Gå til innhold

Hvilke ledd knekker du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Dalma

Knekker i knokene når jeg skal skremme folk. Ellers lar jeg leddene mine være i fred. Knekker en del ufrivillig i ryggen og nakken, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor må du det?

Tvert om! Du bør utvide horisonten litt og knekke andre ting også! Tærne, ryggen.. Er så digg!

Anonymous poster hash: 511ad...25a

Fordi det skadelig i lengden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes skummelt ut som mine rutiner det der, ts! Eneste forskjellen er at jeg tar ryggen i sengen. Ligger på siden, tar et godt tak på rumpa og vrir rundt. Beste følelsen i verden! Ja, bortsett fra når man har hatt stiv nakke og utallige nytteløse forsøk på å knekke. Når man da får det til - deeeeilig!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det skadelig i lengden....

Hva? Det er jo bare en mye! Akkurat som at man før trodde det var skadelig å onanere.

Anonymous poster hash: 511ad...25a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å knekke noe som helst, og er egentlig ganske glad for det. Jeg blir faktisk kvalm av å høre på at folk knekker fingre o.l. Må be de om å stoppe.

Men knærne mine knekker av og til når jeg setter meg på huk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knekker ankelleddet i den ene foten, kneet på den andre, begge skuldrene og den ene albuen.

Men bare om jeg har sittet litt rart sånn at jeg *må* knekke dem opp for å ikke føle at noe er galt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fotballflue

Her knekkes det meste. Fingrene, håndleddene, skuldre, nakke, albuer, brystbeinet, tær og ankler. Hofter og knær knekker av seg selv av og til. Ryggen må jeg ha hjelp til :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen.. Men etter at jeg brakk håndleddet for rundt 15 år siden har jeg begynt å knekke det innimellom for å irritere folk :jepp: Festlig hva et lite brudd gjør med et ledd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, er litt misunnelig egentlig..... Absolutt INGEN av leddene mine som vil "knekke" *sÆdfais*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fingrene,nakken,håndleddene,anklene,albuene og knærne.

Noen ganger så knekker det litt i hofta og ryggen,men klarer ikke knekke dem på egenhånd. Har såååå lyst til å kunne knekke hofteleddet og korsryggen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe i ryggen, hver gang jeg retter på meg så knekker det. Litt godt men samtidig ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er avhengig av å knekke fingrene, albuene og håndleddene. Det lager en knekkelyd hver eneste gang. Det er egentlig en uvane, jeg burde slutte med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg knekker fingrer og knær.



Anonymous poster hash: 85c3a...055
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Dansedilla

Jeg knekker fingrene, albuene, ryggsøylen, korsryggen, hofta, knær og tær.
Noen som vet hvorfor ledd knekker egentlig? har hørt at mange aktive idrettsfolk får det - har det noen sammenheng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knekker tomlene, tar de inn i de andre fingrene og trykker til.

samt knekker også håndledene, med å vri de rundt i en sirkel bevegelse.

har gjort dette så lenge jeg kan huske.



Anonymous poster hash: bf8a4...8e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knekker kjeven min. Presser tennene sammen når jeg sover grunnet stress så den er veldig vond til tider. hjelper litt når jeg knekken den opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...