Cathrine88 Skrevet 14. juli 2014 #21 Skrevet 14. juli 2014 Sikker på at du har tenkt ordentlig gjennom dette, TS? Tenk om du kommer til Latin-Amerika etter ett og et halvt år uten sex, og din sol Raoul introduserer deg for sin barske kjæreste Carlos - med øyne som mørkebrun fløyel og et smil som kan lyse opp selv den mørkeste tropenatt. 5
Nowayback Skrevet 14. juli 2014 #22 Skrevet 14. juli 2014 (endret) Jeg lever i ufrivillig sølibat, er det også okey? Endret 14. juli 2014 av gutt_86
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #23 Skrevet 15. juli 2014 Hvorfor vil du ikke det? Sølibat er jo gøy, og man slipper bekymre seg for å dø av aids etc. Jeg skal uansett få Raoul til å teste seg før det skjer noe som helst. Anonymous poster hash: fcfed...7fd Dust.Anonymous poster hash: 87780...a67 1
Gjest HarryDotter Skrevet 15. juli 2014 #24 Skrevet 15. juli 2014 Jeg lever i ufrivillig sølibat, er det også okey? Nei det er ikke ok. Det beste av allt er at du som mann ikke kan gjøre en dritt med det Er ikke det fantastisk? Kul "smiley" forresten
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #25 Skrevet 15. juli 2014 Ren nysgjerrighet, hvorfor velger dere å leve i sølibat? Anonymous poster hash: 4117c...28e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #26 Skrevet 15. juli 2014 Ren nysgjerrighet, hvorfor velger dere å leve i sølibat?Anonymous poster hash: 4117c...28e De velger det ikke, ingen som vil pule dem sikkertAnonymous poster hash: 87780...a67 1
Sapientia Skrevet 15. juli 2014 #27 Skrevet 15. juli 2014 Jeg levde i sånn ca frivillig sexløst (det var jo ikke et skikkelig sølibat, jeg hadde ikke lovet noen gud eller megselv og avstå fra sex) i ca 12 år. Hvorfor? Fordi jeg var så sabla glad for at jeg endelig hadde tatt det skrittet og kvitta meg med eksen (den prosessen tok 2 år) at et nytt forhold fristet overhodet ikke på ca 10 av de 12 årene. Og jeg har ikke sex utenfor forhold. I tillegg var jeg veldig opptatt og det å finne en å bli sammen med var lengst nede på prioriteringslista. Eneste problemet med oppholdet var at jeg visste hva jeg gikk glipp av... Den tilstanden opphørte for ca 9mnd siden, og jeg har ingen planer om å gå tilbake til singeltilværelsen
Gjest Eurodice Skrevet 15. juli 2014 #28 Skrevet 15. juli 2014 De velger det ikke, ingen som vil pule dem sikkertAnonymous poster hash: 87780...a67 Lavpannet kommentar. Les tråden fra begynnelsen.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #29 Skrevet 15. juli 2014 Lavpannet kommentar. Les tråden fra begynnelsen. Jeg har gjort det! Og dette er min konklusjon.Anonymous poster hash: 87780...a67
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #30 Skrevet 15. juli 2014 2 uker i dag Kjæresten er i forsvaret og jeg ser han fortsatt ikke før om 1,5 uker, så blir sølibat frem til da. Jeg er heller ikke noe glad i å onanere, så det blir det ikke noe av. Men kjenner jeg begynner å bli veldig kosesyk. Anonymous poster hash: 23410...c4c
Gjest lurven Skrevet 16. juli 2014 #31 Skrevet 16. juli 2014 Jeg levde i sølibat i 12 år. hvorfor det
Gjest Eurodice Skrevet 16. juli 2014 #32 Skrevet 16. juli 2014 hvorfor det Det har jeg forklart tidligere i tråden.
Gjest lurven Skrevet 16. juli 2014 #33 Skrevet 16. juli 2014 Det har jeg forklart tidligere i tråden. okaii har ikke lest hele tråden,
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå