AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Jeg var 17 år da det skjedde. Jeg jobbet i en dagligvarebutikk. Fredag kveld inviterte sjefen min meg hjem til han. Vi hadde bare planer om å slappe av og se på film. Siden han sa at det var bare TVen på soverommet som fungerte satte vi oss der. Han hadde drukket litt alkohol (bare noen slurker). Ca 2 minutter inn i filmen, hopper han over på meg. Jeg ble overrasket og litt redd. Da han prøvde å dra ned buksa mi ropte jeg nei flere ganger og prøvde å dytte han unna. Men han var tung og stor, og jeg visste jeg ikke hadde noen sjanse til å stoppe han. Han klarte å dra ned buksa. Jeg husker jeg prøvde å dra den opp igjen men sa hele tiden "det går bra, det går bra". Han løftet opp beina mine og prøvde å trenge seg inn. Uansett hvor mye jeg prøvde så klarte jeg ikke å stoppe han. Da han hadde klart å trenge seg inn (merket at det brant, var jomfru itillegg) stoppet jeg helt å gjøre motstand så jeg lå der bare å skrek i smerte og prøvde å holde ut. Jeg gadd virkelig ikke å gjøre motstand. Jeg husker jeg prøvde å nå mobilen min, men den lå for langt unna. Etter at han var ferdig, kjørte han meg hjem. Jeg gråt ikke en eneste gang over det som skjedde. Jeg husker jeg var i sjokktilstand, og følte meg skitten. Tanken på å dra til politiet kom ett par ganger, men jeg husker at jeg tenkte at ingen ville tro meg uansett. Hans ord mot mitt. Jeg husker også at jeg tenkte at jeg selv valgte å bli med han hjem og gjorde ikke motstand etter en stund så da kan det egentlig ikke ha vært voldtekt. Jeg føler at jeg kom meg over episoden etter en stund. Fordi for å være ærlig tenkte jeg aldri at dette var voldtekt. Jeg har tatt ett par valg i etterkant som jeg tror kan skyldes at denne episoden. Jeg har vært ganske seksuell aktiv i etterkant, men jeg har aldri klarte å nyte sex. Jeg føler meg alltid skitten etter sex selv om jeg bare har hatt sex med to personer. Nå i alder av 22 fikk jeg plutselig opp denne episoden i hodet. Jeg har aldri snakket med noen om dette. Jeg har hele tiden prøvd å forstå hva som skjedde den kvelden. Kan det regnes som voldtekt? Hvorfor plager det meg nå, og ikke tidligere? I det siste får jeg sammenbrudd av å tenke på det. Kan plutselig begynne å gråte midt på natten. Jeg føler meg nedenfor og deprimert. Jeg er ikke suicidal, men jeg har fått lyst til å føle fysisk smerte. Jeg vil ikke ha sex lenger. Med tanke på at det var min første sex opplevelse føler jeg at jeg ikke har vært så "kresen" i etterkant. Jeg føler at jeg aldri noen gang vil klare å elske fullt ut. Itillegg føler jeg at aldri kommer til å ha et sunt og godt sexliv. Jeg har aldri sett på sex som noe spesielt mellom to personer etter episoden, jeg ble ganske lett på "tråden". Jeg hadde sex med exen min 2 dager etter at vi hadde blitt kjent. Det var ikke noe "krav" til noe som helst. Han kunne gjøre absolutt hva enn han ville med meg fordi jeg følte aldri at jeg har hatt noe å si når det kom til sex. Kan noen hjelpe meg med disse spm? Ble jeg voldtatt? Har jeg i underbevisstheten fått et dårlig forhold til sex? Og hvorfor tenker jeg på det nå? 5 år etter plager det meg så utrolig mye. Anonymous poster hash: 2811c...f94
Gjest iGirl Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 Dette var textbook example på voldtekt. 17
Ramona Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 Ja, du ble voldtatt. Du kan jo snakke med noen om det, f.eks psykolog. 6
Meridian Skrevet 13. juli 2014 #6 Skrevet 13. juli 2014 (endret) Ja, du ble voldtatt. Fyren var eldre enn deg og visste akkurat hva han gjorde. For en jævel! At han planla dette, er helt sykt. Syke, syke mann ... Dessverre fins det mange syke menn i vår verden. At du syns det var dumt å bli med han hjem, skal du ikke tenke på. Han hadde ingen rett til å gjøre det han gjorde. Du kunne ikke vite hva slags intensjoner han hadde, og du var for ung til å forstå og å vite. Menn har sterke seksuelle drifter, og unge jenter har ikke det på den måten. De kan ikke vite hva seksuelle følelser er på samme måten. At han fortsatte selv om du gjorde motstand og sa nei, viser også hvor lite respekt han hadde for deg. Så du ble voldtatt. Hvilken rett hadde han til å gjøre dette mot deg? En skikkelig mann ville behandlet deg bra og ville ikke gjort dette mot deg. Det er normalt å få en reaksjon mange år etter en voldtekt. Det er også normalt å få reaksjoner på traumer og andre ting mange år etter det skjedde. PS: Om man finner ut at man ikke har sjangs i havet på å komme seg unna, er det lurt, slik som du gjorde, og bare gi opp og å la tankene fare et annet sted. Det blir mindre fysiske skader da ... men de psykiske skadene blir store uansett. Endret 13. juli 2014 av Bølle 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #8 Skrevet 13. juli 2014 Men hva kan jeg gjøre nå? På vgs tenkte jeg ikke over det, men nå merker jeg at jeg ikke har motivasjon til noe. Jeg kan plutselig begynne å slite med å puste. Jeg har vondt i kroppen om morningen, får ikke lyst til å stå opp av sengen. Jeg føler meg skitten og jeg kan plutselig få følelsen av at det klør over hele meg. Jeg føler meg skitten uansett hvor mye jeg vasker meg selv eller underlivet går aldri følelsen vekk. Jeg begynner å miste lysten til å gjøre ting i hverdagen. Tanken på mat gjør meg kvalm. Tanken på venner gjør meg kvalm. Tanken på å være med kjæresten gjør meg kvalm. Hvordan skal jeg komme meg ut av det? Jeg hadde ikke disse følelsene før. TS Anonymous poster hash: 2811c...f94
Gjest iGirl Skrevet 13. juli 2014 #9 Skrevet 13. juli 2014 (endret) fortell dette til fastlegen din og bli henvist til dps, du har nok behov for å bearbeide det som skjedde Endret 13. juli 2014 av iGirl 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #10 Skrevet 13. juli 2014 Du kan begynne med å ringe Dixi. http://www.dixi.no/ Anonymous poster hash: 87107...adb 2
Gjest kassycat Skrevet 13. juli 2014 #11 Skrevet 13. juli 2014 Uten tvil voldtekt.. Stakkars deg ts jævlige greier.. Dette er en farlig mann, og han har nok kanskje fortsatt..
Gjest iGirl Skrevet 13. juli 2014 #12 Skrevet 13. juli 2014 Ja, du ble voldtatt. Fyren var eldre enn deg og visste akkurat hva han gjorde. For en jævel! At han planla dette, er helt sykt. Syke, syke mann ... Dessverre fins det mange syke mennesker i vår verden. Sånn. 3
Gjest øst94 Skrevet 13. juli 2014 #13 Skrevet 13. juli 2014 Det er i tilfeller som dette jeg er for offentlig lynsjing, og full uthengning i form av navn, adresse, arbeid mm. Det er både beklagelig, og trist at du ble utsatt for dette, TS! Du bør kanskje ta det opp med en eller annen form for psykisk helsevern? Psykolog e.l? 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #14 Skrevet 13. juli 2014 Det er i tilfeller som dette jeg er for offentlig lynsjing, og full uthengning i form av navn, adresse, arbeid mm. Det er både beklagelig, og trist at du ble utsatt for dette, TS! Du bør kanskje ta det opp med en eller annen form for psykisk helsevern? Psykolog e.l? Og det vil du etter bare å ha hørt en side av saken og uten rettergang? Anonymous poster hash: 4fc39...40f 2
Gjest Awzm me Skrevet 13. juli 2014 #15 Skrevet 13. juli 2014 Ja, voldtekt! Men hvorfor skrive dette på seksualitet-forumet? Synes det er trist mange velger å skrive sine voldtektshistorier her, siden det ikke er veldig seksuelt, bare ekkelt og kvalmt
Gjest Knuse Skrevet 13. juli 2014 #16 Skrevet 13. juli 2014 (endret) Det var dessverre voldtekt ja. Synes du skal fortelle det til fastlegen din og så vil du bli henvist til videre hjelp derifra for å bearbeide traumene dine. Endret 13. juli 2014 av Knuse
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #17 Skrevet 13. juli 2014 Men hva kan jeg gjøre nå? På vgs tenkte jeg ikke over det, men nå merker jeg at jeg ikke har motivasjon til noe. Jeg kan plutselig begynne å slite med å puste. Jeg har vondt i kroppen om morningen, får ikke lyst til å stå opp av sengen. Jeg føler meg skitten og jeg kan plutselig få følelsen av at det klør over hele meg. Jeg føler meg skitten uansett hvor mye jeg vasker meg selv eller underlivet går aldri følelsen vekk. Jeg begynner å miste lysten til å gjøre ting i hverdagen. Tanken på mat gjør meg kvalm. Tanken på venner gjør meg kvalm. Tanken på å være med kjæresten gjør meg kvalm. Hvordan skal jeg komme meg ut av det? Jeg hadde ikke disse følelsene før. TS Anonymous poster hash: 2811c...f94 Du er nødt til å bearbeide dette, gjerne med hjelp av psykolog. Husk også at det ikke er for sent å anmelde det, det gjør vondt å gå gjennom men la svinet få som han fortjener. Jeg opplevde voldtekt da jeg var 15 og anmeldte det da jeg var 20. Det tok lang tid før jeg turte å anmelde det, men fyren fikk hvertfall fengsel. Anonymous poster hash: a5679...d3c 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #18 Skrevet 13. juli 2014 Du er nødt til å bearbeide dette, gjerne med hjelp av psykolog. Husk også at det ikke er for sent å anmelde det, det gjør vondt å gå gjennom men la svinet få som han fortjener. Jeg opplevde voldtekt da jeg var 15 og anmeldte det da jeg var 20. Det tok lang tid før jeg turte å anmelde det, men fyren fikk hvertfall fengsel. Anonymous poster hash: a5679...d3c Nei jeg tørr ikke å anmelde det. Jeg vil ikke snakke med han, jeg vil ikke se på han og jeg vil ikke vite om han. For å være ærlig så synes jeg det er litt flaut. Jeg har ikke fortalt verken foreldre eller venner og hadde dødd av flauhet hvis noen noengang fant det ut. Jeg føler meg heller ikke "klar" for å snakke med noen ennå. Og OM jeg velger å anmelde det, hva slags bevis har jeg? TS Anonymous poster hash: 2811c...f94
Gjest Knuse Skrevet 13. juli 2014 #19 Skrevet 13. juli 2014 Nei jeg tørr ikke å anmelde det. Jeg vil ikke snakke med han, jeg vil ikke se på han og jeg vil ikke vite om han. For å være ærlig så synes jeg det er litt flaut. Jeg har ikke fortalt verken foreldre eller venner og hadde dødd av flauhet hvis noen noengang fant det ut. Jeg føler meg heller ikke "klar" for å snakke med noen ennå. Og OM jeg velger å anmelde det, hva slags bevis har jeg? TS Anonymous poster hash: 2811c...f94 Du vil nok føle det som den tunge børen å bære vil bli lettet fra dine skuldre når du en gang vil føle deg klar for å fortelle det til noen. Vet ikke hvor langt du vil komme med en anmeldelse i dag, flere år etterpå uten beviser og tilståelser, men kan være han har gjort dette mot andre, og kanskje de har anmeldt ham.
HannaP Skrevet 13. juli 2014 #20 Skrevet 13. juli 2014 Nei jeg tørr ikke å anmelde det. Jeg vil ikke snakke med han, jeg vil ikke se på han og jeg vil ikke vite om han. For å være ærlig så synes jeg det er litt flaut. Jeg har ikke fortalt verken foreldre eller venner og hadde dødd av flauhet hvis noen noengang fant det ut. Jeg føler meg heller ikke "klar" for å snakke med noen ennå. Og OM jeg velger å anmelde det, hva slags bevis har jeg? TS Anonymous poster hash: 2811c...f94 Du må også huske på det at det kan hende at denne mannen har andre anklager mot seg. Det hender noen ganger. Ellers så er det slik at når du får bearbeidet det som skjedde og treffer en flott og snill man, kommer du til å nyte sex igjen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå