AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #21 Del Skrevet 15. juli 2014 Hun har forferdelig ekkel navle. Anonymous poster hash: d1667...284 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #22 Del Skrevet 15. juli 2014 Om man blar tilbake på instagrammen hennes som er over 2 år tilbake, så er hun like tynn som nå. Hun har jo sikkert vokst og strekt seg siden da i tillegg. Hun er jo i tenårene. Nå har hun i tillegg hatt kyssesyken, og da er det utrolig vanskelig å få i seg noe mat Anonymous poster hash: 0d941...1ac 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 15. juli 2014 #23 Del Skrevet 15. juli 2014 Hun har forferdelig ekkel navle.Anonymous poster hash: d1667...284 Herregud, skal folk gå rundt og være usikre på navlene sine og nå? Mens mennesker her i verden mangler armer og ben.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #24 Del Skrevet 15. juli 2014 Jo, men FF har muskler i forhold til denne jenta. Anonymous poster hash: 9a991...22c Ja, det er jo det jeg mener. Jeg syns ikke FF er for tynn. Hun ser sunn ut. Det gjør ikke Kristine. Anonymous poster hash: 21eeb...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #25 Del Skrevet 15. juli 2014 Om man blar tilbake på instagrammen hennes som er over 2 år tilbake, så er hun like tynn som nå. Hun har jo sikkert vokst og strekt seg siden da i tillegg. Hun er jo i tenårene. Nå har hun i tillegg hatt kyssesyken, og da er det utrolig vanskelig å få i seg noe matAnonymous poster hash: 0d941...1ac Jeg er uenig. Hun har alltid vært veldig tynn, men har blitt synlig tynnere i det siste. Men ja, hun var jo syk, og når man er så tynn fra før blir det jo veldig lett å se at hun har tatt av seg mer fordi alle beina stikker frem. Anonymous poster hash: 21eeb...660 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #26 Del Skrevet 15. juli 2014 Om man blar tilbake på instagrammen hennes som er over 2 år tilbake, så er hun like tynn som nå. Hun har jo sikkert vokst og strekt seg siden da i tillegg. Hun er jo i tenårene. Nå har hun i tillegg hatt kyssesyken, og da er det utrolig vanskelig å få i seg noe mat Anonymous poster hash: 0d941...1ac Og derfor kler man seg slik at ribbeina er eksponert slik at man kan telle de på god avstand?Anonymous poster hash: 9a991...22c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #27 Del Skrevet 15. juli 2014 Se på armene hennes: http://bloggfiler.no/krisssy.blogg.no/images/532490-9-1405391051904.jpg Anonymous poster hash: 1dd00...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #28 Del Skrevet 15. juli 2014 Forsåvidt enda verre http://bloggfiler.no/krisssy.blogg.no/images/532490-9-1405391059458.jpg Anonymous poster hash: 1dd00...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apocalypse Skrevet 15. juli 2014 #29 Del Skrevet 15. juli 2014 Synes ikke hun virker som en av de verste bloggbertene, liker henne relativt godt jeg. Synes riktignok litt synd på henne, virker som hun er usikker på seg selv og kanskje føler hun må vise mest mulig av kroppen for å bli likt..? Også synes jeg det er kjipt at hun får så mange jævlige kommentarer om kroppen sin, lurer på om hun hadde fått like mye dritt hvis hun hadde hatt en tilsvarende kropp på motsatt side av skalaen. Mistenker at det hadde vært mer av "så utrolig bra at du kler deg som du vil med den kroppen du har, du er et stort forbilde og viser at man kan være fin uansett størrelse <3<3<3." Men jeg ser jo at hun er veldig tynn og at bildene hennes havner på pro-ana-blogger. I perioden jeg selv hadde et anstrengt forhold til mat hadde jeg sikkert syntes hun var perfekt og brukt bildene som "motivasjon," så jeg skjønner jo at folk er bekymret for unge jenter som leser bloggen hennes. Håper for helsa hennes sin skyld at hun går litt opp i vekt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 15. juli 2014 #30 Del Skrevet 15. juli 2014 Også synes jeg det er kjipt at hun får så mange jævlige kommentarer om kroppen sin, lurer på om hun hadde fått like mye dritt hvis hun hadde hatt en tilsvarende kropp på motsatt side av skalaen. Mistenker at det hadde vært mer av "så utrolig bra at du kler deg som du vil med den kroppen du har, du er et stort forbilde og viser at man kan være fin uansett størrelse <3<3<3." Uansett størrelse gjelder ikke "size 0" vet du vel! #fatlogic Personer som legger seg ut på en slik måte vil få kritikk uansett størrelse. Tynn, feit, for mye muskler, for lite muskler, ikke tynn nok, ikke feit nok osv. Så hadde hun vært fyldigere så hadde nok KG's rampelys patrulje kritisert det også. Disse kommentarene går jo rett i hue på disse bloggerne og det får jo sine konsekvenser, ser jo på enkelte andre bloggere hvordan de er blitt til "gamle hollywood fruer" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
outkast Skrevet 15. juli 2014 #31 Del Skrevet 15. juli 2014 (endret) Folkens, selv om man er veldig tynn betyr ikke at man er anorektiker. Det er en sykdom som sitter i hodet, bare for å ha det klart. Bortsett fra å være veldig tynn, hva er det hun har gjort galt egentlig? Om hun vil bruke shorts om vinteren, kan hun vel det? Endret 15. juli 2014 av outkast 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #32 Del Skrevet 16. juli 2014 Folkens, selv om man er veldig tynn betyr ikke at man er anorektiker. Det er en sykdom som sitter i hodet, bare for å ha det klart. Bortsett fra å være veldig tynn, hva er det hun har gjort galt egentlig? Om hun vil bruke shorts om vinteren, kan hun vel det? Bladde meg gjennom noen sider nå og ser at hun skriver utrolig mye om mat på en slik måte som er typisk for ss-jenter. Hun er veldig opptatt av hvor mye usunn mat det er i USA, og skriver alltid at hun har spist salat eller yoghurt. Og hun la ut et bilde av en pizza, men måtte altså påpeke at det ikke var hennes pizza, men hun tok bare bilde av den. Anonymous poster hash: eb9e8...863 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #33 Del Skrevet 16. juli 2014 Bortsett fra det med å være for tynn, synes jeg hun skriver på en kul måte, ikke altfor selvdiggende som mange andre bloggere, virker som en likandes jente som ellers fronter sunne verdier som å ha et godt forhold til familien og å være flink på skolen. Anonymous poster hash: b143c...818 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #34 Del Skrevet 16. juli 2014 Bortsett fra det med å være for tynn, synes jeg hun skriver på en kul måte, ikke altfor selvdiggende som mange andre bloggere, virker som en likandes jente som ellers fronter sunne verdier som å ha et godt forhold til familien og å være flink på skolen.Anonymous poster hash: b143c...818 Sikker på at du har vært inne på rett blogg?Anonymous poster hash: 9a991...22c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 16. juli 2014 #35 Del Skrevet 16. juli 2014 Jeg synes hun er for tynn. Dessuten irriterer jeg meg grenseløst over at hun alltid stikker fram den spisse haka si på alle bildene! Og henger solbriller langt ute på nesetippen! