Gå til innhold

Nakenhet er ukomfortabelt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter litt med komplekser for min egen kropp fordi jeg hele livet har hatt veldig små pupper. Jeg blir veldig ukomfortabel når jeg må skifte foran folk og gjør omtrent alt jeg kan for å skjule puppene mine. Tilogmed foran mine bestevenner er det ekkelt å være naken. Jeg vil jo ikke ha det slik, men jeg føler meg så "sårbar" når jeg er naken. Alle er jo forskjellige og det er ingen fasit på hva som ser bra ut, det vet jeg, men det hjelper ikke på hvordan jeg ser på meg selv...

Hva kan jeg gjøre for å bli mer komfortabel med kroppen min og slutte å føle at jeg må dekke meg til?

Anonymous poster hash: 68dc0...362
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du virkelig er så ukomfortabel ville jeg faktisk vurdert seriøst å ta silikon :)

• Liker 3
Gjest Riskjeks
Skrevet

Dersom du virkelig er så ukomfortabel ville jeg faktisk vurdert seriøst å ta silikon :)

For et elendig råd :overrasket: TS nevner jo ikke plastiske operasjoner i det hele tatt. Slike kommentarer er virkelig ikke det hun trenger.

Hvor gammel er du, TS? Man får gjerne bedre selvtillit med årene. Hvis dette hemmer deg veldig i hverdagen, vil jeg anbefale psykolog fremfor silikon.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

For et elendig råd :overrasket: TS nevner jo ikke plastiske operasjoner i det hele tatt. Slike kommentarer er virkelig ikke det hun trenger.

Hvor gammel er du, TS? Man får gjerne bedre selvtillit med årene. Hvis dette hemmer deg veldig i hverdagen, vil jeg anbefale psykolog fremfor silikon.

Jeg er 19, men har hatt det slik så lenge jeg kan huske. Jeg vil ikke nødvendigvis ha mega pupper, bare bedre selvtillitt til å vise fram de jeg har uten å føle meg dårlig, så silikon vil jeg egentlig ikke ha. Psykolog er ikke så fristende, men kanskje...

-ts

AnonymBruker
Skrevet

Få opp selvtilliten din, psykolog kan også hjelpe :)

Anonymous poster hash: e16b0...d56
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke den skarpeste kniven i skuffa nei.

Anonymous poster hash: 7a4fe...1f0

• Liker 11
Gjest HandyOsloMann
Skrevet

Små pupper er søtt :)

Just love it :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Når man ikke klarer å skrive skuffen, så blir jeg så skuffa over at du velger å kalle noen dum! Å forstørre puppene er ikke en dum idé det da. Det er det veldig mange som er fornøyd med å ha gjort. Endret av jojo66
  • Liker 2
Skrevet

Små pupper er søtt :)

Just love it :)

Helt enig.

Gjest HandyOsloMann
Skrevet

Ta kontakt i innboks jente :)

Skrevet

Ut ifra førsteinnlegget er det åpenbart at puppestørrelsen setter store begrensninger på denne jentas livskvalitet. Å gå til psykolog for å bli komfortabel med egen kropp er én mulighet. Å forstørre puppene er en annen. Det er opp til henne selv hva hun vil velge, begge deler er mulige løsninger.

• Liker 3
Gjest Ninni90
Skrevet

Vær fornøyd med den du er, små pupper er like fint som store.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må du skifte foran dine bestevenner? Det er helt ok å ønske privatliv.

Anonymous poster hash: ede24...9e0
AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt i innboks jente :)

Du er bare så motbydelig i alle tråder her inne. Du er nærmere 50 år og driver på KG for å henge etter småjenter. Jeg blir uvel av sånne som deg.

Anonymous poster hash: 3e63e...68e

• Liker 7
Gjest HandyOsloMann
Skrevet

Du er bare så motbydelig i alle tråder her inne. Du er nærmere 50 år og driver på KG for å henge etter småjenter. Jeg blir uvel av sånne som deg. Anonymous poster hash: 3e63e...68e [/quote

Er vel opp til henne det og bestemme hva som hun ikke liker eller ikke. At du ikke synes noe om det bør du holde for deg selv eller starte oppe en ny tråd og spørre folk om hva de synes. Er ikke alle som har ditt syn på det kanskje...

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må du skifte foran dine bestevenner? Det er helt ok å ønske privatliv.

Hvis vi foreksempel skal trene og må dusje på senteret eller om vi sover hos hverandre. I lengden blir det så unaturlig at jeg springer inn på do for å skifte alene. -ts

AnonymBruker
Skrevet

Hvis vi foreksempel skal trene og må dusje på senteret eller om vi sover hos hverandre. I lengden blir det så unaturlig at jeg springer inn på do for å skifte alene. -ts

Syns det blir mer unaturlig å vrenge av seg klærne midt i stua, de fleste trekker seg vel tilbake når de skal skifte undertøy om ikke annet?

AnonymBruker
Skrevet

Syns det blir mer unaturlig å vrenge av seg klærne midt i stua, de fleste trekker seg vel tilbake når de skal skifte undertøy om ikke annet?

Jeg har vel kanskje venner som ikke bryr seg så mye og bare kler av seg uten å tenke noe mer over det. De gjør det jo ikke midt i stua da foran alle, men man merker jo at de har mere selvtillitt og driter litt i det -ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...