AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 har fått jobbtilbud hos Skeidar, så er nysgjerrig om det er noen som har erfaring/anbefalinger om det er en god arbeidsplass? å om det er noen goder på lur:-)?Anonymous poster hash: 0f914...4ee
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 20% personalrabatt + at enkelte leverandører gir utvidet rabatt til ansatte. Ellers tror jeg at totalopplevelsen av å jobbe der avhenger veldig av hvilken butikk/avdeling du jobber i. Jeg hadde en ræva sjef som hadde permanent underbemanning + kun deltidsansatte. Dette gjorde han for å presse folk til å jobbe mest mulig helger og på kort varsel. Hvis du sa nei - så lite som ved EN eneste anledning - så straffet han deg ved å ikke gi deg tilbudet om ekstra vakter på flere måneder. osv. kunne skrevet en bok om den forrige sjefen min, men ellers så var det veldig kjekt - litt stress fordi det er mye press på å vite så mye som mulig om de ulike møblene også videre (møbelavd.), men mye mer spennende enn andre butikkjobber jeg har hatt. Anonymous poster hash: 69335...da8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå