Gå til innhold

Har en sær fetisj..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er ei jente på 20 år, bor i Norges fineste by og snart student! :D For å gå rett på sak, så oppdaget jeg for ca 3 år siden at jeg tente på det å ha på meg bleie. Sover i bleie nesten hver natt og elsker å våkne opp for så å tisse meg ut i bleia og onanere :blush: Vet at dette kan høres drøyt ut for mange, men nå er det bare slik jeg er, kan ikke endre på det og håper ingen dømmer meg her inne :(

Har tenkt på dette med kjæreste osv. Har hatt noen useriøse forhold opp gjennom tenårene, men er klar for noe mer seriøst etterhvert føler jeg. Hvordan kan jeg ta opp min fetisj med en evt partner? Kan jeg kanskje gå sakte men sikkert fram, eller bare si det rett ut en gang vi er på fylla? :fnise:

Er så redd for at jeg skal bli avvist pga dette, og tror nok det er derfor jeg ikke har hatt et seriøst forhold enda. Noen ganger skulle jeg ønske jeg ikke hadde denne fetisjen for bleier..:( Noen her inne som har/kjenner noen som har denne fetisjen kanskje? Hadde vært greit å prate med noen som er i samme båt som meg!

mvh soveibleiejenta :blomst:

Anonymous poster hash: 40e2f...b45
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare ta kontakt hvis du ønsker :)

Skrevet

jeg anbefaler deg å kontakte Smil Norge . De har en egen gruppe for dem med din fetish. Evt kontakt meg direkte

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hyggelige dere :) Men vil helst ha kontakt med jenter :)

AnonymBruker
Skrevet

Hyggelige dere :) Men vil helst ha kontakt med jenter :)

Tror vi akkurat fant problemet ditt med å finne deg en mann ;)

Anonymous poster hash: 95660...7f4

• Liker 12
Skrevet

nå mente jeg ikke kontakt med meg. Men siden jeg kjenner miljøet så kunne jeg formidle. Men lykke til. Du er ikke alene

AnonymBruker
Skrevet

Tror vi akkurat fant problemet ditt med å finne deg en mann ;)

Anonymous poster hash: 95660...7f4

Hvor står det at hun har problemer med å finne seg en mann? Hun skriver at hun har problemer med å finne seg en partner. Hvor får du det fra at det må være en mann?

Anonymous poster hash: 07816...9db

• Liker 4
Gjest KateW
Skrevet

Jeg ville nok googlet litt for å finne "interesseorganisasjoner" for de med lignende fetish.

SMil skal også ha en gruppe for denne fetishen.

Også vil jeg anbefale deg å tenke over om dette er noe du ønsker å dele med en kjæreste, eller ha alene, eller alltid gjøre, eller bare krydre hverdagen med. Da er det også lettere å dele det med henne, når du vet hva du ønsker selv.

Noen fetisher ønsker man jo ikke nødvendigvis å leve ut hele tiden. Altså trenger du bleier hver natt? Om du forstår hva jeg mener.

Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Bare ta kontakt hvis du ønsker :)

Du må faen skjære meg være det mest seksuelt understimulerte mennesket jeg har vært borti, finnes det noe du ville sagt nei til?

Gjest Cartman
Skrevet (endret)

Har liten erfaring med dette, men bleieavtalen på Kiwi kan i det minste være lønnsom :)

Uansett så tror jeg ikke du skal bekymre deg over dette. Hvis kvinnen liker deg godt, så aksepterer han denne uskyldige fetisjen.

Endret av Cartman
Gjest Cartman
Skrevet

Du må faen skjære meg være det mest seksuelt understimulerte mennesket jeg har vært borti, finnes det noe du ville sagt nei til?

Menn høvler vell over alt de kommer over.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vedder mine penger på "ballbusting"...

Anonymous poster hash: 07816...9db

Gjest KateW
Skrevet

Menn høvler vell over alt de kommer over.

Hun er interessert i damer.

Gjest KateW
Skrevet

Nei... Jeg tror muligens han ville sagt nei til nei.... :nigo:

Gjest Cartman
Skrevet

Hun er interessert i damer.

Volvo er en mann.

Gjest KateW
Skrevet (endret)

Volvo er en mann.

TS er en kvinne... :ler: og ønsker seg en kvinne....

Men i ditt ene innlegg refererte du til Volvos sexlyst, og Volvo er en mann. Jeg refererte feil innlegg av deg. Sorry!

Endret av KateW
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er skikkelig nysgjerrig på hvordan volvo ser ut jeg. Jeg har aldri hørt om noen som er interessert i ALT av sære fetisher og annet. Det er forfriskende da. Bra med folk som ikke er kresen på alt.

Anonymous poster hash: 30860...ed9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror for øvrig at TS er en mann som later som han er en kvinne for å finne kvinner som tenner på det samme som ham. Har vært en del av menn som tenner på bleie-tråden i det siste som ikke har fått napp fra noen jenter.

Anonymous poster hash: 30860...ed9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Cartman
Skrevet

TS er en kvinne... :ler: og ønsker seg en kvinne....

Men i ditt ene innlegg refererte du til Volvos sexlyst, og Volvo er en mann. Jeg refererte feil innlegg av deg. Sorry!

Da er vi enig.

Skal redigere vekk mannen med kvinnen, så blir vi alle fornøyd.

AnonymBruker
Skrevet

Har samme fetisj selv, men har aldri delt den med noen. Lever den ikke ut selv heller, har bare prøvd et par ganger med gratisprøver etc. Mannen min aner ingenting.

Anonymous poster hash: 0e792...7e7
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...