AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Noen tips til hva jeg kan spise evt hva jeg bør unngå å spise, for at spermen min skal smake godt? Anonymous poster hash: c330d...f9c
Gjest HarryDotter Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Spis ananas Seriøst? Funker det faktisk? Har hørt rykter om det men...
LilleLilla Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Seriøst? Funker det faktisk? Har hørt rykter om det men... Jeg skal ærlig innrømme at jeg aldri har prøvd det ut selv, men jeg har hørt folk si at det fungerer. Så tja, jeg tror det?
Gjest HarryDotter Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Jeg skal ærlig innrømme at jeg aldri har prøvd det ut selv, men jeg har hørt folk si at det fungerer. Så tja, jeg tror det? Haha...har aldri hatt "bruk for" å smake godt så slipper å gruble på den problemstillingen, men interessant med slike "urban legends" som dette Du er kvinne forresten?
LilleLilla Skrevet 14. juli 2014 #6 Skrevet 14. juli 2014 Haha...har aldri hatt "bruk for" å smake godt så slipper å gruble på den problemstillingen, men interessant med slike "urban legends" som dette Du er kvinne forresten? Enig. For alt jeg vet innbiller de seg bare at de smaker forskjellen? Forventer man at noe skal smake grusomt, så har man enklere for å tenke at det smaker nettopp grusomt. Forventer man at noe skal smake godt, da er det enklere å tenke at det smaker godt også. Blindtest neste? Stemmer
Gjest HarryDotter Skrevet 14. juli 2014 #7 Skrevet 14. juli 2014 Enig. For alt jeg vet innbiller de seg bare at de smaker forskjellen? Forventer man at noe skal smake grusomt, så har man enklere for å tenke at det smaker nettopp grusomt. Forventer man at noe skal smake godt, da er det enklere å tenke at det smaker godt også. Blindtest neste? Stemmer Tror faktisk helt seriøst at du er inne på noe der... Hehe...blindtest er tingen! God ide! Nå må jeg bare finne villige kvinner som vil smake i tur og orden. Selvsagt skal damene få ta med seg matvarene de "tror" vil gjøre underverker på smaken ...så får vi se . Jeg vil poste mine vitenskapelige baserte resultater fredag kl. 18.00
LilleLilla Skrevet 14. juli 2014 #8 Skrevet 14. juli 2014 Tror faktisk helt seriøst at du er inne på noe der... Hehe...blindtest er tingen! God ide! Nå må jeg bare finne villige kvinner som vil smake i tur og orden. Selvsagt skal damene få ta med seg matvarene de "tror" vil gjøre underverker på smaken ...så får vi se . Jeg vil poste mine vitenskapelige baserte resultater fredag kl. 18.00 Nå på fredag, sant? Passer fint, da skal jeg passe på å holde meg hjemme rundt den tiden og trykke f5 konstant, slik at jeg får lest om resultatene fra undersøkelsen din!
Gjest HarryDotter Skrevet 14. juli 2014 #9 Skrevet 14. juli 2014 Nå på fredag, sant? Passer fint, da skal jeg passe på å holde meg hjemme rundt den tiden og trykke f5 konstant, slik at jeg får lest om resultatene fra undersøkelsen din! Tror hvertfall jeg skal klare å få med miiiiiiiinst 15 damer fra nærområdet. keine problem Sorry...nå sporer jeg av her. Sorry TS
Heeyaa Skrevet 14. juli 2014 #10 Skrevet 14. juli 2014 Ananas og frisk frukt generelt er bra for smaken og lukten, både hos gutter og jenter. Kylling, fet mat og øl er i hver fall det jeg vet som gir dårlig spermsmak.
Gjest KateW Skrevet 14. juli 2014 #11 Skrevet 14. juli 2014 Ananas, utover det så smaker sperm sperm, og sperm er godt.
Heeyaa Skrevet 14. juli 2014 #12 Skrevet 14. juli 2014 Ananas, utover det så smaker sperm sperm, og sperm er godt. DU smaker godt!
siwhel Skrevet 14. juli 2014 #14 Skrevet 14. juli 2014 Ananas, utover det så smaker sperm sperm, og sperm er godt. Aldri opplevd at sperm ikke var så godt like vel? Har vel vært max uheldig jeg da 😁
Gjest KateW Skrevet 14. juli 2014 #15 Skrevet 14. juli 2014 Aldri opplevd at sperm ikke var så godt like vel? Har vel vært max uheldig jeg da Næææ, altså hvordan skal jeg si det? Det er jo ikke akkurat sjokolade, men det smaker som det skal? Om det makes sense?
siwhel Skrevet 14. juli 2014 #16 Skrevet 14. juli 2014 Næææ, altså hvordan skal jeg si det? Det er jo ikke akkurat sjokolade, men det smaker som det skal? Om det makes sense? Joda det skal vel smake sperm. Hihi men av og til kan det jo bli litt stram smak om du forstår meg. Men merket den smaker bedre om gutt/mann ikke sparer seg.
Heeyaa Skrevet 14. juli 2014 #17 Skrevet 14. juli 2014 Men merket den smaker bedre om gutt/mann ikke sparer seg. Dette stemmer nok godt ja. Når jeg var 18-19 år og var veldig fascinert av store cumshots, hadde jeg en KK som gjerne var med på leken. Og da sparte jeg ofte i 1-2 uker for å spurte mest mulig. Til poenget--> hun sa det smakte bedre de gangene jeg ikke sparte
Gjest KateW Skrevet 14. juli 2014 #18 Skrevet 14. juli 2014 Joda det skal vel smake sperm. Hihi men av og til kan det jo bli litt stram smak om du forstår meg. Men merket den smaker bedre om gutt/mann ikke sparer seg. Jupp, den blir mindre, uhm, konsentrert i smaken da?
siwhel Skrevet 14. juli 2014 #19 Skrevet 14. juli 2014 Jupp, den blir mindre, uhm, konsentrert i smaken da? 😀
Uredd Skrevet 14. juli 2014 #20 Skrevet 14. juli 2014 At matvarer setter smak på spermen er vel alment akseptert. Ananas og frukt har ofte blitt anbefalt som positiv smaksforsterker. Meieriprodukter har også rykte på seg for å gi en særegen smak uten at jeg har hørt det bli nevnt som spesielt negativt. Asparges eller løk og wet er derimot ingen høydare...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå