AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Jeg skal holde meg unna menn til januar 2016. Da skal jeg tilbake til Latin-Amerika og ha meg med Raoul. Han er min sol. Men jeg vet ikke om han er singel.. Siste samleie var forrige søndag morgen. Så nå skal jeg knipe igjen. Flere som vil være med? Anonymous poster hash: fcfed...7fd
Gjest Eurodice Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 Jeg skal holde meg unna menn til januar 2016. Da skal jeg tilbake til Latin-Amerika og ha meg med Raoul. Han er min sol. Men jeg vet ikke om han er singel.. Siste samleie var forrige søndag morgen. Så nå skal jeg knipe igjen. Flere som vil være med? Anonymous poster hash: fcfed...7fd Dele Raoul med deg, mener du? 11
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Dele Raoul med deg, mener du? Næh.. tenkte på å leve i sølibat! Hvem klarer det lengst! Litt over 1 uke på meg nå. Anonymous poster hash: fcfed...7fd
Gjest Eurodice Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Næh.. tenkte på å leve i sølibat! Hvem klarer det lengst! Litt over 1 uke på meg nå. Anonymous poster hash: fcfed...7fd Jeg levde i sølibat i 12 år. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Næh.. tenkte på å leve i sølibat! Hvem klarer det lengst! Litt over 1 uke på meg nå. Anonymous poster hash: fcfed...7fd Jeg har levd i sølibat i 8 år og ja, jeg har mann, men sex interesserer oss ikke. Anonymous poster hash: f2313...f08
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #6 Skrevet 14. juli 2014 Jeg har levd i sølibat i 8 år og ja, jeg har mann, men sex interesserer oss ikke. Anonymous poster hash: f2313...f08 Serr? Er dere asexuelle? Fordelen er at dere slipper kjønnssykdommer Siden de fleste er utro. Anonymous poster hash: fcfed...7fd
Gjest Eurodice Skrevet 14. juli 2014 #7 Skrevet 14. juli 2014 (endret) Serr? Er dere asexuelle? Fordelen er at dere slipper kjønnssykdommer Siden de fleste er utro. Anonymous poster hash: fcfed...7fd Jeg er langt fra aseksuell, men de fleste av de årene var vanskelige og problemfylte. Jeg hadde mer enn nok med å takle alt, så tanken på sex var meget fjern. Dessuten var jeg singel. PS. Jeg må tilføye at jeg også var alene med flere barn. Endret 14. juli 2014 av Arabella
lillbilly Skrevet 14. juli 2014 #8 Skrevet 14. juli 2014 Ikke fatter jeg vitsen med å leve i sølibat i 1.5 år for en mann du ikke engang vet om han er singel.... Levde i sølibat i mange år, men det var for min egen del. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #9 Skrevet 14. juli 2014 Jeg hadde sølibat i 4 år, og det var av samme grunn som Arabella beskriver over her. Ting skjedde, men nå er ting tilbake på normalen. Jeg skal aldri, aldri leve i sølibat igjen! Anonymous poster hash: 3ef0f...c43
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #10 Skrevet 14. juli 2014 Jeg hadde sølibat i 4 år, og det var av samme grunn som Arabella beskriver over her. Ting skjedde, men nå er ting tilbake på normalen. Jeg skal aldri, aldri leve i sølibat igjen! Anonymous poster hash: 3ef0f...c43 Hvorfor vil du ikke det? Sølibat er jo gøy, og man slipper bekymre seg for å dø av aids etc. Jeg skal uansett få Raoul til å teste seg før det skjer noe som helst. Anonymous poster hash: fcfed...7fd
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #11 Skrevet 14. juli 2014 Leve i sølibat som et bevisst valg? Sånn ellers har jeg ikke hatt sex på 5-6 år nå, er singel, og tenker ikke på det. Anonymous poster hash: bccea...342
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #12 Skrevet 14. juli 2014 Serr? Er dere asexuelle? Fordelen er at dere slipper kjønnssykdommer Siden de fleste er utro. Anonymous poster hash: fcfed...7fd Ja det er nettopp det vi er og nei, vi er ikke utro. Anonymous poster hash: f2313...f08
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #13 Skrevet 14. juli 2014 Hvorfor vil du ikke det? Sølibat er jo gøy, og man slipper bekymre seg for å dø av aids etc. Jeg skal uansett få Raoul til å teste seg før det skjer noe som helst. Anonymous poster hash: fcfed...7fd Fordi jeg vil ha sex! Vi skal alle dø en gang uansett, så hvorfor ikke? PS: Ikke pul ikke-faste partnere uten kondom! Anonymous poster hash: 3ef0f...c43
Chloe- Skrevet 14. juli 2014 #14 Skrevet 14. juli 2014 (endret) Tenk så mye Raoul har seg da. Alle de flotte latin-amerikanske damene. Endret 14. juli 2014 av Chloe-
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #15 Skrevet 14. juli 2014 Fordi jeg vil ha sex! Vi skal alle dø en gang uansett, så hvorfor ikke? PS: Ikke pul ikke-faste partnere uten kondom! Anonymous poster hash: 3ef0f...c43 Tenk om kondomen sprekker da??? Anonymous poster hash: fcfed...7fd
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #16 Skrevet 14. juli 2014 Tenk så mye Raoul har seg da. Alle de flotte latin-amerikanske damene. Åå, ikke si det da Jeg blir så sjalu. Har en venninne som er keen på han og.. Skikkelig drama. Anonymous poster hash: fcfed...7fd
LiilS Skrevet 14. juli 2014 #17 Skrevet 14. juli 2014 Jeg har levd i sølibat i 18 år, så jeg tror nok jeg kan klare det en ganske god stund til.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #18 Skrevet 14. juli 2014 Tenk om kondomen sprekker da??? Anonymous poster hash: fcfed...7fd Shit happens! You only live once! Anonymous poster hash: 3ef0f...c43
Gjest Eurodice Skrevet 14. juli 2014 #19 Skrevet 14. juli 2014 Jeg har levd i sølibat i 18 år, så jeg tror nok jeg kan klare det en ganske god stund til. Jeg tar forbehold om at jeg kan ta feil, men hvis du er 18 år og ennå ikke har hatt sex, er ikke det det samme som at du har levd i sølibat i 18 år. Hvis jeg skulle ta med årene før jeg hadde sex første gang, ville det si ca. 17 år pluss de 12 årene jeg levde i sølibat i voksen alder.
LiilS Skrevet 14. juli 2014 #20 Skrevet 14. juli 2014 Jeg tar forbehold om at jeg kan ta feil, men hvis du er 18 år og ennå ikke har hatt sex, er ikke det det samme som at du har levd i sølibat i 18 år. Hvis jeg skulle ta med årene før jeg hadde sex første gang, ville det si ca. 17 år pluss de 12 årene jeg levde i sølibat i voksen alder. Oja, min feil Null stress, det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå