AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #1 Skrevet 21. juli 2014 Hei, lyst til å dele deres favoritt hjemmelaget salatdressing her? Dette er den jeg bruker mest, men begynner å gå lei, trenger litt variasjon! Hjemmelaget salatdressing Ruccola Hvitløk Oliven olje Timian (salt og pepper) Anonymous poster hash: c0933...179
Berit Skrevet 21. juli 2014 #3 Skrevet 21. juli 2014 (endret) Sitron extra virgin olivenolje pepper hvitløk urtesalt Endret 21. juli 2014 av Berit 1
Løvefrøken Skrevet 21. juli 2014 #4 Skrevet 21. juli 2014 Siste jeg laget var med sitronsaft, olivenolje, balsamico, basilikum og pepper
Gjest Raptuza Skrevet 21. juli 2014 #5 Skrevet 21. juli 2014 Olivenolje 1 fedd pressa kvitløk Salt, pepar Litt eddik Pittelitt sukker
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #6 Skrevet 21. juli 2014 Olivenolje, pepper, salt, par fed hvitløk og litt olje fra glasset, en dæsj sitron eller lime, persille og dill.<br /><br />Dressing med rømme eller kesam, naturell yoghurt er også ok, litt sitron, pepper, salt, litt finhakket syltet agurk, en halv ts dijonsennep, og ellers etter innfallsmetoden. Anonymous poster hash: c7aa2...ca3
Maximillian Cohen Skrevet 21. juli 2014 #7 Skrevet 21. juli 2014 Jeg pleier å lage en ganske normal vinaigrette bestående av: Extra virgin olivenolje Hvitvinseddik eller eplecidereddik Salt Sukker eller honning Dijonsennep Finhakket sjalottløk ...og om jeg har noen friske blir de med i blandingen Fremgangmåten er så enkel som at en blander alle ingrediensene i et lite syltetøyglass, skrur på lokket og rister til syren tar en.
Nuttery Skrevet 21. juli 2014 #8 Skrevet 21. juli 2014 En boks lettrømme En pose lett majones 2 fedd hvitløk EN god neve basilikum Saften av en halv sitron Havsalt Pepper
gohege Skrevet 21. juli 2014 #9 Skrevet 21. juli 2014 Olivenolje, eddik, sennep, hvitløk, sukker, salt og pepper
Gjest Gjest_Erica Skrevet 21. juli 2014 #10 Skrevet 21. juli 2014 Denne smakte jeg første gang hos min svigermor og den falt godt i smak:Litt gresk yoghurtLitt lettrømmeAnanassaften fra 1 boks ananas i biterLitt sitronsaftLitt flytende sukkerHalvbland gresk yoghurt og lettrømme. Ha oppi ananassaften og litt sitronsaft. Ha oppe sukkeret. Bland sammen og server.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå