Spiremor Skrevet 29. august 2014 Forfatter #81 Del Skrevet 29. august 2014 Skal legge deg inn etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissa Skrevet 1. september 2014 #82 Del Skrevet 1. september 2014 Hadde time hos legen idag, og legen regnet seg frem til at jeg har termin 17.04, ikke 19.04 Får du endret på dette Spiremor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 2. september 2014 Forfatter #83 Del Skrevet 2. september 2014 Hadde time hos legen idag, og legen regnet seg frem til at jeg har termin 17.04, ikke 19.04 Får du endret på dette Spiremor? Oppdatert! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 3. september 2014 #84 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Wooops jeg ligger ikke inne. Legger du meg til Endret 3. september 2014 av primadonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 3. september 2014 Forfatter #85 Del Skrevet 3. september 2014 Ja, hva er infoen din? Du ser formatet og rekkefølgen på førstesiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 3. september 2014 #86 Del Skrevet 3. september 2014 Alder 20 år, B1, TB 05.08, Menstermin 25.03 Kjønn ukjent Her spiremor. Du skrev du skulle legge d til. Må ha gått i glemmeboka :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 4. september 2014 Forfatter #87 Del Skrevet 4. september 2014 Her spiremor. Du skrev du skulle legge d til. Må ha gått i glemmeboka :-) Beklager det! Skal få lagt deg inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 4. september 2014 #88 Del Skrevet 4. september 2014 Beklager det! Skal få lagt deg inn Supert! Ha en fin dag 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 4. september 2014 Forfatter #89 Del Skrevet 4. september 2014 Supert! Ha en fin dag 😃 Du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 7. september 2014 Forfatter #90 Del Skrevet 7. september 2014 Er veldig spent på oul, kjenner jeg! Men så lurer jeg på én ting: hvis jeg blir flyttet fram til februar, må jeg da slutte å henge i denne terminklubben? Eller får jeg være del av både denne og den for jan-feb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 7. september 2014 #91 Del Skrevet 7. september 2014 Er veldig spent på oul, kjenner jeg! Men så lurer jeg på én ting: hvis jeg blir flyttet fram til februar, må jeg da slutte å henge i denne terminklubben? Eller får jeg være del av både denne og den for jan-feb? Jeg synes du kan fortsette å henge her! trist om du forsvinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 7. september 2014 Forfatter #92 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg synes du kan fortsette å henge her! trist om du forsvinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 7. september 2014 #93 Del Skrevet 7. september 2014 Vær her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 7. september 2014 Forfatter #94 Del Skrevet 7. september 2014 Er ennå fire uker til jeg får svar, var bare litt tanker som surret Dere slipper visst ikke unna meg uansett fram til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 7. september 2014 #95 Del Skrevet 7. september 2014 Er ennå fire uker til jeg får svar, var bare litt tanker som surret Dere slipper visst ikke unna meg uansett fram til da Mest sannsynlig for meg også. I følge legen nå lå det an til 28 februar, men det er så i vippeskillet, så blir nok litt begge steder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 8. september 2014 Forfatter #96 Del Skrevet 8. september 2014 Vi får henge i begge klubbene hvis vi ender opp i februar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. september 2014 #97 Del Skrevet 10. september 2014 Har visst ikke svart her. Har termin 1 mars. 23 år, hvis det var relevant, det husker jeg ikke. Barn nummer 2. Tror det er gutt, men vet ikke enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 14. september 2014 #98 Del Skrevet 14. september 2014 Hei prøver å snike meg Forsiktig inn i denne gruppen .... Litt skeptisk enda men prøver .... Noen som vil legge meg inn? Hva trenger dere av informasjon? Siste mens først dag : 05.07.14 Første barn Alder 30 Termin 11 april 2015 Mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. september 2014 #99 Del Skrevet 14. september 2014 Hei prøver å snike meg Forsiktig inn i denne gruppen .... Litt skeptisk enda men prøver .... Noen som vil legge meg inn? Hva trenger dere av informasjon? Siste mens først dag : 05.07.14 Første barn Alder 30 Termin 11 april 2015 Mer? Det er spiremor som legger inn, hun ser det nok snart:) Når du fikk positiv test skrives også :) Og du er velkommen inn i skravletråden også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. september 2014 #100 Del Skrevet 14. september 2014 Og foresten, så ble jeg satt tilbake noen dager så foreløpig termin er 16 april:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå