Gå til innhold

The Dollhouse


Dollface

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med nystartet dagbok, blir spennende og følge med videre i den :)

:blomst_opp: fra Betty.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilsener alt, det var ikke dårlig :P

I dag er det faktisk såpass til vær at jeg tok sjansen på å kle av meg litt og kaste buksa..

Siden sommeren her på vestlandet foreløpig ikke har vært noe å skryte av, så har jeg kommet den i forkjøpet og sørga for å ordne meg farge på annet vis.

Litt farge på liket gjør underverker for selvfølelsen har jeg funnet ut og hva er ikke da mer praktisk enn å ha solarium hjemme ! :kyss:

Etter siste utregning på strømmåleren ser det ikke ut til at regningen blir spesielt hårreisende heller.

Etter en liten shoppingrunde, ble det fort klart at det er lenge til jeg setter min fot i en dyrebutikk igjen.

Felleskjøpet, uansett hvor bondsk det i enkeltes øyne er, er vannvittig mye rimeligere på både fòr,sagflis,vannflasker og bur til gnagere.

Forskjellen var såpass stor at jeg fikk helt :hakeslepp:

Kunne spart endel kroner der ja, hadde man bare tentk så langt litt før.

Begynner å bli lei fotball nå.

Det interesserer meg midt i ryggen, men det hjelper lite når man bor sammen med en som er av motsatt oppfatning.

Heldigvis er det kun under spesielle anledninger som f.eks EM at TV'en surrer rundt ballesparkerne hele kvelden, så jeg skal vel overleve litt til.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, søndag.

Ukas desidert minst innholdsrike dag.

Sola er sånn halvveis tilstedeværende i dag, men ikke såpass at man kan kaste klærne nei..

I mårra er det jobb igjen, kort dag heldigvis :)

Blir en liten shoppingrunde på meg etterpå.

Og på tirsdag har jeg en ganske omfattende frisørtime !

Klipp, avfarging og ny farge.

Trives forsåvidt med den fargen jeg har, men har hatt den så lenge nå og syns det er på tide med noe nytt.

Forandring fryder som kjent. :P

Skattepenga må jo få bein å gå på :ler:

De skal egentlig spares til en lengre ferietur forhåpentligvis i slutten av året, men skeie ut litt, det syns jeg at jeg kan unne meg før de overføres til sparekontoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Fraggel, liv i deg også :P

Ny dag, nye muligheter og ikke minst: SOL !

Ikke vært bortskjemt med det før i sommer, så jeg har selvfølgelig kledd meg altfor varmt.

Håper det holder seg sånn ei stund framover, så jeg får brukt noen av de mange sommerklærne mine.

Synd om de bare må henge i skapet til neste år.

Frisørtimen gikk straka vegen åt helvete.

Ikke fornøyd, med andre ord, så etter å ha punga ut med 1200,- for noe som så bra ut i den halvmørke salongen, helt til jeg kom ut i sola og fikk se at jeg hadde fått nettopp den fargen jeg sa jeg ikke ville ha :) :evil:

Gretten som jeg blei, og fordi at når jeg er misfornøyd med noe skal det rettes opp der og da og helst på sekundet (aller helst i går...)suste jeg innom nærmeste butikk og kjøpte 2 stk hårfarge for gjøre-selv metoden.

Men, det blei ikke bra det heller. :o

Ikke slik jeg ville ha det iallefall.

Jaja, jeg har ikke gitt opp enda, jeg har en ny plan og håper det blir bedre.

:tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittei tilbake :P

I dag har jeg stripa håret mitt. (jeg var en stor overdrivelse, jeg satt stort sett rett opp og ned på en stol og hylte når det lugga og jeg fikk en pinne stikki i hodebunnen...)

Det var jammen litt av en jobb og så smukk jeg var med den plasthetta på hue med hårtuster stående til alle kanter,hadde stakkaren som fikk oppdraget en god del pauser pga latteranfall så fort jeg snudde meg og viste mitt vannvittig festlige åsyn akkurat da :ler:

PolyBlonde fra Schwartzkopf gjorde jobben sin den.

Det beste var jo at resultatet ble bra, så nå kommer det ikke på tale at noen frisør skal få gjøre annet enn å klippe mitt hår igjen !

Like greit å gjøre det sjøl, så får jeg det som jeg vil ha det!

Mye billigere er det også, så :P

Ellers, har samboharen sovna på sofaen (igjen), midt i fotballkampen faktisk.

Bare ei uke igjen, så har jeg ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coral

Bra å høre at du ble fornøyd med håret, etter litt fiksing hjemme :-) Det verste som finnes er å gå rundt å ikke føle seg vel på håret!

Ønsker deg en fin dag :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ikke noe morro å ha brukt 1000,- på noe som jeg ikke blei fornøyd med i det hele tatt, men nå har jeg jo fått ordna på det og gjør ikke den bommerten igjen nei :P

3,5 time igjen så er det helg.

De har begynt nedtelling til ferien om ei uke for lenge siden her på jobb, men jeg er ikke så opphengt i den egentlig.

Ville heller hatt ferien min seinere, har småplaner om en tur til de asiatiske strøk i slutten av året, og da hadde det jo passa best å hatt ferie samtidig med den man skal reise med, og kunne fått lønn for det i tillegg...

Men sånn blir det ikke, så da får jeg ta meg fri uten lønn når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fraggel

Hei dukka :vinke:

Formen bra i dag?

Jeg er tiltaksløs, men prøver å tenke på alt som er enkelt. :P

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm ja...Jeg hadde planer om å kose meg litt på bunnen av glasset i går..

Klokka 22 så sovna jeg på sofaen med et halvfullt glass ved siden av meg......... :roll:

Jaja. :tunge1:

Så Fraggla: Formen er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah...Det blei en bytur i natt ja...

:tunge1:

I seng rundt halv tre (gidder ikke drøye helt til alle andre også skal hjem, SÅ spennende er det ikke å stå i taxikø...) :roll:

Opp ved 13 tida, vannvittig slapp søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snart helg..Igjen.

Og det betyr faktisk ferie også.

Lenge. :roll:

Venter fortsatt på sommeren, men er ikke særlig imponert, og regnværet er visst på tur igjen også.

:evil:

Ser ikke ut som om jeg skal få bada i år nei.

Neinei, jeg får holde meg til badekaret da :tunge1:

Laaang busstur til uka, med kompisen i bur ved min side.

Kan jo ikke la de firbeinte være aleine hjemme så lenge, så da tar vi de med.

Hvordan jeg skal få med meg en diger trillebag og et digert bur sånn helt på egenhånd er en annen sak, men jeg tenkte å unngå fristelsen med å ta taxi.

Får bære meg ihjel isteden.

Men først er det festligheter i helgen, derfor turen utsatt et par dager..

Om sola kunne være så elskverdig å titte litt ned på meg da, hadde jo det vært en strålende idè syns jeg.

Kurs hele uka.

Ikke så spennende, men lærer da noe nytt..

Men, spørs hvor lenge det sitter da, når jeg ikke får brukt mine nye kunnskaper på lenge.

Noen tips skal jeg vel huske likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Lørdagshilsen til deg, Dollface :) Sitter litt småsliten etter endel øl i går, men skal lure kroppen og gå tur nå.

Er du en fraggel-groupie? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...