Gå til innhold

Hun har små pupper...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor er TS? Hvis det er meg du mener, er dette faktisk sårende. Dump meg da, du.



Anonymous poster hash: 49f09...7af
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, det er ikke spesielt attraktivt for flertallet av menn.

Anonymous poster hash: 5d835...8ee

For det har du bestemt?

Anonymous poster hash: 1c821...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre, bare av ren nysgjerrighet. Andre menn i denne tråden kan også svare, også TS, siden han opprettet tråden. Det har bare slått meg at mange menn mener at små pupper er turn-off. Selvsagt finnet det unntak. Men mange av disse mennene er også i mot brystforstørrelse. For mange kvinner med lav fettprosent er store bryster urealistisk. Og mange menn virker til å like trente, slanke damer, men med litt fett på kroppen. Likevel er det ytterst få av disse som har blitt velsignet med store bryster, de fleste har vel små/medium bryster. Er dere i mot det? For mange menn får jo med disse kommentarene enkelte kvinner til å bli fristet av tanken på silikon. Er brystforstørrelse akseptert blant dere?

Anonymous poster hash: fc220...908

Så lenge de føles naturlig og jeg slipper å betale for dem så er brystforstørrelse greit. Men klart menn flest vil ha jenter med den beste looken. Ingen bryr seg om hvor urealistisk det måtte være.

Anonymous poster hash: 5d835...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre, bare av ren nysgjerrighet. Andre menn i denne tråden kan også svare, også TS, siden han opprettet tråden. Det har bare slått meg at mange menn mener at små pupper er turn-off. Selvsagt finnet det unntak. Men mange av disse mennene er også i mot brystforstørrelse. For mange kvinner med lav fettprosent er store bryster urealistisk. Og mange menn virker til å like trente, slanke damer, men med litt fett på kroppen. Likevel er det ytterst få av disse som har blitt velsignet med store bryster, de fleste har vel små/medium bryster. Er dere i mot det? For mange menn får jo med disse kommentarene enkelte kvinner til å bli fristet av tanken på silikon. Er brystforstørrelse akseptert blant dere? Anonymous poster hash: fc220...908

For min egen del (jeg er ikke ts), så liker jeg store pupper.

Men ikke tynne med store pupper.

Jeg vil ha full pakke med brede hofter og store pupper.

Men helst ikke for mye mage.

Tynne jenter med silikon liker jeg ikke. Da vil jeg heller ha tynn, uten så mye pupper.

Anonymous poster hash: 30d18...e49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Små pupper er ikke et problem. Enten så liker du henne eller så liker du henne ikke, for en voksen og oppegående person er dette uavhengig av puppestørrelse.

Helt sant. Det er også slik at ingen mennesker er perfekte, så det vil alltid være noe en liker bedre ved kroppen til partneren enn andre.

Og jeg har da også hatt sex med såkalte puppemenn, og de har da digga meg selv om jeg har relativt små bryster fordi man kan faktisk foretrekke mindre pupper også. Folk er forskjellige og liker forskjellige ting.

Også er det uforståelig for meg å dumpe noen pga noe med utseende. Min kjære f.eks holder på å miste håret, og det er ikke å stikke under en stol at både menn og kvinner foretrekker hår på hodet. Men om det er en dealbreaker? Absolutt ikke. Jeg synes han er perfekt likevel.

Men kanskje ts gjør damen sin en tjeneste ved å dumpe henne

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Newbitch

Merkelig at ingen sier dette når kvinner klager på små pikker.

Anonymous poster hash: bf1be...103

Det er vel nettopp dette som er problemet med små dicks, at de ikke klarer å grow up!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min liker små pupper :)

Og de fleste menn jeg har diskutert pupper med sier at formen teller mer enn størrelsen.

TS, hvis det er et så stort problem for deg at du opptil flere ganger har vurdert å dumpe henne, så synes jeg at du heller skal la henne finne seg en annen fyr som vil sette pris på de små puppene hennes.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men faen, jeg liker hun fordeom. Hun ser så sinnsykt bra ut, og jeg er virkelig betatt av henne. God jente rett og slett, men "problemet" er at hun har små pupper… Eksen min hadde de største og fineste, og det er sant. Så det var litt uvant for meg å ha sex med hun jeg dater nå. Ødelegger liksom litt av nytelsen.. Har falt meg inn flere ganger å dumpe henne, men vil ikke. Liker hun som sagt godt.

Tips og råd? Vil endre tankene

Anonymous poster hash: 51c10...e36

Når de med store mugger blir eldre...vil de se dobbelt så gammel ut som hun med små bryster og slank kroppsfasong : )

Bedre å holde seg godt i høy alder og se ung og stram ut i kroppen ( også puppestellet)

Enn å se ut som en gammel utslitt ku...det ser gammel ut det...pupper som henger ned på navlen...

Hva er så lekkert med det?

Anonymous poster hash: 321e7...466

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som er kvinne klarer å forstå at noen menn liker store pupper bedre enn små oghhvorfor skal det være noe annerledes enn at noen kvinner ikke liker små peniser?

Men alle menn liker ikke store pupper og at det skal ha noe med melkeproduksjon å

gjøre? For noe tull.

Og man har ikke automatisk store pupper hvis man har normal og sunn kropp. Kan jo like godt ha små og like god melkeproduksjon.

Anonymous poster hash: 55623...bb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Fortjener du egentlig denne jenta når det flere ganger har falt deg inn å dumpe henne på grunnlag av at hun har små pupper?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes tre typer menn: puppemenn, rumpemenn og beinmenn. Du er tydeligvis en puppemann. Årsakene til at man er det ene eller det andre er nok mange og sammensatte, men jeg vil tippe det starter tidlig i utviklingen av et menneske. Mor kan f.eks. være en sterk medvirkende faktor.

Kan man forandre tenningsmønsteret sitt? Det vet jeg ikke. Kanskje kan man til en viss grad det, men med 6-7 milliarder mennesker på denne planeten slår deg meg jo som en smule unødvendig selvpinende.

En man kan være puppemann som du kaller det, og fortsatt foretrekke små pupper. Faktisk finnes det en hel del menn som syns små, spretne pupper og en tilsvarende snerten kropp er finere enn store. Så jeg syns jenta fortjener en mann som setter pris på henne som hun er, ikke bare lærer å godta henne. Små bryster på ei pen jente er jo nydelig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En man kan være puppemann som du kaller det, og fortsatt foretrekke små pupper. Faktisk finnes det en hel del menn som syns små, spretne pupper og en tilsvarende snerten kropp er finere enn store. Så jeg syns jenta fortjener en mann som setter pris på henne som hun er, ikke bare lærer å godta henne. Små bryster på ei pen jente er jo nydelig.

Jenta fortjener vel kun en mann som setter pris på henne, hvis hun selv ikke har noen preferanser?

Ts skriver jo at han setter veldig stor pris på henne. Det er kun dette med puppene som gjør at gan ikke tenner så mye på henne som han har gjort med jenter i tidligere forhold.

Det kan jo være jenta også har noen preferanser! Kanskje hun ikke tenner på menn med mage? Eller på menn under 170 cm?

Anonymous poster hash: 30d18...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

En man kan være puppemann som du kaller det, og fortsatt foretrekke små pupper. Faktisk finnes det en hel del menn som syns små, spretne pupper og en tilsvarende snerten kropp er finere enn store. Så jeg syns jenta fortjener en mann som setter pris på henne som hun er, ikke bare lærer å godta henne. Små bryster på ei pen jente er jo nydelig.

Veldig enig med deg. Hvorfor er så mange damer bekymret for puppene sine? It`s beyond me! Personlig syntes jeg små faste pupper er å foretrekke fremfor kjempestore faste f. eks.

Puppene er bare en bitteliten del av kvinnekroppen...det er da mye annet på den som bør være nok til å holde på henne TS?

det finnes menn med forskjellige smaker der ute...bare å velge seg den som passer en best.

...Og TS? Så du ikke puppestørrelsen hennes før du ble sammen med henne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er åpenbart skrevet av en som kun prøver å "ta hevn" over liten penis-trådene. Det er så tydelig at det nesten er pinlig.

Anonymous poster hash: 1c821...418

I så fall så traff h*n jo veldig godt med poenget sitt. Her ser man tydelig den ekstremt hyklerske dobbeltmoralen blant kvinner.

Anonymous poster hash: 6c528...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I så fall så traff h*n jo veldig godt med poenget sitt. Her ser man tydelig den ekstremt hyklerske dobbeltmoralen blant kvinner.

Anonymous poster hash: 6c528...cb8

Hvor ligger dobbeltmoralen mener du?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg forstår gutter/menn som ikke liker jenter med små pupper. Jeg har det selv, og har lært meg og akseptere det.

Nå vil jeg jo ikke si at jeg liker gutter med unormalt små peniser heller da. Jeg hadde dumpen gutten lett om han hadde hatt en liten penis. Folk dumper jo hverandre i ett sett pga størrelse på mage, mangel på muskler, for mye kroppshår osv. Hvorfor skal det da være et problem at enkelte menn ikke liker jenter med små pupper? Ser ikke den altså

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Jeg må si at jeg forstår gutter/menn som ikke liker jenter med små pupper. Jeg har det selv, og har lært meg og akseptere det.

Nå vil jeg jo ikke si at jeg liker gutter med unormalt små peniser heller da. Jeg hadde dumpen gutten lett om han hadde hatt en liten penis. Folk dumper jo hverandre i ett sett pga størrelse på mage, mangel på muskler, for mye kroppshår osv. Hvorfor skal det da være et problem at enkelte menn ikke liker jenter med små pupper? Ser ikke den altså

En del av likestillingen i Norge er at menn har ikke lov å ha preferanser til utseende, ellers er de noen overfladiske drittsekker. Kvinner derimot får ha så mange preferanser de måtte ønske og har ingen problemer med å velge bort menn med små peniser, lave menn, feite menn eller menn uten hår på hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del av likestillingen i Norge er at menn har ikke lov å ha preferanser til utseende, ellers er de noen overfladiske drittsekker. Kvinner derimot får ha så mange preferanser de måtte ønske og har ingen problemer med å velge bort menn med små peniser, lave menn, feite menn eller menn uten hår på hode.

Derfor jeg sier at menn må få lov til å velge bort kvinner med små pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...