Gå til innhold

Venninne hadde med eget snop, delte ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ronja er en hederskperson!

Anonymkode: 0eb15...bb9

Ronja har på sett og vis to personligheter, om man kun kjenner til den ene ville man blitt overrasket over den andre, en meget hederlig og en ikke fullt så hederlig, men i denne saken vil jeg nå strengt tatt si at reaksjonen til verten uansett var overdrevet :) 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, JackIost skrev:

Ronja har på sett og vis to personligheter, om man kun kjenner til den ene ville man blitt overrasket over den andre, en meget hederlig og en ikke fullt så hederlig, men i denne saken vil jeg nå strengt tatt si at reaksjonen til verten uansett var overdrevet :) 

Kjenner Ronja til tråden? 😇

• Liker 2
Skrevet

Ronja burde få en stor kurv med godtesnop til jul av KG, kun til henne så hun slipper å dele!

Anonymkode: 9a9bf...76f

• Liker 8
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ronja burde få en stor kurv med godtesnop til jul av KG, kun til henne så hun slipper å dele!

:fart2:

Anonymkode: f4305...44f

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DET er verdt en spleis! 

• Liker 5
Skrevet

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Sirah skrev:

Kjenner Ronja til tråden? 😇

Nei, det ville jeg nok visst :)

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, JackIost skrev:

Nei, det ville jeg nok visst :)

Hehe kanskje like greit 🙈

• Liker 1
Skrevet

Ronja er en hederskvinne!

Anonymkode: a7048...6a1

• Liker 3
Skrevet

Tok en Ronja igår da samboern hadde kjøpt mye godtesnop på Europris.  Han sa jeg skulle ta det med på jobb, for han hadde ikke godt av mer.  I morges før jobb "glemte" jeg det, vil ikke dele godtsnopet med noen.  Nå er det spist opp, sjokoladesnop og alt. :nigo:

• Liker 9
Skrevet

Barnehagen er igang igjen?

Anonymkode: a2d58...151

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnehagen er igang igjen?

Anonymkode: a2d58...151

I morgen tidlig ja før det er juleferie :)

• 2 uker senere...
Skrevet
På 16.12.2017 den 0.42, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok!

Anonymkode: a7048...6a1

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Siden det snart er påske og butikkene alt har begynt å slåss om å selge mest mulig godtesnop og sjokoladesnop, vil jeg dra fram igjen tråden om godtesnop-gjemmende "Ronja." 

Takk, TS. Vi elsker deg for å ha fortalt oss om dette. Man kan si tråden din er...godtesnop. :klem:

(Er du fortsatt veninne med Ronja?)

• Liker 4
Skrevet

Ronja er en hederskvinne! Et ikon og et forbilde! :nori:

Haha, jeg lo inni meg av meg selv her om dagen, jeg kjøpte godis og så spurte kassadama om jeg trengte pose og jeg svarte: "neida, jeg bare putter det i veska mi jeg" :hoho:

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Synes bare det er morsomt at hun gjemte godteriet sitt. Hun har vel en rar og sær side når det kommer til godteri. Det gjør da ingenting. 

Anonymkode: 2a785...a0b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:arwen:

Anonymkode: 9af5f...908

Skrevet
På 16.12.2017 den 0.41, AnonymBruker skrev:

På 16.12.2017 den 0.42, AnonymBruker skrev:

Har du gassluft i magetarmen? Sånn går det når man spiser for mye godtesnop! :opplyser:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
På 16.7.2014 den 19.40, AnonymBruker skrev:

I går var vi samlet hos meg, fire stk., og hadde spillekveld. Jeg serverte både brus, snop og snacks.

Og så var det en venninne som hadde en liten godtepose som nede i veska som hun tok fra av og til, prøvde å skjule det men jeg så det. Hun forsynte seg også av det jeg hadde framme. La oss kalle henne Ronja.

Så jeg sa "Ronja, har du godtesnop?", med en sterk antydning om at jeg synes det var merkelig at hun i så fall ikke satte det fram sammen med det jeg hadde servert. Så begynte hun bare å le! Jeg gjentok "HAR du sjokoladesnop, Ronja?" Og nå begynte de faktisk å le av meg alle tre, fordi de mente godtesnop/sjokoladesnop var så barnslig å si!!

Jeg ble opprørt innvending men lot det ligge og sa ikke noe mer. Merker at jeg fortsatt er irritert, hva synes dere? Er det ikke frekt å komme på besøk hos andre og ta av det man blir servert og samtidig ikke dele på det man selv har med seg?

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

Hun har ikke lært sosiale koder, så er hun gjerrig. Sånne folk mister fort venner

Anonymkode: e8d08...4e7

Skrevet (endret)

Du høres jo ut som en farmor som nekter ungene godteri før middag.. Sikkert litt rart av hun, hadde det vært meg vet jeg virkelig ikke om jeg hadde tatt meg bryet til å kommentere det engang, jeg vil ikke lage dårlig stemning når jeg har besøk. Og hvorfor er det noe å henge seg opp i uansett? Hun hadde vel en grunn til å ha sitt eget da vel, samtidig som det er frekt å ikke dele når man er i en slik setting, men det får bare være. Uansett så er det jo ikke greit eller OK at du "kommanderer" venninnen din på den måten når du har besøk. Jeg hadde heller ikke klart å holde meg seriøs om venninnen min kom med disse utsagnene om godtesnop og sjokoladesnop, hvem tror du at du er :link:

Ærlig talt, godtesnop, sjokoladesnop???? :fnise: Ta deg en bolle og vær stille!

Endret av Rosatoast
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...