Gjest frk_Molly Skrevet 16. juli 2014 #21 Del Skrevet 16. juli 2014 Tenker ikke noe som helst om de. Folk får gjøre hva de vil og få barn med hvem de vil uten at det skal bry meg. Og hvordan vet du at barna hennes ikke var planlagte? Folk burde slutte å bry seg om hva andre gjør og heller passe på seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #22 Del Skrevet 16. juli 2014 Det at folk ikke liker at norske jenter er i lag med svarte menn eller for den saks skyld andre, er fordi en vet det at her er det ganske sikkert -1 for vår stamme. Mao er det en av oss som ikke får seg ei dame. Samtidig kan det ha mye med at de ikke har respekt for svarte, fordi de er faktisk ikke helt den beste gjengen. Noe en ser på landa deres. Anonymous poster hash: 65177...618 De kan da være adoptert eller vokst opp her?Anonymous poster hash: 0d29e...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 16. juli 2014 #23 Del Skrevet 16. juli 2014 Jeg har en slags "tvangstanke" knyttet til sortering av farger / sorter, hvor det å sortere f.eks. ei skål med Nonstop i hver sin farge gir meg god tilfredsstillelse. Å se dem ligge i én skål i et fullstendig kaos "irriterer" meg. Denne tankegangen gir seg også utslag i denne situasjonen. Hold ting fra hverandre. Hadde det derimot vært sånn at avkommet alltid enten hadde blitt helt hvit eller helt sort - så hadde det vært greit. Anonymous poster hash: 50c8c...559 Dette var en søt måte å forkle rasisme 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. juli 2014 #24 Del Skrevet 16. juli 2014 Jeg har en slags "tvangstanke" knyttet til sortering av farger / sorter, hvor det å sortere f.eks. ei skål med Nonstop i hver sin farge gir meg god tilfredsstillelse. Å se dem ligge i én skål i et fullstendig kaos "irriterer" meg. Denne tankegangen gir seg også utslag i denne situasjonen. Hold ting fra hverandre. Hadde det derimot vært sånn at avkommet alltid enten hadde blitt helt hvit eller helt sort - så hadde det vært greit. Anonymous poster hash: 50c8c...559 Tvangstanke utan hermeteikn, trur eg me seier! Tar du på alle nonstoppene og serverar dei til gjestene eller er desse dine nonstop? Set du ut fem-seks skåler med 15 nonstop i kvar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #25 Del Skrevet 16. juli 2014 Er godt med en real svartpølse mellom beina å Anonymous poster hash: 4052d...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #26 Del Skrevet 16. juli 2014 Hvilken rolle spiller det? Mørke, gule og hvite er alle dem samme, jeg hadde ikke hatt noe imot å få barn med rihanna for eksempel Anonymous poster hash: 0287b...abb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 16. juli 2014 #27 Del Skrevet 16. juli 2014 (endret) Jeg tenker ikke over det da datteren min pleier å leke med to mørkhudede tvillinger med norsk mor og afrikansk far. Har aldri brydd meg om at de har en annen hudfarge. Men visst det er snakk om muslimer og konvertitter så ser jeg det i annet lys! Endret 16. juli 2014 av Anciol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #28 Del Skrevet 16. juli 2014 Tar du på alle nonstoppene og serverar dei til gjestene eller er desse dine nonstop? Set du ut fem-seks skåler med 15 nonstop i kvar? Hihi, nei jeg klarer å styre meg, så da er det kanskje ikke en ekte tvangstanke...? Men bare tanken på å se flere fulle skåler med hver sin farge da! Oh, goody! Det gir meg ro i sjelen og ser bare så "riktig" ut Anonymous poster hash: 50c8c...559 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. juli 2014 #29 Del Skrevet 16. juli 2014 Hihi, nei jeg klarer å styre meg, så da er det kanskje ikke en ekte tvangstanke...? Men bare tanken på å se flere fulle skåler med hver sin farge da! Oh, goody! Det gir meg ro i sjelen og ser bare så "riktig" ut Anonymous poster hash: 50c8c...559 Flott og fargerikt ville eg sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haru Skrevet 16. juli 2014 #30 Del Skrevet 16. juli 2014 (endret) Hva synes dere om hvite kvinner som får barn med svarte menn? Anonymous poster hash: ba524...505 sannheten er at om du ikke hadde rasistiske motiver, ville du ikke reagert slik Ajajaj, korrupsjon av sjelen Endret 16. juli 2014 av Haru 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest günes79 Skrevet 23. juli 2014 #31 Del Skrevet 23. juli 2014 (endret) - Endret 7. september 2014 av günes79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #32 Del Skrevet 23. juli 2014 Jeg så en hvit jente på bussen med to svarte unger. Jeg tenkte først at dette var en flott jente, som er støttekontakt, eller hjelper vanskeligstilte barn. Så kalte en av ungene henne "mamma" og jeg skiftet plutselig mening om henne. Jeg så på henne som en uansvarlig person som får barn uten å planlegge, men jeg er ikke rasistisk. Hva synes dere om hvite kvinner som får barn med svarte menn? Anonymous poster hash: ba524...505 Jeg synes de får søte barn. Hvite og mørke mennesker som får barn sammen, får jo barn med en herlig fargekombinasjon! Anonymous poster hash: 90e2b...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 23. juli 2014 #33 Del Skrevet 23. juli 2014 Det at folk ikke liker at norske jenter er i lag med svarte menn eller for den saks skyld andre, er fordi en vet det at her er det ganske sikkert -1 for vår stamme. Mao er det en av oss som ikke får seg ei dame. Samtidig kan det ha mye med at de ikke har respekt for svarte, fordi de er faktisk ikke helt den beste gjengen. Noe en ser på landa deres. Anonymous poster hash: 65177...618 Men det er jo nok av menn som henter seg dame i Thailand, da gaar jo regnestykket ditt opp:P 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #34 Del Skrevet 23. juli 2014 Det at folk ikke liker at norske jenter er i lag med svarte menn eller for den saks skyld andre, er fordi en vet det at her er det ganske sikkert -1 for vår stamme. Mao er det en av oss som ikke får seg ei dame. Samtidig kan det ha mye med at de ikke har respekt for svarte, fordi de er faktisk ikke helt den beste gjengen. Noe en ser på landa deres. Anonymous poster hash: 65177...618 Vår stamme? Hjelp. Og jeg som trodde jeg var immun mot idiotiske innlegg og meninger på KG. Hva mener du seriøst med "vår stamme"? Og hvor befinner du deg? I steinalderen? Hvis du ikke får deg dame, er jeg alldeles overbevist om at det ikke er pga. av de "svarte mennene"..... Anonymous poster hash: 2bc90...d92 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malanthor Skrevet 23. juli 2014 #35 Del Skrevet 23. juli 2014 Forferderlig! At det går an og finne seg en svart mann når man er hvit selv! Det må være like ille som at en høy person finner seg en lav og vice versa. Hohoho. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #36 Del Skrevet 23. juli 2014 Jeg synes de får søte barn. Hvite og mørke mennesker som får barn sammen, får jo barn med en herlig fargekombinasjon! Anonymous poster hash: 90e2b...ad9 Ja, de har nydelig hudfarge! Også slipper de å bruke spray tan sånn som jeg må Har så lyst på en mulattunge sjæl.. Anonymous poster hash: 87b49...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malanthor Skrevet 23. juli 2014 #37 Del Skrevet 23. juli 2014 Ja, de har nydelig hudfarge! Også slipper de å bruke spray tan sånn som jeg må Har så lyst på en mulattunge sjæl.. Anonymous poster hash: 87b49...554 Ja fyttirakkern, spray tan burde nesten ha sin egen lille plass på gamle maslows pyramide. Du får finne deg en kjekk mørk mann så du kan klekke ut en fin liten mulatt da vet du. Ugh.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #38 Del Skrevet 23. juli 2014 Hva synes dere om hvite kvinner som får barn med svarte menn? Anonymous poster hash: ba524...505 ... de får vakre barn! Mulatter er noe av det peneste jeg vet. <3 Anonymous poster hash: a2f4b...2fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem Skrevet 24. juli 2014 #39 Del Skrevet 24. juli 2014 Jeg tenker at du åpenbart er rasist - selv om du påstår det motsatte. Ikke greit å lyve for seg selv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 24. juli 2014 #40 Del Skrevet 24. juli 2014 Jeg har en slags "tvangstanke" knyttet til sortering av farger / sorter, hvor det å sortere f.eks. ei skål med Nonstop i hver sin farge gir meg god tilfredsstillelse. Å se dem ligge i én skål i et fullstendig kaos "irriterer" meg. Denne tankegangen gir seg også utslag i denne situasjonen. Hold ting fra hverandre. Hadde det derimot vært sånn at avkommet alltid enten hadde blitt helt hvit eller helt sort - så hadde det vært greit. Anonymous poster hash: 50c8c...559 Du får gå over til M da vet du. Nonstop smaker ikke noe godt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå