Gå til innhold

The Dollhouse


Dollface

Anbefalte innlegg

Takk for hilsen Ethereal ! :vinke:

Sitter litt småsliten sjøl jeg etter en veeeldig sen aften.

I seng halv fem og opp halv elleve er vel ikke det helt ideelle kanskje, men. :wink:

Har man gjester så kan man ikke ligge og dra seg halve dagen, da har man jo et visst ansvar for å varte dem opp.

Om jeg er fraggel-groupie ?

:ler::sjarmor:

For å si det sånn: Fragla og jeg har et par ting felles.

Ellers venter jeg (fortsatt) på finværet.

Jeg tror jeg MÅ ha hvitløksbaguetter og krokanis med revet sjokolade til i dag, har gitt sjåføren min beskjed om det iallefall og han var faktisk ganske enig, ihvertfall ang isen !

Jeg gidder nemlig ikke å sykle de ca 375 meterne.

Var det noen som sa lat ? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ferie.

Det er fint å være på ferie og sammen med de jeg så sjelden ser.

Noen latmanns-ferie har det absolutt ikke vært, men jeg liker å finne på ting så det passer meg bra :)

Har faktisk hatt en strålende soldag også, så jeg har da fått lufta bikinien :tunge1:

Har bestemt meg for å bli over ei uke til, huset hjemme er tomt likevel.

Ser ikke voldsomt fram til å komme hjem til tomt hus, men jobben kaller jo igjen etterhvert

Fikk en koselig sms fra :hjerte: som er langt borte.

Jeg får mye alenetid framover, etter ferien. Kvalitetstid for meg selv som det heter.

Bare sola kan holde seg, så er jeg fornøyd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei på deg!

Så deilig at du kan være enda en uke på ferie. Kos deg så godt du kan!

Blir litt brun for meg og da :wink:

Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg trenings-strikk.

Har ikke prøvd den enda.

Aerobic-strikk var det visst.

I knall grønn latex.

Det er nok ikke den jeg hørte så mye om.

Men den er godt mulig denne er like bra.

Siden jeg om dagen er så godt igang med å shoppe, har jeg endelig fått tak i sommerjakke.

Det tok sin tid ja, for man tar jo ikke hva som helst. :ler:

Var det noen som sa sær ?

Ja det var det faktisk..

Den var faktisk fin også.

Jeg har hørt så mye positivt om Dr. Hauschka sine renseprodukter i det siste, så da tenkte jeg å se om det kan utkonkurrere Shiseido Pureness som jeg er strålende fornøyd med.

Foreløpig virker det OK; men litt tidlig å si enda..

Ellers så fikk jeg en hyggelig telefon i dag.

Det har jeg fått de siste 4 dagene.

Måtte det bare fortsette slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er SOL, DET ER SOMMER.

Nei, det er det ikke...

Det har regna i natt.

Det gjør meg ingenting, så lenge det holder seg til å regne når jeg sover.

:tunge1:

Dagens planer er faktisk ingen.

D.v.s jeg er alltid klar for å sprade rundt i min sjokkrosa bikini :ler: og skremme livet av de fleste innfødte som sikkert aldri har sett en så rosa bikini før :sjarmor:

Nå skal det sies at jeg nok aldri selv hadde gått hen og kjøpt meg rosa bikini, da rosa i utgangspunktet er en farge som sikkert står utmerket til nicket mitt, men som jeg nok aldri ville kjøpt selv.

Men, så fikk jeg den. Og faktisk ikke bare den, men også 5 andre bikinier, og to av dem også i knall grønt og knall gult.

Javel, tenkte jeg, jeg får da prøve siden h*n har vært så elskverdig å handle bikinier langt uti neste århundre til meg, og det verste var at den sjokkrosa var den som

så desidert best ut på meg ! :hakeslepp:

Man lærer så lenge man lever..

Men, utfra hva jeg kan skue ut av mitt lille vindu her, så blir det dårlig med bikinisprading og skremming i dag.

Får finne på noe annet da.

Gå tur med den firbeinte for eksempel.

I morgen får jeg besøk.

Jeg er så heldig at jeg har tilgang på bil, men har ingen lapp....(Det må jeg få gjort noe med, snart...Bedre seint enn aldri har jeg hørt...)

Men så er jeg så heldig å kjenne en Fraggel, som har en slik lapp.

Så i morgen kommer Fraggel og lappen, og siden jeg har bilen, (og Fraggel endelig har fått seg linser, så vi slipper å stå i fare for at hun kjører av veien fordi hun ikke ser noe som helst...), så tar vi oss en tur.

Håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fraggel
Jeg er så heldig at jeg har tilgang på bil, men har ingen lapp....(Det må jeg få gjort noe med, snart...Bedre seint enn aldri har jeg hørt...)

Men så er jeg så heldig å kjenne en Fraggel, som har en slik lapp.

Så i morgen kommer Fraggel og lappen, og siden jeg har bilen, (og Fraggel endelig har fått seg linser, så vi slipper å stå i fare for at hun kjører av veien fordi hun ikke ser noe som helst...), så tar vi oss en tur.

Håper jeg.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gjort det.

IGJEN !

Farga håret....

Jeg må gi meg nå, lurer på om det ikke begynte å løsne litt ista.

Håper det bare var innbilning, men jeg jobber jo med å fikse på frisørens lite tilfredsstillende farge-jobb.

Håper jeg får det som jeg vil snart, ellers blir jeg snau tror jeg....

Men, som man sier: Forandring fryder.

Fanken. NÅ kom ungen og roper: Kom og seeeeee!

Jeg kommer og ser, og tror du jaggu ikke de pokkers sauene er tilbake da !

Bikkja er helt på styr her (ikke så rart, han er vel ingen Sheepdog for ingenting heller), så nå må jeg hive meg rundt og ringe saue-eieren og få han til å få vekk de ulldottene fra jordet mitt !

Jeg kan jage dem selv også jeg, men har fått streng instruks om å ringe eieren, så da får jeg vel gjøre det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bare flir du Fraggel.

Det var ikke du som var oppe 0430 i dag og jaga....gjett hva...joda... SAUER !

Ulldotter er sikkert hyggelige dyr det, men når de invaderer jordet for tredje gang, og jeg ser for meg at de løper opp på plenen til Husfruen og begynner å rive ned blomsterbedet hennes, da ser jeg for meg en snarlig tilværelse som flådd.....

Ellers har jeg dratt fram den sjokkrosa bikinien i dag, det betyr at været i aller høyeste grad er på min side !

Jeg er tom for fuktighetskrem og det hadde blitt krise, om ikke jeg hadde en Fraggel på vei som ordner opp for en stakkars sauebonde i nød :ler:

Jeg må snart vekke latsabben, dvs siden han var så elskverdig å hjalp meg med å jage sauer i natt, skal han få sove en hel halvtime til.

Det kan se ut som om det ligger an til å sole seg litt i dag, dog, det er nok komplett umulig å få av tenåringen i huset olabuksa og t-skjorta.

Sånn skal det være, nemlig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fraggel

Men ærlig talt, kan ikke de sauene bare få være der da?

Èn ting er sikkert: jeg svikter deg den dagen du trenger hjelp til å jage ulldotter klokka 0430 en natt.

Sorry Mac!

Bikinivær? Hører jeg bikinivær? My God - fortreffelig.

Bare hold det sånn til jeg kommer, OK?:)

Hva trenger du fuktighetskrem til, forresten? Sjarmere sauebondesaken når han kommer trøtt, jævlig og sur klokka 4 om morra'n? :sjarmor:

Så snill du er med gutten. Han fortjener riktig nok det - fryktelig søt.

Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ærlig talt, kan ikke de sauene bare få være der da?

Èn ting er sikkert: jeg svikter deg den dagen du trenger hjelp til å jage ulldotter klokka 0430 en natt.

Sorry Mac!

Bikinivær? Hører jeg bikinivær? My God - fortreffelig.

Bare hold det sånn til jeg kommer, OK?:)

Hva trenger du fuktighetskrem til, forresten? Sjarmere sauebondesaken når han kommer trøtt, jævlig og sur klokka 4 om morra'n? :sjarmor:

Så snill du er med gutten. Han fortjener riktig nok det - fryktelig søt.

Gleder meg!

"Kan ikke de sauene bare få være der da"

Hør her: Joda det kan de godt, om du sørger for å bygge opp igjen Husfruens raserte blomsterbed etterpå...

Og det helst FØR søndag kveld....

:o

Det er fortsatt bikinivær, men har vi sola oss enda ?

Nei...

Vi har jobba isteden, jeg og guttungen.

Etter 1,5 time gadd han ikke mer da.

Men det var da bedre enn ingenting og i dag fant han ikke fram til TV'en før 1530 *fornøyd*

Hva jeg trenger fuktighetskrem til ?

Jeg trenger den til å smøre inn halen til hunden skjønner du vel....... :roll:

Ærlig talt Fraggel, gjett ...! :ler:

Jeg huska å ta opp kylling i går (riktignok ved hjelp av mobilen men men), så det ser ut som om det blir middag i dag og.

Nå må jeg ut og se til Hoppballongen ute her, han er så sær i matveien at jeg gir opp snart.

Nytt fòr har han også fått for anledningen, men det var tydeligvis ikke bra nok, for han spiser bare det som passer de sære vanene hans også legger han igjen resten og blånekter å spise før han får påfyll av noe godt.

Særingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...