Gå til innhold

Endelig et sted jeg kan spørre om dette...!

Trixi

Anbefalte innlegg

Jeg har et spøsmål jeg har lurt på en stund, men som jeg ikke vil spørre noen om fordi jeg ikke vil virke helt teit :oops:

Etter at trixer`n (mannen :-) ) og jeg har hatt sex, så må jeg alltid på do etterpå til tross for at jeg alltid tisser før vi legger oss :klø: . Dette er hvis jeg har hatt orgasme da, noe jeg vanligvis får. Jeg får orgasme ved å stimulere klitoris, ikke vaginal orgasme.

Når jeg går på do kjennes det nesten ut som jeg må tisse, men samtidig er det som at jeg ikke tisser.... Litt vanskelig å forklare dette her! Det kommer i alle fall "noe" ut, men er usikker fra hvilket hull!

Jeg må jo høres helt teit ut :sjenert:

Det jeg lurer på er om det er flere som har det sånn?

Dette skjer selv de gangene trixer`n bruker kondom, så det er ikke noe fra han som kommer ut.

Har jo hørt at jenter også kan ha utløsning, men trodde det kun skjedde ved vaginal orgasme??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Du er nok bare våt....og når det har gått for deg uansett vaginalt eller kli så har du jo fått UTLØSNING!!!

Så enkelt er det....

"alle piker har det" :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de oppfor sier så er du nok bare våt..

Men jeg forstår hva du mener. Jeg må som regel ikke på do, men jeg får "utløsning". Etter det jeg har hørt er det ikke så vanlig. Men det er noe lignende den utløsningen menn får, og noen kvinner opplever det.

Ikke noe galt i det hele tatt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Utløsning kan lukte tiss

Enkelte jenter rekker ikke å gå på toalettet engang! Noen av dem lar det gå for seg i sengen mens gutten holder på med dem...og det kan renne ut masse væske - da er det lett å tro at en har tisset på seg i sengen, men det er utløsning.

Ikke alle kvinner får det, men noen. Og da blir det vått over hele madrassen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...