Gjest Bud Skrevet 21. juli 2014 #21 Skrevet 21. juli 2014 Jeg er skikkelig nysgjerrig på hvordan volvo ser ut jeg. Jeg har aldri hørt om noen som er interessert i ALT av sære fetisher og annet. Det er forfriskende da. Bra med folk som ikke er kresen på alt.Anonymous poster hash: 30860...ed9 Slik?
Samson66 Skrevet 21. juli 2014 #22 Skrevet 21. juli 2014 Har fetisj for gravide og ammende mødre jeg eller damer som har melk i brystene. 1
Gjest Heartbeat Skrevet 21. juli 2014 #23 Skrevet 21. juli 2014 Jeg er skikkelig nysgjerrig på hvordan volvo ser ut jeg. Jeg har aldri hørt om noen som er interessert i ALT av sære fetisher og annet. Det er forfriskende da. Bra med folk som ikke er kresen på alt.Anonymous poster hash: 30860...ed9 Helt enig
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #24 Skrevet 21. juli 2014 Jeg er skikkelig nysgjerrig på hvordan volvo ser ut jeg. Jeg har aldri hørt om noen som er interessert i ALT av sære fetisher og annet. Det er forfriskende da. Bra med folk som ikke er kresen på alt.Anonymous poster hash: 30860...ed9 Hva kan det kalles mon tro? Multiseksuell ? Anonymous poster hash: 50ac2...07e
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #25 Skrevet 21. juli 2014 Jeg er skikkelig nysgjerrig på hvordan volvo ser ut jeg. Jeg har aldri hørt om noen som er interessert i ALT av sære fetisher og annet. Det er forfriskende da. Bra med folk som ikke er kresen på alt. Anonymous poster hash: 30860...ed9 Men er det bra med folk som ikke er kresen på noe som helst? Anonymous poster hash: 9071d...8a6
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #26 Skrevet 22. juli 2014 Men er det bra med folk som ikke er kresen på noe som helst?Anonymous poster hash: 9071d...8a6 Nei. For min del er det veldig avtennende med menn uten noen preferanser som hadde sagt ja til omtrent alle med en vagina... Anonymous poster hash: 50ac2...07e
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #27 Skrevet 22. juli 2014 Grunnen til at hun ser etter en mann er at hun er en kvinne. Det er bare forvirrede mennesker som liker noen av det samme kjønn, fordi det ikke gir noen mening. Anonymous poster hash: b6e63...026
happiest Skrevet 22. juli 2014 #28 Skrevet 22. juli 2014 Det er mulig du kan skremme bort en partner, spesielt dersom du forteller det før dere er i et forhold eller i begynnelsen. Jeg tror faktisk at jeg ville blitt litt skremt selv. Ikke det at det er noe gale å ha en fetisj, men det er ikke noe som tenner meg. Å det å vite at det kun er det som tenner deg (se vekk i fra andre tenningsmønstre nå) og noe ikke jeg ville vært med på, så tror jeg det ville blitt et dårlig forhold for begge. Men jeg tror at dersom du venter en stund til forholdet begynner å bli seriøst, så er det jo større sannsynliget for at hun vil ha deg, uansett hva. Og kanskje hun har en fetisj hun er redd for å dele? Men på en annen side så er det jo dumt å innlede et forhold til en som kanskje blir skremt langt ut i forholdet. Dersom det er noe du MÅ ha i forholdet, så er det vel noe du bør vurdere og si ganske raskt. 1
Gjest KateW Skrevet 22. juli 2014 #29 Skrevet 22. juli 2014 Jeg er skikkelig nysgjerrig på hvordan volvo ser ut jeg. Jeg har aldri hørt om noen som er interessert i ALT av sære fetisher og annet. Det er forfriskende da. Bra med folk som ikke er kresen på alt.Anonymous poster hash: 30860...ed9 Absolutt, men det er en hårfin linje mellom desperasjon og åpenhet...
Fremhevede innlegg