Gå til innhold

Hvorfor i alle dager sa han dette?!?

Fremhevede innlegg

Gjest HarryDotter
Skrevet

Altså han har kommentert at rumpen min er fin mange ganger før han kom med denne teite kommentaren... Det som gjør meg litt forvirret..

TS

Anonymous poster hash: b3580...ec7

Unødvendig kommentar av han mener nå jeg....Hvorfor skjønner ikke enkelte at bare en ørliten negativt rettet kommentar kan ødelegge selvfølsen for et annet menneske? Korttenkt!

Du kan nok trøste deg med at han med stor sansynlighet liker rumpa di og resten av deg veldig godt. Det var nok bare en teit greie som glapp utav han, fordi han muligens hadde ønsket at rumpa di var litt fastere?

Uansett er det ikke sånt man sier!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var du sarkastisk i dette innlegget? "At bare en ørliten negativt rettet kommentar kan ødelegge selvfølelsen for et annet menneske". Jeg har ikke fått selvfølelsen min ødelagt! Og det er ikke noe gøy når du bagatelliserer på denne måten.

Unødvendig kommentar av han mener nå jeg....Hvorfor skjønner ikke enkelte at bare en ørliten negativt rettet kommentar kan ødelegge selvfølsen for et annet menneske? Korttenkt!

Du kan nok trøste deg med at han med stor sansynlighet liker rumpa di og resten av deg veldig godt. Det var nok bare en teit greie som glapp utav han, fordi han muligens hadde ønsket at rumpa di var litt fastere?

Uansett er det ikke sånt man sier!

Skrevet

Jeg vet at dere ikke kan svare på det, men det er veldig greit å høre hva dere tror er mest sannsynlig..

Jeg bare forstår det ikke, for har mange ganger sagt at jeg har så fin rumpe. Hvorfor si det om han ikke mener det? Jeg forstår ikke. Er det noe jeg ikke liker ved han så kommenterer jeg ikke mange ganger at jeg liker det. Da lar jeg heller være å kommentere akkurat det, og heller kommentere noe jeg faktisk liker ved han...

Vi vet ikke, spør han. Be han bestemme seg!

Gjest HarryDotter
Skrevet

Var du sarkastisk i dette innlegget? "At bare en ørliten negativt rettet kommentar kan ødelegge selvfølelsen for et annet menneske". Jeg har ikke fått selvfølelsen min ødelagt! Og det er ikke noe gøy når du bagatelliserer på denne måten.

Nei var ikke sarkastisk! Hvordan klarer du å lese det utifra det jeg skrev? Du er TS ikke sant? Jeg skrev det som en støttende kommentar til det du postet. Ikke beskyld meg for dette! Jeg sa ikke at DU får ødelagt DIN selvfølse...bare sånn generellt at en KAN få selvtilliten sin knust av en sånn liten dum kommentar. Nå begynner jeg kanskje å skjønne hvorfor du tok deg nær av det den mannen din sa om rumpa di....Når du presterer å anklage meg for sarkasme og bagatellisering, når jeg faktisk forsøker å støtte deg og gi deg litt oppmuntring, så er det ikke rart du henger deg opp i det han sa, på tross av at han sa unnskyld?

Herregud! :frustrert:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er TS. Jeg lurte fordi jeg synes det hørtes sarkastisk ut på måten du skrev det. "Ørliten negativt rettet kommentar" "selvfølelsen ødelagt".

Det var bare er spørsmål, takk for svar, da misforsto jeg. Ikke vits i å hisse seg sånn opp for det.

Skrevet

Hvis du uansett er misfornøyd, hvorfor ikke gjøre som han sa og trene den litt da? Så blir dere begge fornøyde.

Selvfølgelig er det ikke noe moro å høre sånt, men det er jo bedre å høre noe om ting det kan gjøres noe med vs. ting man ikke kan gjøre noe med. Selv ville jeg ikke tatt meg såå nær av det, samboer har sagt noe lignende (at jeg burde få mer kjøtt på ræva og at han dreit i om det var fra fett eller muskler), så jeg startet bare å trene rumpa mer og vips var vi begge mer fornøyde.

• Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet

Ja, jeg er TS. Jeg lurte fordi jeg synes det hørtes sarkastisk ut på måten du skrev det. "Ørliten negativt rettet kommentar" "selvfølelsen ødelagt".

Det var bare er spørsmål, takk for svar, da misforsto jeg. Ikke vits i å hisse seg sånn opp for det.

Er bare frustrerende å bli misstenkt for dritt uansett hva man skriver her inne. Jeg fikk empati med deg når du fortalte historien, og ville prøve å muntre deg litt opp. det slo tydeligvis helt feil, så da beklager jeg hele min inntreden i tråden

Skrevet

Fordi rumpa di er slapp.

• Liker 1
Skrevet

Virker som at snittalderen her inne er veldig lav. Det er ikke slik at dersom han er en ufølsom dust så tar man hevn og prøver å såre ham tilsvarende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi rumpa di er slapp.

Det vet vell du strengt tatt ingenting om ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han synes rumpa di er slapp og vil at du skal trene den.

Han mener ordrett hva han sa. Menn gjør som regel det, men dere kvinner takler ikke å få informasjon på en så enkel og grei måte.

Anonymous poster hash: e490e...c1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...