Gå til innhold

Vi som lever i sølibat


Fremhevede innlegg

Skrevet

Sikker på at du har tenkt ordentlig gjennom dette, TS? Tenk om du kommer til Latin-Amerika etter ett og et halvt år uten sex, og din sol Raoul introduserer deg for sin barske kjæreste Carlos - med øyne som mørkebrun fløyel og et smil som kan lyse opp selv den mørkeste tropenatt.

  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg lever i ufrivillig sølibat, er det også okey? suicide.gif

Endret av gutt_86
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du ikke det? Sølibat er jo gøy, og man slipper bekymre seg for å dø av aids etc. Jeg skal uansett få Raoul til å teste seg før det skjer noe som helst.

Anonymous poster hash: fcfed...7fd

Dust.

Anonymous poster hash: 87780...a67

  • Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg lever i ufrivillig sølibat, er det også okey? suicide.gif

Nei det er ikke ok. Det beste av allt er at du som mann ikke kan gjøre en dritt med det ;) Er ikke det fantastisk?

Kul "smiley" forresten :tommelopp:

AnonymBruker
Skrevet

Ren nysgjerrighet, hvorfor velger dere å leve i sølibat?



Anonymous poster hash: 4117c...28e
AnonymBruker
Skrevet

Ren nysgjerrighet, hvorfor velger dere å leve i sølibat?

Anonymous poster hash: 4117c...28e

De velger det ikke, ingen som vil pule dem sikkert

Anonymous poster hash: 87780...a67

  • Liker 1
Skrevet

Jeg levde i sånn ca frivillig sexløst (det var jo ikke et skikkelig sølibat, jeg hadde ikke lovet noen gud eller megselv og avstå fra sex) i ca 12 år.

Hvorfor?

Fordi jeg var så sabla glad for at jeg endelig hadde tatt det skrittet og kvitta meg med eksen (den prosessen tok 2 år) at et nytt forhold fristet overhodet ikke på ca 10 av de 12 årene. Og jeg har ikke sex utenfor forhold. I tillegg var jeg veldig opptatt og det å finne en å bli sammen med var lengst nede på prioriteringslista. Eneste problemet med oppholdet var at jeg visste hva jeg gikk glipp av...

Den tilstanden opphørte for ca 9mnd siden, og jeg har ingen planer om å gå tilbake til singeltilværelsen

Gjest Eurodice
Skrevet

De velger det ikke, ingen som vil pule dem sikkert

Anonymous poster hash: 87780...a67

Lavpannet kommentar. Les tråden fra begynnelsen.

AnonymBruker
Skrevet

Lavpannet kommentar. Les tråden fra begynnelsen.

Jeg har gjort det! Og dette er min konklusjon.

Anonymous poster hash: 87780...a67

AnonymBruker
Skrevet

2 uker i dag :P Kjæresten er i forsvaret og jeg ser han fortsatt ikke før om 1,5 uker, så blir sølibat frem til da. Jeg er heller ikke noe glad i å onanere, så det blir det ikke noe av. Men kjenner jeg begynner å bli veldig kosesyk.



Anonymous poster hash: 23410...c4c
Gjest lurven
Skrevet

Jeg levde i sølibat i 12 år.

:sjokkert::grine: hvorfor det

Gjest Eurodice
Skrevet

:sjokkert::grine: hvorfor det

Det har jeg forklart tidligere i tråden.

Gjest lurven
Skrevet

Det har jeg forklart tidligere i tråden.

okaii har ikke lest hele tråden,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...