Gå til innhold

Jeg kan lukte fitte

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror deg TS, for jeg kan lukte andre typer mennesker.

F.eks kan jeg lukte muslim. Dette er IKKE nedsettende ment om muslimer, for all del. Men i den arabiske verden de bruker endel kosmetiske produkter som har en spesiell lukt. Tror ett av dem er noe spesiell hårolje som damene bruker. (Sikkert derfor de har så nydelig blankt hår, har sett slike oljer i innvandrerbutikker). Den lukten er litt søt og fremmed på en måte. Derfor kan jeg lukte muslim :)

Anonymous poster hash: 04954...2a8
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke skjønne at enkelte her stiller spm om at noen kan lukte fitte, og endatil ler av det.

Luktesansen er tross alt den nest viktigste sansen etter synet. Det er mulig folk flest har fullstendig bedøvet luktesans i dagens moderne samfunn. Men ikke undervurder det biologiske oppe i dette her. Vi er også dyr og kan lukte, der noen lukter bedre enn andre.

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg kan lukte kukosten til mannfolk :)

Anonymous poster hash: b726a...df6

kukost å fittesnerk. lol

Anonymous poster hash: ed5c1...ef0

AnonymBruker
Skrevet

kukost å fittesnerk. lol

Anonymous poster hash: ed5c1...ef0

Jeg er helt seriøs. Jeg har en ekstremt god luktesans. Og jeg kjenner kjapt om noen ikke har vaska pungen sin. Dette er faktisk plagsomt, er ofte jeg må flytte meg på t-banen og sånt!

Anonymous poster hash: b726a...df6

AnonymBruker
Skrevet

3# alt flyter

enig med deg

jeg er også kvinne og kan kjenne de luktene, av både kvinner og menn, og lukten av mensblod er fæl, og hundre ganger verre om jeg i tillegg har migreneanfall

jeg er det som kalles en supertaster, kjenner veldig godt smaker og lukter

så når jeg lager mat så lager jeg den slik at den er sterk nok til meg, og setter fram krydder til andre som syns det er smaksløst

er jeg innom butikker og det er noe som lukter feil der så finner jeg ut hvor lukten kommer fra, jeg går litt frem og tilbake og snuser, og tiltrekker meg betjeningens oppmerksomhet, og de lurer på hva jeg snuser etter, og jeg sier for å finne ut hvor den lukten kommer fra, og de sier ja det vet vi ikke alle kjøle og frysedisker er tømt og vasket grundig inni og utenpå og under og vegger på innsida også, og jeg sier under den her reolen er det den lukten kommer fra en halvmeter fra fryse/kjølediskene, og de har hentet lommelykt og lagt seg flatt på gulvet og sett akkurat der jeg har sagt det var og funnet det som laget lukten, problemet er at de har måttet vere flere på jobb slik at de har fått tømt reolen for å få flyttet på den så de fikk fjernet "stinkeren", satt reolen på plass og fylt den igjen

Anonymous poster hash: 2e4bd...cd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...