AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #21 Skrevet 14. juli 2014 Det eneste jeg har opplevd som utpreget negativt er sigaretter...ekle greier. Anonymous poster hash: c49ea...76f
Gjest Andrea93 Skrevet 14. juli 2014 #22 Skrevet 14. juli 2014 Har aldri smakt forskjell jeg, med unntak av når han har spist asparges. .. Dere vet den rare lukten tiss får etter man har spist det? Vel, sånn smaker sæden også. .. Ikke godt, selv for meg som elsker å svelge
Gjest HarryDotter Skrevet 14. juli 2014 #23 Skrevet 14. juli 2014 (endret) Ananas, utover det så smaker sperm sperm, og sperm er godt. Tok en liten dråpe i munn en gang for å teste pinslene kvinnene må utsette seg for og det følte jeg etset opp tungen min Det smakte overhode ikke vondt, men var så fryktelig sterkt for slimhinnene i munnen husker jeg..Aldri mer for å si det enkelt...Jeg skjønner ikke at noen kan få hele munnen full av det sterke stoffet der og atpåtil svelge! Kudos til deg og de som gjør det med glede ......men er veldig turn-ON når hun vil smake da Endret 14. juli 2014 av HarryDotter
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #25 Skrevet 14. juli 2014 Har akkurat spist 300 gram bringebær. Noen som vil komme å smake bringebærsperm? Forresten! Hvor lang tid tar det, etter inntak av en matvarer før det kan kjennes på smaken?Anonymous poster hash: c330d...f9c
Gjest lurven Skrevet 15. juli 2014 #26 Skrevet 15. juli 2014 Ananas, utover det så smaker sperm sperm, og sperm er godt. Er det så godt a.. er det noe du kunne hatt på brødskiva?
Gjest KateW Skrevet 15. juli 2014 #27 Skrevet 15. juli 2014 Er det så godt a.. er det noe du kunne hatt på brødskiva? Det har jeg vel ikke sagt, men når man suger, så står det liksom på menyen 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #28 Skrevet 15. juli 2014 Asparges er helt grusomt.Anonymous poster hash: 45e0d...9ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå