AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #1 Del Skrevet 19. juli 2014 Det begynte for 5-6 dager siden. Jeg sleit med magen før dette kom. Jeg kan gå fra 12 timer til 20 timer før jeg klarer å få ut noe. Det er akkurat som en propp. Hjelper ikke å gå tur, gikk en 5-6 km lang tur og det hjalp ikke. Jeg leste om råd om at sterke lukter hjelper som såpe osv. Det hjalp ikke. Det kan ta en del timer før jeg får ut det meste. men det sitter alltid noe igjen som jeg ikke får ut før neste dag engang. Jeg har endret kostholdet mitt og spiser mye fiber og spiser mer frukt, sluttet med godteri og brus for over 2 uker siden. Så for meg så ser jeg ikke problemet. Har hatt små smerter når jeg ikke har fått ut alt. Men før det var jeg hos legen fordi jeg hadde vondt under avføring og når jeg spiste. Tok masse tester, fant ingenting annet enn litt lite jern. Så gått på det, (gått på det tidligere også uten problemer.) Er det noen som har hatt det sånn som meg og har noe råd? Anonymous poster hash: feb2a...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dama til hanen Skrevet 19. juli 2014 #2 Del Skrevet 19. juli 2014 Drikk masse vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #3 Del Skrevet 19. juli 2014 Shot temperert vann med masse sitronsaft i hver dag! Funker som søren her i hvert fall.. Anonymous poster hash: be056...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #4 Del Skrevet 19. juli 2014 Drikk masse vann Drikker mye vann da jeg har sluttet med cola. Anonymous poster hash: feb2a...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #5 Del Skrevet 19. juli 2014 Shot temperert vann med masse sitronsaft i hver dag! Funker som søren her i hvert fall.. Anonymous poster hash: be056...8a8 Får vel stappe i meg det som kan hjelpe selvom man ikke liker det. Anonymous poster hash: feb2a...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #6 Del Skrevet 6. desember 2014 Hva du skal spise og drikke for å unngå forstoppelse: http://problemermedforstoppelse.blogspot.com/2014/12/forstoppelse-behandling-hva-du-skal.html Anonymous poster hash: 936dd...a0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå