AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 Tok en tattovering for noen dager siden, og angrer som bare søren da jeg nå innser at den egentlig er dritharry.. Er det noen her med erfaring når det kommer til fjerning av tattoveringer? Pris, tid det evt tar? Andre metoder enn laser? Trenger ingen smartass kommentarer nå, for jeg er faktisk ganske langt nede som det er.. Hilsen frustrert jente på 24.Anonymous poster hash: 33fbb...50f
miramis Skrevet 20. juli 2014 #2 Skrevet 20. juli 2014 Kan du ikke heller dekke over den med en bedre tattovering? 3
t0nje Skrevet 20. juli 2014 #3 Skrevet 20. juli 2014 Du har ikke vurdert å ta en ny oppå for å dekke over den du allerede har, eller er det helt utelukket? Ofte kan det gjør mye og er mindre "stress" enn å ty til laserbehandling 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #4 Skrevet 20. juli 2014 Jo, jeg kunne muligens kanskje gjort det. Vet ikke hvor enkelt det er da det er snakk om en skrift tattovering.. Er rett under puppene, grei størrelse på skrifta, så er jo ikke noe som vises hele tiden. Greit sånn sett men... Anonymous poster hash: 33fbb...50f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #5 Skrevet 20. juli 2014 Enten så kan du ta coverup. Ellers så må du nok ta laser.Anonymous poster hash: 4fe21...385 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #6 Skrevet 20. juli 2014 Er selve tatoveringen harry, eller er det plasseringen du angrer på? Siden du skriver at du har tatt skrift, så vil jeg jo tenke det er safe, med mindre du har "Pupp er godt" skrevet der.. Anonymous poster hash: e537d...27a
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #7 Skrevet 20. juli 2014 La den først gro, så kanskje du endrer mening Kanskje du bare har litt "kalde føtter" ettersom du akkurat har tatt den.Anonymous poster hash: 7a52b...48a 4
Mumsen86 Skrevet 20. juli 2014 #8 Skrevet 20. juli 2014 Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvordan tatoveringen ser ut. Jeg vet om noen tatovører som er dyktige på coverups. Hvor i landet bor du? Og hvilken tatovør var det du brukte?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #9 Skrevet 20. juli 2014 Er selve tatoveringen harry, eller er det plasseringen du angrer på? Siden du skriver at du har tatt skrift, så vil jeg jo tenke det er safe, med mindre du har "Pupp er godt" skrevet der..Anonymous poster hash: e537d...27a Haha, nei det står ikke pupp er godt! har fått tattovert inn Rock and roll never dies. Så det er liksom ikke et meningsfullt dikt det er snakk om her. Dog teksten som står har en mening hos meg. Men tanken på at den er dritharry slo meg plutselig, sånn kjempehardt.. Anonymous poster hash: 33fbb...50f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #10 Skrevet 20. juli 2014 Jeg driver med laserfjerning på mine tattoveringer. Det tar tid. Jeg hadde første behandling i januar. Og er vel kanskje halvveis nå. De trodde det holdt med 6 behandlinger for meg (med 6 ukers mellomrom), men jeg ser nå etter 4 at det må nok hvertfall 4 til for å få de bort. Og det koster en del. Og det gjør vondt! Anonymous poster hash: 75c86...ecf
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #11 Skrevet 20. juli 2014 Hva står det? Beklager, er bare så nyskjerrig.. Anonymous poster hash: a69ba...076
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #12 Skrevet 20. juli 2014 La den først gro, så kanskje du endrer mening Kanskje du bare har litt "kalde føtter" ettersom du akkurat har tatt den.Anonymous poster hash: 7a52b...48a Håper du har rett.. Anonymous poster hash: 33fbb...50f
Gjest daisydaisy Skrevet 20. juli 2014 #13 Skrevet 20. juli 2014 Haha, nei det står ikke pupp er godt! har fått tattovert inn Rock and roll never dies. Så det er liksom ikke et meningsfullt dikt det er snakk om her. Dog teksten som står har en mening hos meg. Men tanken på at den er dritharry slo meg plutselig, sånn kjempehardt..Anonymous poster hash: 33fbb...50f Kan som sagt være kalde føtter som nevnt over ja. Etter jeg tok min tatovering kom jeg til å tenke på hvordan det ville føles å hate tatoveringen, og da begynte jeg å tenke mange tanker om hvor rar den var, og ikke minst hvor dum og upraktisk plasseringen av den var. Klarte heldigvis å ta til fornuft.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #14 Skrevet 20. juli 2014 Jeg driver med laserfjerning på mine tattoveringer. Det tar tid. Jeg hadde første behandling i januar. Og er vel kanskje halvveis nå. De trodde det holdt med 6 behandlinger for meg (med 6 ukers mellomrom), men jeg ser nå etter 4 at det må nok hvertfall 4 til for å få de bort. Og det koster en del. Og det gjør vondt! Anonymous poster hash: 75c86...ecf Huff ja, jeg har hørt at det gjør vondt. Men har du sjekket ut den andre metoden de bruker? Med en tattoveringspistol og saltvann tror jeg det var. Får gjort det hos profesjonelle i usa, og har visst bedre virkning enn laser.. Tittet nettopp på youtube. Men hvordan blir arrene etterhvert med laser da? Anonymous poster hash: 33fbb...50f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #15 Skrevet 20. juli 2014 Kan som sagt være kalde føtter som nevnt over ja. Etter jeg tok min tatovering kom jeg til å tenke på hvordan det ville føles å hate tatoveringen, og da begynte jeg å tenke mange tanker om hvor rar den var, og ikke minst hvor dum og upraktisk plasseringen av den var. Klarte heldigvis å ta til fornuft. Hehe, er godt det ikke bare er mitt hode som liker å drive gjøn med meg:) det er slik til meg også, jeg sto der i speilet å tittet etter jeg tok av folien, å tenkte kun negativt, plasseringen, type tattovering, størrelsen på den. Håper jeg også får roet ned huet snart, for detta er til å få hodepine av ja:-pAnonymous poster hash: 33fbb...50f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #16 Skrevet 20. juli 2014 Huff ja, jeg har hørt at det gjør vondt. Men har du sjekket ut den andre metoden de bruker? Med en tattoveringspistol og saltvann tror jeg det var. Får gjort det hos profesjonelle i usa, og har visst bedre virkning enn laser.. Tittet nettopp på youtube. Men hvordan blir arrene etterhvert med laser da?Anonymous poster hash: 33fbb...50f Den det har jeg ikke hørt om.. Det skal ikke bli noe arr. Den kan bli små pigmentflekker, men ikke nødvendigvis. Deler av den ene er borte nå, og huden ser helt normal ut der. Det ser ut som jeg får en liten hvit pigmentflekk ett sted. Men det er på str med hullet i en enkroning, så det er jo ikke store greiene. Sånne små har jeg uansett litt rundt omrkring. Glemte å si at jo eldre tattoveringen er, jo raskere går det å fjerne den etter hva jeg forstod. Anonymous poster hash: 75c86...ecf
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #17 Skrevet 20. juli 2014 Den det har jeg ikke hørt om.. Det skal ikke bli noe arr. Den kan bli små pigmentflekker, men ikke nødvendigvis. Deler av den ene er borte nå, og huden ser helt normal ut der. Det ser ut som jeg får en liten hvit pigmentflekk ett sted. Men det er på str med hullet i en enkroning, så det er jo ikke store greiene. Sånne små har jeg uansett litt rundt omrkring. Glemte å si at jo eldre tattoveringen er, jo raskere går det å fjerne den etter hva jeg forstod. Anonymous poster hash: 75c86...ecf Søk på youtube å se om du finner:) med laser så går blekket inn i kroppen, hvis jeg har forstått det rett, og drives ut av systemet via urinen. Correct me if im wrong:) men med denne andre metoden som jeg nevnte, så kommer blekket ut med ruren som blir etter denne behandlingen, derav også fortere resultater. Men du har jo kommet godt på veg, så det er jo bra. Anonymous poster hash: 33fbb...50f
skruf Skrevet 21. juli 2014 #18 Skrevet 21. juli 2014 Holder en knapp på den som sa at du kanskje bare har fått kalde føtter siden tatoveringen er så ny Ville gitt det en sjanse før du begynner å planlegge laserfjerning iallefall. Heldigvis så er det jo ikke på en så veldig synlig plass, og jeg tror kanskje du bare trenger litt tilvenningstid. Synes det du har skrevet er litt stilig jeg! Er det ei tatovering du har tenkt på lenge, eller var det på impuls?
Gjest daisydaisy Skrevet 21. juli 2014 #19 Skrevet 21. juli 2014 Hehe, er godt det ikke bare er mitt hode som liker å drive gjøn med meg:) det er slik til meg også, jeg sto der i speilet å tittet etter jeg tok av folien, å tenkte kun negativt, plasseringen, type tattovering, størrelsen på den. Håper jeg også får roet ned huet snart, for detta er til å få hodepine av ja:-pAnonymous poster hash: 33fbb...50f Er det lenge siden? Gikk over relativt fort til meg, var bare en meget "forvirrende" fase som varte i en dag eller noe.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #20 Skrevet 21. juli 2014 Holder en knapp på den som sa at du kanskje bare har fått kalde føtter siden tatoveringen er så ny Ville gitt det en sjanse før du begynner å planlegge laserfjerning iallefall. Heldigvis så er det jo ikke på en så veldig synlig plass, og jeg tror kanskje du bare trenger litt tilvenningstid. Synes det du har skrevet er litt stilig jeg! Er det ei tatovering du har tenkt på lenge, eller var det på impuls? Hei skruf:) Får satse på det. Er jo på en plass hvor det er ganske mye plain hud fra før av, så kanskje det bare er forandringen som gjør at jeg tenker sånn:) Jeg har tenkt på det en stund, men avgjørelsen med å endelig ta den ble litt på impuls ja..Anonymous poster hash: 33fbb...50f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå