Gå til innhold

Terminliste mars/april 2015


Spiremor

Anbefalte innlegg

Vil du at jeg skal legge det inn i lista? Eller vente til ul? :) Spennende å se om vi får noen flere gutter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Termindato fra tidlig UL sier 23 mars, men venter til OUL på tirsdag for sikrere dato, og forhåpentligvis kjønn i tillegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er forresten 20 år, første barn og fikk to blå den 11 juli :D

Har lagt deg inn nå :)

Har du skrevet opp meg?

Nei, men det er fint om du skriver dine opplysninger her. Et eksempel er Miss Stiles: X år - B1 - TB 17.06. - UL-termin 24.02. - Kjønn ukjent, men tror X.

Skal få lagt deg inn når jeg har den infoen :) Kunne ikke se at du hadde skrevet alder og dato for to blå i innledningen i dagboka di, så da lar jeg deg ta jobben med å fylle ut selv ;)

Begynner å bli en del jenter nå! :)

Ja, føler vi er en overvekt jenter her nå :P Er foreløpig bare 3-2 til jentene av de som er lagt inn i lista, da, men vi "vinner" foreløpig kjønnskampen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det er fint om du skriver dine opplysninger her. Et eksempel er Miss Stiles: X år - B1 - TB 17.06. - UL-termin 24.02. - Kjønn ukjent, men tror X.

Skal få lagt deg inn når jeg har den infoen :) Kunne ikke se at du hadde skrevet alder og dato for to blå i innledningen i dagboka di, så da lar jeg deg ta jobben med å fylle ut selv ;)

32 år - B1 - TB 25.06 - UL-termin 01.03. - :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er så mye jenter, så øker det sjansen min for å få gutt. Hihi, kan late som hvertfall :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi 28 oktober får jeg vite hva som skjuler deg.bytter hele tida på hva jeg ønsker. Ser jeg søte babyklær i rosa er tanken ææææjeg vil ha jente, og samme med gutteklær. Viser vel bare at det ikke betyr særlig mye for oss hva vi får :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi 28 oktober får jeg vite hva som skjuler deg.bytter hele tida på hva jeg ønsker. Ser jeg søte babyklær i rosa er tanken ææææjeg vil ha jente, og samme med gutteklær. Viser vel bare at det ikke betyr særlig mye for oss hva vi får :)

Det er ikke så lenge til! :D Finnes jo så mye fint til begge kjønn, så det å kle på de små blir ikke noe problem ;) Kanskje det blir gutt på deg, da, for å jevne ut statistikken vår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har termin 6.April.2015

Men vi er bare 14+5 uker på vei, så vi får vell vite en 100% riktig når vi er på kontroll igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...