Gjest Tex Skrevet 26. juni 2004 #21 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg er særs lite barnslig....... Jeg kan ikke fordra spill, hverken på brett eller elektroniske.... bruker aldri dataen til å spille på heller, unntatt en og annen kabal..... Jeg hater vannkrig og snøballkrig og syns at bæsj og tisshumor er det mest idiotiske som finnes. Jeg liker ikke barnefilmer, hverken Disney eller andre, med mindre vi prater Askepott..... Jeg hater tøysesex, at noen drar vekk stolen under meg, skjult kamera på tv og John Cleese..... Derimot jobber jeg i barnehage, og når jeg er på jobb kan jeg ta`n helt ut..... -men hjemme er jeg seriøsiteten selv..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Foxy Mary Skrevet 27. juni 2004 #22 Del Skrevet 27. juni 2004 Hvor barnslig er jeg? Vel,jeg liker å spille spill på Gamecube,x-box,PS2 og pc. Kan lekeslåss med mannen min,kile ham,står og hopper i senga av og til. Finner på noen rampe streker i ny og ne. Jeg tror det er viktig å huske å leke litt. Man kan ikke gå rundt å være alvorlig og "voksen" hele tiden. Jeg syns at det er deilig å slippe seg løs og være barnslig av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andersdatter Skrevet 27. juni 2004 #23 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg vil vel kalle meg barnslig ja :-) Elsker såpebobler, lekeslossing, å ake, se på Disneyfilmer, spille playstation, tegneserier... og jeg er livredd edderkopper, og litt for mørket :-? Er det ikke et ordtak som heter "du er ikke voksen før du tør å være barnslig" ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 27. juni 2004 #24 Del Skrevet 27. juni 2004 Er det ikke et ordtak som heter "du er ikke voksen før du tør å være barnslig" ?? Jepp, det tror jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 27. juni 2004 #25 Del Skrevet 27. juni 2004 Her dreier det seg heller om "ikke gidde" enn "ikke tørre"....... jeg liker hverken å bli våt eller få vondt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlys Skrevet 29. juni 2004 #26 Del Skrevet 29. juni 2004 En klok person sa en gang følgende; En slutter ikke å leke fordi en blir gammel, men man blir gammel av å slutte å leke! Syns dette sier det meste. Behold lekenheten og hold deg ung og glad!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 29. juni 2004 #27 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg er barnslig til tider,men kan også være utrolig Voksen Hvis jeg bare vil. Jeg elsker tegnefilmer og barnespill på Pc og PS2. Jeg synes det er artig å leke "boksen går" og andre barneleker. Jeg måtte til og med begynne å abonnere på Donald Duck,da jeg fant ut at det ble billigere enn å kjøpe i løssalg i butikken.Jeg og mannen krangler nesten alltid om hvem som skal lese det først Du er ikke voksen før du finner barnet frem i deg Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor Gull Skrevet 30. juni 2004 #28 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg kan være ganske barnslig i blant. Leksloss med samboeren. Blir en unge i lekebutikker, og gleder meg vilt til lille begynner å leke med lego/bilbaner etc. Kjøpte nettopp Finding Nemo. Den er jo så søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå