Gå til innhold

Venninne hadde med eget snop, delte ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Østlendinger er stort sett dumme. Noen er til og det så tragisk dumme at de ler av ord de ikke selv bruker. Snop er et slikt ord. At noen nevner det ordet, er ustyrtelig morsomt, FOR DET ER JO IKKE SNOP DET HETER! Ifølge åndseliten på Østlandet. 

Anonymkode: 37d73...f53

Hahaha! Det er jo ikke ordet snop vi ler av. Forøvrig er snop helt vanlig på østlandet. 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så ukjent ¨å sette to ord som betyr det samme, sammen. Barnsunge, for ikke  å tale om Nesoddtangen (3-dobbel!) burde være stor humor. Av en eller annen grunn faller morsomhetene på stengrunn her i gården?

Ditt andre moment stiller jeg meg helt uforstående til. Uskikkelig 5-åring? Aner ikke hva du sikter til! For meg virker samtalene helt nøytrale og normale  Men at oppførselen er egoistisk når hun ikke vil spandere, det er en annen sak. Litt trist, ikke morsomt, vel?

Jeg synes Nesoddtangen er ganske morsomt og! :fnise:

Hilsen fra åndseliten på østlandet! (Noe jeg også synes er ganske så komisk å bli kalt! :fnise:)

Anonymkode: 41f89...53d

• Liker 5
Skrevet

Nå sitter jeg her og ser på norske talenter mens jeg spiser godtesnop. Hundebikkja og kattepuskattene mine sitter og tiggeber med de søtnusselige øynene sine, men jeg deler ikke! De kan spise sin egen fôrmat, de frekkefreidige dyrene. Til godtesnopet drikker jeg colabrus og jeg har også en skålbolle med potetgullchips. Nå er det fræddafredag, ja det er det ja! 

• Liker 21
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke ordet snop som er morsomt.....

Anonymkode: c1e00...c37

Er ikke alle som har skjønt poenget her nei. :nigo:

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, Salka skrev:

Nå sitter jeg her og ser på norske talenter mens jeg spiser godtesnop. Hundebikkja og kattepuskattene mine sitter og tiggeber med de søtnusselige øynene sine, men jeg deler ikke! De kan spise sin egen fôrmat, de frekkefreidige dyrene. Til godtesnopet drikker jeg colabrus og jeg har også en skålbolle med potetgullchips. Nå er det fræddafredag, ja det er det ja! 

:laugh:

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikk godtesnop av jobbearbeidsgiveren idag.

• Liker 4
Skrevet

Hver gang det er snakk om godteri og snop på KG tenker jeg på denne tråden.

• Liker 4
Skrevet
14 timer siden, Perelandra skrev:

Hver gang det er snakk om godteri og snop på KG tenker jeg på denne tråden.

Hender jeg tenker på Ronja når jeg er på kino. Hvis jeg ikke husker helt feil så var det en som skrev tidligere i tråden her at det var noen som hadde ropt ut "Ronja, har du godtesnop" på kino?

I hvert fall tenker jeg på Ronja og godtesnop når jeg er på kino, for de fleste der har godtesnop... 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
På 8.4.2017 den 12.53, Polly Ester skrev:

Hender jeg tenker på Ronja når jeg er på kino. Hvis jeg ikke husker helt feil så var det en som skrev tidligere i tråden her at det var noen som hadde ropt ut "Ronja, har du godtesnop" på kino?

I hvert fall tenker jeg på Ronja og godtesnop når jeg er på kino, for de fleste der har godtesnop... 

Nei, det var ei som rota i veska si på forelesning, og så ropte en "Ronja, har du godtesnop i veska?" og så var det mange som lo, for "alle" kjenner jo til denne historien :)

Anonymkode: a7048...6a1

• Liker 7
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det var ei som rota i veska si på forelesning, og så ropte en "Ronja, har du godtesnop i veska?" og så var det mange som lo, for "alle" kjenner jo til denne historien :)

Prøver du å si at Ronja snart er like berømt som Ivar ballong?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Severus skrev:

Prøver du å si at Ronja snart er like berømt som Ivar ballong?

Hvem er Ivar ballong?

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

"Ronja, HAR du godtesnop i veska??"   Tenker meg at TS sier dette med en litt streng og høy stemme og ler hver gang. :laugh:

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er Ivar ballong?

Ivar ballong er en mann som heter Ivar, han spiste noe han ikke tålte så hodet hans svulmet opp som en ballong. 

Skrevet
På 7.4.2017 den 3.21, AnonymBruker skrev:

Østlendinger er stort sett dumme. Noen er til og det så tragisk dumme at de ler av ord de ikke selv bruker. Snop er et slikt ord. At noen nevner det ordet, er ustyrtelig morsomt, FOR DET ER JO IKKE SNOP DET HETER! Ifølge åndseliten på Østlandet. 

Er du litt gretten eller? Jeg bor på Østlandet og alle her sier så og si hele tiden enten "snop" eller "godis". Snakk om å være en nedlatende gamling, skulle tro du fortsatt lever på 70-80 tallet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 7.4.2017 den 19.56, Salka skrev:

Det rykker ikke det minste i munnvikene mine, men kanskje du får større suksess hos en 5-åring?

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det rykker ikke det minste i munnvikene mine, men kanskje du får større suksess hos en 5-åring?

Kanskje du skulle spist litt mindre sitrussitroner? 

• Liker 16
  • 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Skal jeg spise litt sjokoladesnop før jeg legger meg, eller ikke? Er det lurt? Eller dumt?

Anonymkode: 74206...eb8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 7.4.2017 den 19.41, Unika skrev:

Hahaha! Det er jo ikke ordet snop vi ler av. Forøvrig er snop helt vanlig på østlandet. 

Snop? Godteri/godis. Hvor mye godteri da? Til frokost, lunsj og middag? He He. :) 

Anonymkode: c8fc3...fe9

AnonymBruker
Skrevet

Du Ts, er du 10 år? :) 

Anonymkode: c8fc3...fe9

Skrevet

RONJA, DO YOU HAVE CANDYTREATS??? ;) 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...