Gå til innhold

Tattovering:(

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei skruf:)

Får satse på det. Er jo på en plass hvor det er ganske mye plain hud fra før av, så kanskje det bare er forandringen som gjør at jeg tenker sånn:)

Jeg har tenkt på det en stund, men avgjørelsen med å endelig ta den ble litt på impuls ja..

Edit: snakket med en klinikk idag som utfører fjerning med laser. Hærregud for noen priser! Bare for konsultasjon og for å ta prøve av huden for å se hvor mange slag(?!) jeg må ha, så kommer det på 3000!! Å da har ikke behandlingen starter en gang.. Er jo helt sinnsyke priser. Såeh, tanken om laser ble lagt på hylla idet jeg la på røret til denne damen. Iværtfall for nå:P

Anonymous poster hash: 33fbb...50f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det lenge siden? Gikk over relativt fort til meg, var bare en meget "forvirrende" fase som varte i en dag eller noe.

Er 3 dager siden nå.. :-o

Skrevet

La den gro og se det an. Det kan hende at du bar stresser fordi du er redd for at du kanskje har gjort feil.

Jeg synes ikke den høres dritharry ut, hvis teksten betyr noe for deg syntes jeg den høres kul ut :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også fått en sånn følelse rundt min ene tatovering, men det har gått over relativt fort og nå elsker jeg den :)

Anonymous poster hash: 01a45...c1e
Skrevet

Forhåpentligvis går følelsen over etter hvert :) Det er sikkert mange som vil synes at teksten er harry, men jeg synes det er så harry at det blir kult :P

Gjest daisydaisy
Skrevet

Er 3 dager siden nå.. :-o

Og du angrer fremdeles da eller?

AnonymBruker
Skrevet

La den gro og se det an. Det kan hende at du bar stresser fordi du er redd for at du kanskje har gjort feil.

Jeg synes ikke den høres dritharry ut, hvis teksten betyr noe for deg syntes jeg den høres kul ut :)

Tusen tusen takk:)

Ja, den betyr veldig mye.. Eneste som får meg i godt humør når jeg er langt nede, er rock and roll. Har hjulpet meg så mye i tunge stunder, da det er gode minner og nostalgi knyttet til det. Kan faktisk gå så langt å si at det kanskje har reddet livet mitt. Vet det kanskje høres rart ut for den utenforstående, men sånn er det:) musikk har faktisk stor påvirkning på livet, mer enn man skulle tro:)

AnonymBruker
Skrevet

Og du angrer fremdeles da eller?

Hehe ja, jeg gjør det. Men har begynt å tenkt at kanskje jeg har gått i fella, å er redd for hva andre tenker. Er jo ikke for andre jeg har tatt den, men for meg selv.. Litt lett å glemme det noen ganger:)

AnonymBruker
Skrevet

Haha, nei det står ikke pupp er godt! :) har fått tattovert inn Rock and roll never dies. Så det er liksom ikke et meningsfullt dikt det er snakk om her. Dog teksten som står har en mening hos meg. Men tanken på at den er dritharry slo meg plutselig, sånn kjempehardt..

Hehe, bra ;)

Syns da ikke det var så ille, som du sier så har det en mening for deg :)

Er det skrifttypen som kanskje ikke føltes helt deg likevel?

Trenger jo ikke nødvendigvis ta cover up, men kanskje legge til noe som kan få det til å se bedre ut..?

Anonymous poster hash: e537d...27a

AnonymBruker
Skrevet

Forhåpentligvis går følelsen over etter hvert :) Det er sikkert mange som vil synes at teksten er harry, men jeg synes det er så harry at det blir kult :P

Hehe takk for det:p

Jada, får håpe angeren falmer etterhvert.. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, bra ;)

Syns da ikke det var så ille, som du sier så har det en mening for deg :)

Er det skrifttypen som kanskje ikke føltes helt deg likevel?

Trenger jo ikke nødvendigvis ta cover up, men kanskje legge til noe som kan få det til å se bedre ut..?

Anonymous poster hash: e537d...27a

Takk for det:)

Neida, selve tattoveringen er kjempefin, skrifttype å linjer er perfekte:) men har vært inne på tanken på det du nevner, å kanskje lagt til noe etterhvert så den ikke blir så "plain" :)

Gjest daisydaisy
Skrevet

Hehe ja, jeg gjør det. Men har begynt å tenkt at kanskje jeg har gått i fella, å er redd for hva andre tenker. Er jo ikke for andre jeg har tatt den, men for meg selv.. Litt lett å glemme det noen ganger:)

Din mening er viktigst når det kommer til din kropp, vet du :) håper det ordner seg da, dumt å skulle angre på noe sånt...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine tatoveringer kunne vært plasserte på en gammel sjømann. Sikkert dritharry for mange, men for meg betyr de mye! Gi det litt tid ts, så blir du nok riktig så fornøyd tror jeg 😊

Anonymous poster hash: 9666b...8ab

AnonymBruker
Skrevet

TS, tatoveringen har tydeligvis en betydning for deg. Jeg ville ventet til den er grodd og se, evt. vente lenge med å ta coverup (Kan jo hende det blir enda verre) eller bruke penger på å fjerne.

At den er harry spiller INGEN rolle, det er din tatovering og du har tenkt på ideen en stund. Det er vanlig å plutselig bli kritisk når noe er gjort, men jeg ville ikke tatt alle sorgene på forskudd.

Vent og se :)

Anonymous poster hash: 7459d...264
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Men Rock and Roll dør jo faktisk aldri! Hoho :)

Jeg kunne nok ikke tatovert det selv, men gud, jeg har sett og hørt om mye verre tatoveringer! :P Om det er noe som betyr noe for deg, og du selv sier du kanskje har havnet i den fellen der du er redd for hva andre tenker; da synes jeg ikke du skal angre :) La det gå litt mer tid i alle fall! Og som andre har skrevet her kan du kanskje pynte litt på den etter hvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...