Gå til innhold

Hun har små pupper...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann

Her var det usedvanlig mye viss vass!

Hvis du TS ikke klarer å nyte sex med denne dama så får du dumpe henne uten å fortelle den faktiske årsaken. Hun fortjener nemlig så uendelig mye bedre enn deg.

Forøvrig så må småguttene som ikke takler at kvinner kommer med forskjellige pupper, forskjellig rumpe, forskjellige hofter og alt annet som varierer fysisk se til å vokse opp, få hår på balla og bli Menn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er litt av problemet med en sånn debatt. Det finnes ikke noen fasit på det ettersom det er veldig individuellt hva folk liker. En håndfull sier veldig mange er fint....da er de aller fleste damene innafor...med mindre typen har hendene til Hulken selvsagt ;)

Dessuten ser samme cupstørrelse forskjellig ut på ulike kropper. Jeg har fått spørsmål fra venninner om jeg har silikon, og har B/C cup.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Dessuten ser samme cupstørrelse forskjellig ut på ulike kropper. Jeg har fått spørsmål fra venninner om jeg har silikon, og har B/C cup.

Ja det er helt sant! Det er så mye variabler i bildet her at folk burde være superfonøyde med det de har fått. Jeg lurer på jeg, hvor mange unge damer som har mistet siste rest av selvtillit etter å ha lest denne tråden. Jeg kan ikke noe for det, men jeg syntes det er tragisk! Nøyaktig det samme kan sies om disse "penis størrelses" trådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
brutal_mann, on 28 Jul 2014 - 10:13, said:

Her var det usedvanlig mye viss vass!

Hvis du TS ikke klarer å nyte sex med denne dama så får du dumpe henne uten å fortelle den faktiske årsaken. Hun fortjener nemlig så uendelig mye bedre enn deg.

Forøvrig så må småguttene som ikke takler at kvinner kommer med forskjellige pupper, forskjellig rumpe, forskjellige hofter og alt annet som varierer fysisk se til å vokse opp, få hår på balla og bli Menn!

Jeg syns han skal være brutalt ærlig og vise sitt sanne jeg, fortelle henne at hun dumpes på grunn av for små pupper. Så kommer det tydelig frem hvilke douchbag han egentlig er. Hun kan velge å bli såret hans sannhet, eller forstå hvilke latterlig person han egentlig er. Det siste anbefales. Jenter og kvinner er for øvrig ikke små, følsomme vesener som ikke tåler noe verdens ting. Har en tro på jenter og kvinner som er tydelige og tør stå opp for seg selv. Derfor er det fint om ts avslører seg selv. Men tipper han er for feig til å være seg selv. Det er letter her inne anonymt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
cascadas , on 24 Jul 2014 - 06:14, said:

Derfor jeg sier at menn må få lov til å velge bort kvinner med små pupper.

Det er forskjell på å ikke involverer seg med noe man i utgangspunktet ikke tenner på eller liker, kontra det å bli sammen med dem og inviterer til en personlig konflikt hvor man behandler en kjæreste respektløst og dårlig. Det er lov å tenke. Det er ikke sånn at puppene var store når man ble sammen og så på mystisk vis forsvant over natten. Det som pleier å skje er i så fall motsatt, koster penger og heter silikon. Men det er et annet tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor store pupper hadde hun da? Liten A-cup?



Anonymous poster hash: c95f5...9f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fokuset på store pupper er overdrevet og missforstått.De kan se bra ut. Men de er jo bare i veien ellers.

Mye bedre med små pupper, mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...