdragelse og tomme trusler. "Hvis ikke du bla bla så drar vi.." Drar de? Nope... Jeg er ikke enig i alt du skriver i tråden og ville selvfølgelig aldri latt ungen være alene mens jeg parkerte, handikappet eller ei, men akkurat denne kommentaren har du faktisk litt rett i.. Anonymous poster hash: ccaaa...a0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #76 Del Skrevet 9. august 2015 Gud og hvermann får jo lov til å parkere på HC-plassene nå. Burde vært mye strengere på hvem som fikk plassene slik at vi som faktisk trenger dem får brukt dem. Anonymous poster hash: b2202...42c Hvordan vet du at gud og hvermann får lov til å parkere på hcplass? Og hvordan kjenner du til at de som har hp kort ikke trenger det? Har du fullt innsyn i alle innvilgede søknsder? Husk på at ikke alle handicap er synlige ved det blottede øye! Anonymous poster hash: 5b1ef...0a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 9. august 2015 #77 Del Skrevet 9. august 2015 På grunn av mangel på oppdragelse og tomme trusler. "Hvis ikke du bla bla så drar vi.." Drar de? Nope... Prøver du å fortelle meg at ungers mangel på konsentrasjon er pga manglende oppdragelse? Hvilket år starter det å bli sånn? 1 år? 2 år? 3 år? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #78 Del Skrevet 9. august 2015 Prøver du å fortelle meg at ungers mangel på konsentrasjon er pga manglende oppdragelse? Hvilket år starter det å bli sånn? 1 år? 2 år? 3 år? Så tidlig som mulig. Slå all egenvilje ut av dem før de har lært seg å gå. Da vil de oppføre seg. "When should a parent start using the rod of correction on a child that the Lord has brought into the family? There is no clear and specific answer to this very good question. However, it is my opinion that the correction of children should start as soon as the need for that correction is made manifest. Every discerning parent who has been blessed with a little child in his home realizes that his initial impression of the sweetness and the innocence of the child is in reality an illusion. A child very quickly demonstrates his fallen, depraved nature and reveals himself to be a selfish little beast in manifold ways. As soon as the child begins to express his own self-will (and this occurs early in life) that child needs to receive correction. My wife and I have a general goal of making sure that each of our children has his will broken by the time he reaches the age of one year. To do this, a child must receive correction when he is a small infant. Every parent recognizes that this self-will begins early as he has witnessed his child stiffen his back and boldly demonstrate his rebellion and self-will even though he has been fed, diapered, and cared for in every other physical way." https://dannimoss.wordpress.com/abusive-christianity/articles-about-spiritual-abuse/ron-williams-hephzibah-house-director-writes-about-discipline/ Anonymous poster hash: de4f4...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 9. august 2015 #79 Del Skrevet 9. august 2015 Ikke om de er veloppdragne. Jeg tror du mangler oppdragelse...evnen til empati har verken andre lært deg eller du tatt til deg. Egoisme lyser av innleggene dine 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 9. august 2015 #80 Del Skrevet 9. august 2015 Så tidlig som mulig. Slå all egenvilje ut av dem før de har lært seg å gå. Da vil de oppføre seg. "When should a parent start using the rod of correction on a child that the Lord has brought into the family? There is no clear and specific answer to this very good question. However, it is my opinion that the correction of children should start as soon as the need for that correction is made manifest. Every discerning parent who has been blessed with a little child in his home realizes that his initial impression of the sweetness and the innocence of the child is in reality an illusion. A child very quickly demonstrates his fallen, depraved nature and reveals himself to be a selfish little beast in manifold ways. As soon as the child begins to express his own self-will (and this occurs early in life) that child needs to receive correction. My wife and I have a general goal of making sure that each of our children has his will broken by the time he reaches the age of one year. To do this, a child must receive correction when he is a small infant. Every parent recognizes that this self-will begins early as he has witnessed his child stiffen his back and boldly demonstrate his rebellion and self-will even though he has been fed, diapered, and cared for in every other physical way."https://dannimoss.wordpress.com/abusive-christianity/articles-about-spiritual-abuse/ron-williams-hephzibah-house-director-writes-about-discipline/Anonymous poster hash: de4f4...6de Fy faen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå