Gå til innhold

Vi som lever i sølibat


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal holde meg unna menn til januar 2016. Da skal jeg tilbake til Latin-Amerika og ha meg med Raoul. Han er min sol. Men jeg vet ikke om han er singel..

Siste samleie var forrige søndag morgen. Så nå skal jeg knipe igjen.

Flere som vil være med?



Anonymous poster hash: fcfed...7fd
Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg skal holde meg unna menn til januar 2016. Da skal jeg tilbake til Latin-Amerika og ha meg med Raoul. Han er min sol. Men jeg vet ikke om han er singel..

Siste samleie var forrige søndag morgen. Så nå skal jeg knipe igjen.

Flere som vil være med?

Anonymous poster hash: fcfed...7fd

Dele Raoul med deg, mener du?

  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Dele Raoul med deg, mener du?

Næh.. tenkte på å leve i sølibat! Hvem klarer det lengst! Litt over 1 uke på meg nå.

Anonymous poster hash: fcfed...7fd

Gjest Eurodice
Skrevet

Næh.. tenkte på å leve i sølibat! Hvem klarer det lengst! Litt over 1 uke på meg nå.

Anonymous poster hash: fcfed...7fd

Jeg levde i sølibat i 12 år.

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Næh.. tenkte på å leve i sølibat! Hvem klarer det lengst! Litt over 1 uke på meg nå.

Anonymous poster hash: fcfed...7fd

Jeg har levd i sølibat i 8 år og ja, jeg har mann, men sex interesserer oss ikke.

Anonymous poster hash: f2313...f08

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har levd i sølibat i 8 år og ja, jeg har mann, men sex interesserer oss ikke.

Anonymous poster hash: f2313...f08

Serr? Er dere asexuelle? Fordelen er at dere slipper kjønnssykdommer :) Siden de fleste er utro.

Anonymous poster hash: fcfed...7fd

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Serr? Er dere asexuelle? Fordelen er at dere slipper kjønnssykdommer :) Siden de fleste er utro.

Anonymous poster hash: fcfed...7fd

Jeg er langt fra aseksuell, men de fleste av de årene var vanskelige og problemfylte. Jeg hadde mer enn nok med å takle alt, så tanken på sex var meget fjern. Dessuten var jeg singel.

PS. Jeg må tilføye at jeg også var alene med flere barn.

Endret av Arabella
Skrevet

Ikke fatter jeg vitsen med å leve i sølibat i 1.5 år for en mann du ikke engang vet om han er singel....

Levde i sølibat i mange år, men det var for min egen del.

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sølibat i 4 år, og det var av samme grunn som Arabella beskriver over her. Ting skjedde, men nå er ting tilbake på normalen. Jeg skal aldri, aldri leve i sølibat igjen!



Anonymous poster hash: 3ef0f...c43
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sølibat i 4 år, og det var av samme grunn som Arabella beskriver over her. Ting skjedde, men nå er ting tilbake på normalen. Jeg skal aldri, aldri leve i sølibat igjen!

Anonymous poster hash: 3ef0f...c43

Hvorfor vil du ikke det? Sølibat er jo gøy, og man slipper bekymre seg for å dø av aids etc. Jeg skal uansett få Raoul til å teste seg før det skjer noe som helst.

Anonymous poster hash: fcfed...7fd

AnonymBruker
Skrevet

Leve i sølibat som et bevisst valg?

Sånn ellers har jeg ikke hatt sex på 5-6 år nå, er singel, og tenker ikke på det.



Anonymous poster hash: bccea...342
AnonymBruker
Skrevet

Serr? Er dere asexuelle? Fordelen er at dere slipper kjønnssykdommer :) Siden de fleste er utro.

Anonymous poster hash: fcfed...7fd

Ja det er nettopp det vi er og nei, vi er ikke utro.

Anonymous poster hash: f2313...f08

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du ikke det? Sølibat er jo gøy, og man slipper bekymre seg for å dø av aids etc. Jeg skal uansett få Raoul til å teste seg før det skjer noe som helst.

Anonymous poster hash: fcfed...7fd

Fordi jeg vil ha sex! :fnise:

Vi skal alle dø en gang uansett, så hvorfor ikke? :blomst: PS: Ikke pul ikke-faste partnere uten kondom! ;)

Anonymous poster hash: 3ef0f...c43

Skrevet (endret)

Tenk så mye Raoul har seg da. Alle de flotte latin-amerikanske damene.

Endret av Chloe-
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg vil ha sex! :fnise:

Vi skal alle dø en gang uansett, så hvorfor ikke? :blomst: PS: Ikke pul ikke-faste partnere uten kondom! ;)

Anonymous poster hash: 3ef0f...c43

Tenk om kondomen sprekker da???

Anonymous poster hash: fcfed...7fd

AnonymBruker
Skrevet

Tenk så mye Raoul har seg da. Alle de flotte latin-amerikanske damene.

Åå, ikke si det da :( Jeg blir så sjalu. Har en venninne som er keen på han og.. Skikkelig drama.

Anonymous poster hash: fcfed...7fd

Skrevet

Jeg har levd i sølibat i 18 år, så jeg tror nok jeg kan klare det en ganske god stund til.

AnonymBruker
Skrevet

Tenk om kondomen sprekker da???

Anonymous poster hash: fcfed...7fd

Shit happens! ;)

You only live once! :blomst:

Anonymous poster hash: 3ef0f...c43

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har levd i sølibat i 18 år, så jeg tror nok jeg kan klare det en ganske god stund til.

Jeg tar forbehold om at jeg kan ta feil, men hvis du er 18 år og ennå ikke har hatt sex, er ikke det det samme som at du har levd i sølibat i 18 år. Hvis jeg skulle ta med årene før jeg hadde sex første gang, ville det si ca. 17 år pluss de 12 årene jeg levde i sølibat i voksen alder.

Skrevet

Jeg tar forbehold om at jeg kan ta feil, men hvis du er 18 år og ennå ikke har hatt sex, er ikke det det samme som at du har levd i sølibat i 18 år. Hvis jeg skulle ta med årene før jeg hadde sex første gang, ville det si ca. 17 år pluss de 12 årene jeg levde i sølibat i voksen alder.

Oja, min feil :) Null stress, det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...