Gå til innhold

Venninne hadde med eget snop, delte ikke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Polyester skrev (2 minutter siden):

Hahaha jeg fant de også! Kudos for din dedikasjon til denne tråden.

Takk, tråder som dette er grunnen til at jeg liker å være på kg :) Kg hadde vært en kjip plass hvis vi ikke hadde det gøy av og til 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Polyester skrev (6 minutter siden):

Hahaha jeg fant de også! Kudos for din dedikasjon til denne tråden.

Gratulerer med innlegg nummer 1000 forresten, så det nå 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Gratulerer med innlegg nummer 1000 forresten, så det nå 😄 

Trodde det var deg? Uansett, en ære for den som fikk det. La oss feire med å alltid dele godtesnop med de vi er glad i. Det er jo tross alt det jula handler om

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (2 minutter siden):

Trodde det var deg? Uansett, en ære for den som fikk det. La oss feire med å alltid dele godtesnop med de vi er glad i. Det er jo tross alt det jula handler om

:skaal:(ser for meg at de holder en godtepose :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde noe av det første man lærte seg var å dele, klein og flau oppførsel av Ronja🤷‍♀️ Men du virket litt streng ts, litt sånn sint mamma. Men merker jeg fikk skikkelig lyst å være med dere en kveld, dere virker veeeldig morsomme😂

Anonymkode: b6584...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Polly Ester skrev (2 minutter siden):

Jordbærfisker smaker spesielt godt sammen med lakrisbåter. :)

Spesiell smak når man blander søtt og sterkt 😅

Hyggelig å se deg igjen på kg forresten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Spesiell smak når man blander søtt og sterkt 😅

Hyggelig å se deg igjen på kg forresten :) 

Lakrisbåter er ganske søtt det også, bare på en annen måte enn fisker. Så - fisk og båt hører sammen. *fnise*

Takk for det, jeg har vært her hele tiden, men skriver ikke så mye for tiden, bare leser stort sett. Tror du var lengre borte enn meg. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Polly Ester skrev (4 minutter siden):

Lakrisbåter er ganske søtt det også, bare på en annen måte enn fisker. Så - fisk og båt hører sammen. *fnise*

Takk for det, jeg har vært her hele tiden, men skriver ikke så mye for tiden, bare leser stort sett. Tror du var lengre borte enn meg. :)

Når jeg tenker på lakrisbåter så tenker jeg alltid på Georg fra Hotel Cæsar som var så glad i det 😅

Kjekt med pause fra forumer av og til :) Jeg var vekke i 2 år, 2 raske år synes jeg, tiden går enda fortere for hvert år o:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes i hvert fall venninnen burde svare for seg. Uhøflig å spise i smug rett fra veska si. Hvor tjukk skal man bli liksom (liten digresjon). Det stod jo snop og snacks til alle på bordet fra før av 🤷‍♀️ Dette burde egentlig noen skrive en master om, de psykologiske mekanismene bak å ta med seg eget snop og smugspise rett foran andre. 

Anonymkode: 29df9...bcc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte også spesielt godt at det ble servert både snop og snacks! I tillegg til at Ronja hadde godtesnop/sjokoladesnop i veska. 

Anonymkode: b847c...c2e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...