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 16. juli 2014 #36 Del Skrevet 16. juli 2014 Veldig få anorektikere vil eksonere seg på denne måten, rett og slett fordi det konstant sitter i hodet at man er for tjukk. Da jeg var på mitt laveste vektmessig nektet jeg gå med annet enn hettegensere fra herreavdelingen og enorme ullgensere - ikke bare fordi jeg syntes jeg selv var enorm, men fordi jeg alltid frøs til tross for 25g og sol på sommeren. No way at man kan klare gå ute i minishorts midt på vinteren verken psykisk eller fysisk på vinteren om man har anoreksi. Hun kan ha tendenser - vet hun spiser veldig sunt til vanlig, og det kan godt hende hun spiser all denne maten hun poster bilder av, men så trener hun jo hver dag også. Synes forsåvidt hun virker som ei smart jente ellers, gode karakterer og holder de dårlige sidene unna bloggen (eks twittermeldinger osv) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #37 Del Skrevet 16. juli 2014 Veldig få anorektikere vil eksonere seg på denne måten, rett og slett fordi det konstant sitter i hodet at man er for tjukk. Da jeg var på mitt laveste vektmessig nektet jeg gå med annet enn hettegensere fra herreavdelingen og enorme ullgensere - ikke bare fordi jeg syntes jeg selv var enorm, men fordi jeg alltid frøs til tross for 25g og sol på sommeren. No way at man kan klare gå ute i minishorts midt på vinteren verken psykisk eller fysisk på vinteren om man har anoreksi. Hun kan ha tendenser - vet hun spiser veldig sunt til vanlig, og det kan godt hende hun spiser all denne maten hun poster bilder av, men så trener hun jo hver dag også. Synes forsåvidt hun virker som ei smart jente ellers, gode karakterer og holder de dårlige sidene unna bloggen (eks twittermeldinger osv) Jeg sier ikke at Kristine er anorektisk, men det du nevner her varierer veldig fra person til person, selv med anoreksia. Snakker av erfaring:)Anonymous poster hash: e22e2...dca 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #38 Del Skrevet 16. juli 2014 Veldig få anorektikere vil eksonere seg på denne måten, rett og slett fordi det konstant sitter i hodet at man er for tjukk. Da jeg var på mitt laveste vektmessig nektet jeg gå med annet enn hettegensere fra herreavdelingen og enorme ullgensere - ikke bare fordi jeg syntes jeg selv var enorm, men fordi jeg alltid frøs til tross for 25g og sol på sommeren. No way at man kan klare gå ute i minishorts midt på vinteren verken psykisk eller fysisk på vinteren om man har anoreksi. Hun kan ha tendenser - vet hun spiser veldig sunt til vanlig, og det kan godt hende hun spiser all denne maten hun poster bilder av, men så trener hun jo hver dag også. Synes forsåvidt hun virker som ei smart jente ellers, gode karakterer og holder de dårlige sidene unna bloggen (eks twittermeldinger osv) Sier ikke at hun er anorektiker men noen kan føle seg bedre av å få bekreftet fra andre at de er tynne og være et pro ana forbilde Anonymous poster hash: 8f225...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 16. juli 2014 #39 Del Skrevet 16. juli 2014 Sier ikke at hun er anorektiker men noen kan føle seg bedre av å få bekreftet fra andre at de er tynne og være et pro ana forbilde Anonymous poster hash: 8f225...4e8 Det er sant - og det kan det godt virke som hun gjør siden hun føler hun må eksponere kroppen konstant..Men hun trenger ikke ha spiseforstyrrelser for det er det jeg ville fram til (Y) Hun har vel skrevet en del ganger på bloggen at hun er fornøyd med kroppen sin, så det er vel ikke rart hun vil vise den fram, og spesielt ikke når hun er weheartit-favorittjente og instagrammen hennes overflyter av jenter som vil være som henne.. Men det er et dårlig ideal, det er sant og det burde hun selv skjønne:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #40 Del Skrevet 16. juli 2014 Ja, det er jo det jeg mener. Jeg syns ikke FF er for tynn. Hun ser sunn ut. Det gjør ikke Kristine. Anonymous poster hash: 21eeb...660 Hun ser absolutt ikke tynn ut, men syk! Like ille begge to, de er helt tydeligvis syke mennesker. Trist. Anonymous poster hash: 5814c...3be 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg