AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #1 Skrevet 21. juli 2014 ...på flere meters avstand. Spesielt nå i sommervarmen når det fordamper og oser av underlivet til folk. Så kjenner jeg altså den umiskjennelige kjønnslukten fra kvinners underliv. Spiller ikke noen rolle om de har vært i dusjen 1 time før. Jeg kjenner lukten. Er dette uvanlig? Anonymous poster hash: 29769...558
Gjest Dude91 Skrevet 21. juli 2014 #3 Skrevet 21. juli 2014 (endret) Agent Starling: "He said: – I can smell your cunt." Hannibal Lecter: "I see... I myself can not." Endret 21. juli 2014 av Dude91 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #4 Skrevet 21. juli 2014 Så flott for deg da Ha en strålende dag videre:) Anonymous poster hash: 04954...2a8 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Gå og fortell moren din det. Jeg er sikker på hun vil bli stolt av deg! Anonymous poster hash: f857a...a6b 5
Darkbull Skrevet 2. august 2014 #6 Skrevet 2. august 2014 (endret) Jeg tror det nærmeste du har vært en fitte noen gang må ha vært når du ble født, så tviler på at du kan kjenne igjen duften. Endret 2. august 2014 av Darkbull
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #7 Skrevet 2. august 2014 Jeg kan lukte dustemenn på mange meters avstand. Jeg kan til og med se dem via internett. Det holder å lese en overskrift. Dette er for øvrig ikke uvanlig. Anonymous poster hash: 9304f...6c0 6
Gjest DirtyMimi Skrevet 2. august 2014 #8 Skrevet 2. august 2014 ...på flere meters avstand. Spesielt nå i sommervarmen når det fordamper og oser av underlivet til folk. Så kjenner jeg altså den umiskjennelige kjønnslukten fra kvinners underliv. Spiller ikke noen rolle om de har vært i dusjen 1 time før. Jeg kjenner lukten. Er dette uvanlig? Anonymous poster hash: 29769...558
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2014 #9 Skrevet 2. august 2014 ...på flere meters avstand. Spesielt nå i sommervarmen når det fordamper og oser av underlivet til folk. Så kjenner jeg altså den umiskjennelige kjønnslukten fra kvinners underliv. Spiller ikke noen rolle om de har vært i dusjen 1 time før. Jeg kjenner lukten. Er dette uvanlig? Anonymous poster hash: 29769...558 Hjelpes.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #10 Skrevet 2. august 2014 Ser at mange flirer av TS. Jeg kan ikke lukte fitte, men jeg tror absolutt det er mulig. Enkelte mennesker har ekstremt god luktesans. Kan ikke se at det er så absurd at en man kan lukte fitte. Husk at hunder kan lukte tisper med løpetid på flere km avstand. Hunder har selvsagt bedre luktesann enn mennesker, men det viser bare at lukt er en sterk sans. Det er vel også bevisst at når kvinner har eggløsning, så blir enkelte menn ekstra kåte. De kjenner ikke lukta selv, men lukten av kvinnen som har eggløsning trigger formeringsinstinktet i mannen, ubevisst, og han kan bli ekstra kåt akkurat i denne perioden. Sjekk denne: http://www.kk.no/historier/mannen-som-kan-lukte-om-du-har-eggl%C3%B8sning-25571 Anonymous poster hash: 551ce...5fb 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #11 Skrevet 2. august 2014 Jeg kan lukte lang pikk.Anonymous poster hash: 01fe4...6eb
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #12 Skrevet 2. august 2014 Jeg kan lukte lang pikk.Anonymous poster hash: 01fe4...6eb Jeg kan lukte morgenbrød... Anonymous poster hash: f857a...a6b
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #13 Skrevet 2. august 2014 Ser at mange flirer av TS. Jeg kan ikke lukte fitte, men jeg tror absolutt det er mulig. Enkelte mennesker har ekstremt god luktesans. Kan ikke se at det er så absurd at en man kan lukte fitte. Husk at hunder kan lukte tisper med løpetid på flere km avstand. Hunder har selvsagt bedre luktesann enn mennesker, men det viser bare at lukt er en sterk sans. Det er vel også bevisst at når kvinner har eggløsning, så blir enkelte menn ekstra kåte. De kjenner ikke lukta selv, men lukten av kvinnen som har eggløsning trigger formeringsinstinktet i mannen, ubevisst, og han kan bli ekstra kåt akkurat i denne perioden. Sjekk denne: http://www.kk.no/historier/mannen-som-kan-lukte-om-du-har-eggl%C3%B8sning-25571 Anonymous poster hash: 551ce...5fb Ser at mange flirer av TS. Jeg kan ikke lukte fitte, men jeg tror absolutt det er mulig. Enkelte mennesker har ekstremt god luktesans. Kan ikke se at det er så absurd at en man kan lukte fitte. Husk at hunder kan lukte tisper med løpetid på flere km avstand. Hunder har selvsagt bedre luktesann enn mennesker, men det viser bare at lukt er en sterk sans. Det er vel også bevisst at når kvinner har eggløsning, så blir enkelte menn ekstra kåte. De kjenner ikke lukta selv, men lukten av kvinnen som har eggløsning trigger formeringsinstinktet i mannen, ubevisst, og han kan bli ekstra kåt akkurat i denne perioden. Sjekk denne: http://www.kk.no/historier/mannen-som-kan-lukte-om-du-har-eggl%C3%B8sning-25571 Anonymous poster hash: 551ce...5fb så ts er den mannlige utgaven av en hund ? hm Anonymous poster hash: 9ec71...966
Gjest Iben Skrevet 2. august 2014 #14 Skrevet 2. august 2014 Helt vanlig dersom man er halvt labrador. 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #15 Skrevet 2. august 2014 Jeg kan også lukte det, som oftest innendørs og gjennom typiske "kosebukser" osv.... Anonymous poster hash: 767d5...14e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #16 Skrevet 2. august 2014 Tar denne som anonym jeg. Jeg kan bekrefte at TS ikke er alene om det der. Det kan hende det ikke er så lurt å snakke om det da. Hilsen mann med kjemisk overfølsomhet og god luktesans. Anonymous poster hash: 0f83c...a6c
altflyter Skrevet 2. august 2014 #17 Skrevet 2. august 2014 Jeg kan også det. Noen har vel bedre luktesans enn andre... min er eksepsjonelt god... Litt irriterende til tider for det er ikke alt du egentlig har lyst til å kunne lukte... Verste lukten er når du alltid kjenner når folk har mensen
OlaP Skrevet 2. august 2014 #19 Skrevet 2. august 2014 (endret) Alle kan lukte fitte, alle har bare ikke et bevisst forhold til det. Når en dame er i rett periode kan man kjenne det og jeg er rimelig trygg på at lukt er med i bildet. Endret 2. august 2014 av OlaP
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #20 Skrevet 2. august 2014 Og jeg kan lukte kukosten til mannfolk Anonymous poster hash: b726a...df6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå