Gå til innhold

Venninne hadde med eget snop, delte ikke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er egentlig litt skuffet etter å ha hørt podcasten. Ikke var det vertinnen som startet tråden, snopet hadde Ronja funnet på kjøkkenet til vertinnen, og det ble ikke sagt godtesnop, men nøttesnop. Det var en urban legende :sukk:

Anonymkode: abc69...4c4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er egentlig litt skuffet etter å ha hørt podcasten. Ikke var det vertinnen som startet tråden, snopet hadde Ronja funnet på kjøkkenet til vertinnen, og det ble ikke sagt godtesnop, men nøttesnop. Det var en urban legende :sukk:

Hørte det ikke sånn. Det ble sagt godtesnop og sjokoladesnop. Men det Ronja faktisk hadde, i følge Ronja selv, var nøttesnop.

Anonymkode: fd035...0d4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hørte det ikke sånn. Det ble sagt godtesnop og sjokoladesnop. Men det Ronja faktisk hadde, i følge Ronja selv, var nøttesnop.

Å, så det ble sagt? Hm...må høre den igjen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så det ble sagt? Hm...må høre den igjen.

Ja, poenget var at hun som laget tråden fortalte Ronja om tråden i fjor, og da sa Ronja at det for det første var nøttesnop hun hadde som hun ikke ville dele, og i tillegg at hun hadde funnet dette i kjøkkenskapet til vertinnen.  Altså ekstra opplysninger hun som laget tråden ikke hadde før Ronja nå fortalte det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Ronja stjal godtesnopet av vertinna, og deretter ville ha det for seg selv da hun ble fersket så blir det jo bare enda mer magisk!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om Ronja stjal godtesnopet av vertinna, og deretter ville ha det for seg selv da hun ble fersket så blir det jo bare enda mer magisk!

Nøttesnopet!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøttesnopet!

Jojo, men det er da også en form for godtesnop, vel! Vertinna så vel ikke hva det var, og tok en sjanse, først på godtesnop, så sjokoladesnop. At det ikke var sjokolade ble først klart fem år senere, men det spiller vel liten rolle.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for linken til podcasten. Startet å høre på fra begynnelsen, men endte opp med å spole til 12 minutter - og straks hun ene dama sa "godtesnop" så måtte jeg flire... 

Det gjør ingenting at historien var skrevet av noen andre enn vertinnen, historien var fortsatt knakende god. 

Nøttesnop, lizzm. 😂

Anonymkode: 2c2e5...bc1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for linken til podcasten. Startet å høre på fra begynnelsen, men endte opp med å spole til 12 minutter - og straks hun ene dama sa "godtesnop" så måtte jeg flire... 

Det gjør ingenting at historien var skrevet av noen andre enn vertinnen, historien var fortsatt knakende god. 

Nøttesnop, lizzm. 😂

Enig! Og tenk hvordan vertinna vil reagere når/hvis hun får vite om og lese tråden!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvilket nøttesnop det var som var så fantastisk godt at  hun måtte "stjele" det og ha det for seg selv?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg har en dårlig/trøtt dag minner jeg meg selv på denne tråden, hvor Ts forsøkte å få frem urettferdigheten i at Ronja ikke delte av eget snop og alle som kommenterte hang seg opp i «godtesnop» isteden 😂

Anonymkode: 980ef...a75

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse
AnonymBruker
4 timer siden, Kågebruker skrev:

Venninne hadde med doruller delte ikke.

😂

Ronja, ER det doruller du har der?! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor er godtesnopet fjernet fra butikkhyllene egentlig? Tror de det er smitte i godtesnopet? Eller bare at folk som plukker schmågodtesnop står for nær hverandre og dermed kan smitte hverandre?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...