Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 Populært innlegg #1 Del Skrevet 16. juli 2014 I går var vi samlet hos meg, fire stk., og hadde spillekveld. Jeg serverte både brus, snop og snacks. Og så var det en venninne som hadde en liten godtepose som nede i veska som hun tok fra av og til, prøvde å skjule det men jeg så det. Hun forsynte seg også av det jeg hadde framme. La oss kalle henne Ronja. Så jeg sa "Ronja, har du godtesnop?", med en sterk antydning om at jeg synes det var merkelig at hun i så fall ikke satte det fram sammen med det jeg hadde servert. Så begynte hun bare å le! Jeg gjentok "HAR du sjokoladesnop, Ronja?" Og nå begynte de faktisk å le av meg alle tre, fordi de mente godtesnop/sjokoladesnop var så barnslig å si!! Jeg ble opprørt innvending men lot det ligge og sa ikke noe mer. Merker at jeg fortsatt er irritert, hva synes dere? Er det ikke frekt å komme på besøk hos andre og ta av det man blir servert og samtidig ikke dele på det man selv har med seg? Anonymous poster hash: fcd04...1f7 89 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 16. juli 2014 #2 Del Skrevet 16. juli 2014 Det er uhøflig og veldig merkelig oppførsel. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Gjest Cevita Skrevet 16. juli 2014 Populært innlegg #3 Del Skrevet 16. juli 2014 Jo det er uhøflig, men det er ganske uhøflig som vertinne å påpeke det slik også. 238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pottepalme Skrevet 16. juli 2014 Populært innlegg #4 Del Skrevet 16. juli 2014 Godtesnop? Men jo, det var veldig spesielt og dårlig gjort. 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbæret. Skrevet 16. juli 2014 #5 Del Skrevet 16. juli 2014 Godtesnop og sjokoladesnop? Men ja, synes det var litt sært. Sånne ting er i alle fall ikke normalt i min vennegjeng. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 Populært innlegg #6 Del Skrevet 16. juli 2014 Du har ikke du noe med hva hun har i veska. Så jeg synes dere begge er sære! Hun som ikke deler, du som bryr deg. Kanskje hun ikke likte godiset ditt så godt? Du høres ut som en kjip mor når du står sånn! "Ronja, har du godtesnop i veska? Hæ? Har du?" For en vennegjeng 😂😂😂Anonymous poster hash: f8276...ddc 283 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 Populært innlegg #7 Del Skrevet 16. juli 2014 Ikke så høflig av henne, men litt barnslig av deg å irettesette henne som om hun var et lite barn... Anonymous poster hash: 62dbc...2c3 138 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #8 Del Skrevet 16. juli 2014 Godtesnop og sjokoladesnop er merkelig å si. Men det er også merkelig å ikke dele med venner, sær oppførsel. Anonymous poster hash: 52b53...43e 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottepalme Skrevet 16. juli 2014 #9 Del Skrevet 16. juli 2014 (endret) Synes ikke måten du spørte på var noe bedre akkurat. Ihvertfall på den måten jeg ser det for meg i hodet mitt. Endret 16. juli 2014 av Pottepalme 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 Populært innlegg #10 Del Skrevet 16. juli 2014 Synes egentlig det var du som oppførte deg verst Anonymous poster hash: fbf9a...46b 89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #11 Del Skrevet 16. juli 2014 Litt sært av henne, veldig sært av deg. Hun kan i det minsye ha en eller annen god eller dårlig unnskyldning/grunn; alt fra at hun ikke liker vanlig snop til at hun er på slankern til at hun er overdrevent hygienisk eller kanskje har allergier.Anonymous poster hash: 7afeb...59e 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biloba Skrevet 16. juli 2014 #12 Del Skrevet 16. juli 2014 Sosialt tilbakestående oppførsel av begge to i min bok. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 Populært innlegg #13 Del Skrevet 16. juli 2014 Jo, det er frekt å ha med seg godteri/annet når man er invitert til andre uten å dele. Det er også meget merkelig oppførsel å si "Ronja, har du godtesnop i veska" som om du snakket til en treåring. Så dere er begge rare i guess. Anonymous poster hash: 36283...66f 82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 16. juli 2014 #14 Del Skrevet 16. juli 2014 Kvinner og godteri, sier jeg bare. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 16. juli 2014 #15 Del Skrevet 16. juli 2014 barnslig av henne, synd at du bryr deg om det for det burde du faktisk heve deg over 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 16. juli 2014 #16 Del Skrevet 16. juli 2014 Det har faktisk hendt noen få ganger at jeg har hatt med eget snop til filmkveld og lignende, bare en bitteliten pose eller en sjokolade. Det har vært dersom jeg enten ikke har hatt råd til å være med på spleiselaget (dersom "alle" har hatt med noe til 50-100 kr hver og jeg feks ikke har hatt råd til mer enn 20 kr men ville bli med likevel, og jeg ikke vil komme med en fisete godtepose og samtidig forsyne meg av alt de har kjøpt), eller dersom jeg har visst at jeg KUN hadde lyst på akkurat de fem sjokoladebitene den kvelden, eller dersom jeg av praktiske årsaker (tannregulering osv) bare kunne ha mykt snop. Eller en blanding av de tre Det skal sies at det nesten alltid ender opp med at noen spiser opp snopet mitt likevel, fordi jeg ikke vil utbasunere om dårlig råd eller at "dette er bare mitt". Uansett - sikkert noen som har blitt fornærma for dette dersom de har merket det, men jeg ville heller ha med noen egne utvalgte biter enn å spise ingenting. Veldig kjipt at det ikke er lov, men jeg skjønner at noen kan reagere. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #17 Del Skrevet 16. juli 2014 Litt sært av henne, veldig sært av deg. Hun kan i det minsye ha en eller annen god eller dårlig unnskyldning/grunn; alt fra at hun ikke liker vanlig snop til at hun er på slankern til at hun er overdrevent hygienisk eller kanskje har allergier.Anonymous poster hash: 7afeb...59e Hun både spiste og drakk mye av det jeg hadde satt fram! Det skrev jeg da i sted også.Anonymous poster hash: fcd04...1f7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #18 Del Skrevet 16. juli 2014 Det du skulle ha sagt er: fy søren assa, det skal vi huske. Kanskje drite i å be henne i neste bursdag til en i klassen også.Anonymous poster hash: 1db1d...043 44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 16. juli 2014 #19 Del Skrevet 16. juli 2014 Dere høres ut som a match made in heaven. Like sære og rare begge to. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #20 Del Skrevet 16. juli 2014 Synes egentlig det var du som oppførte deg verst Anonymous poster hash: fbf9a...46b Ja, sikkert derfor hun lo av meg, fordi hun fant oppførselen min ille..Anonymous poster hash: fcd04...1f7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå